صدای_معلمان خسته نباشید مگه تکلیف تو عید ممنوع نیست

صدای_معلمان

خسته نباشید مگه تکلیف تو عید ممنوع نیست  از وقتی مدارس مجازی شده ما به اندازه کل ابتدایی تکلیف نوشتیم

‏سلام من حق التدریس بازنشسته هستم از اسفند سال گذشته تا کنون هنوز  هیچ مبلغی واریز نشده

موسس  دبستان پسرانه در شهرک توس مشهد حقوق معلمای خرید خدمات اموزشی را واریز نمی کند .(تا کنون مبلغ بسیار ناچیزی واریز شده.عیدی هم که هییییچ.)اموزش وپرورش بازرس ندارد ؟  برای احقاق حقوق معلمان خرید خدمات اموزشی  فکری بردارید .

با سلام من یک فرهنگی هستم در سال ۱۳۷۰ در دانشسرا پذیرفته شدم ودر همان سال به صورت محضری تعهد دادم که حداقل ۵ سال برای آموزش وپرورش در مناطق محروم خدمت کنم و این اداره هم به صورت محضری متعهد شد که ما را استخدام کند ولی متاسفانه پس از پایان دوره ۴ ساله دانشسرا به تعهدش عمل نکرد ودو سال از بهترین سال های جوانی ما را گرفت تا اینکه با دو سال وقفه ما استخدام شدیم . دیوان عدالت اداری  سنوات این دو سال بیکاری را از دولت گرفت وبه معلمان داد ولی نمی دانم حالا که می خواهند ما را بازنشسته کنند چرا دوباره داستان این دو سال را پیش کشیده اند و می گویند باید دو سال دیگر خدمت کنید..

‏باسلام و عرض ادب و احترام

 ‏وزیر محترم آموزش و پرورش

همسان سازی حقوق و دستمزد به عهده شورای حقوق و دستمزد است صحیح

اما جناب وزیر

کدام جلسه بابت. پایین بودن حقوق و دستمزد ماسرایدارها وخدمتگذاران با شورا تشکیل شده

پیگیری کردید

چه مستنداتی برای پیگری به شورا ارائه کردید صرف اینکه بگویید ما پیگیر هستیم ودردی دوا نشود

خانواده‌های ماخدمتگذاران وسرایدارها به شدت درتنگنای اقتصادی به سرمی برند

این گفته شما بیشتر شبیه نوش دارو بعد از مرگ سهراب است

سلام  ما جمعی  آموزشیار نهضت بودم وبعد از پنح سال خدمت در نهضت جذب آموزش پرورش شدیم زمانی که درنهضت خدمت میکردیم شرکتی ثبت کردن یه نام تامین مسکن نهضت ودر سال ۷۵ مبلغی از ما برای زمین پول گرفتن.

باتوجه اینکه آموزشیاران نهضت جذب آموزش پرورش شدند دیگر زمینی را تحویل ندادند.

‏حدود ۲۵ سال ازاین ماجرا میگذرد پولمان رفته هیچ زمینی هم درکارنیست چرا کارشناس حقوقی آموزش پرورش ازما حمایت نمیکنه. حدود ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ نفرمالباخته فرهنگی هستیم

وقتی تابستون مدارس بازگشایی شد گفتن نگران نباشید هزینه ساعات تدریس به معلمان داده میشه

حالا اونو که ندادن اضافه کار هم پرداخت نکردن

خواستم از همینجا یه خدا قوت بگم به مسئولین عزیز

باسلام واحترام

همکار عزیزی که میگن باید حرمت وزیر را نگه داشت. من هم حق التدریس دارم وهم چی پول نیست.

همکار عزیز عقیده شما محترم. من نمی دانم وضع مالی شما چطوره ‌بله خیلی ها شاید احتیاجی به کار اضافه ندارند و دنبالش هم نیستند.

برادر عزیز ماهایی که اضافه کار برمی‌داریم به پولش نیاز داریم. پس باید با فریاد هم که شده حقمان را بگیریم

سلام

از ۱۵ شهریور مشغول کار شدیم

اضافه کارش کجاست؟

لطف کنید ثبت نام ۶۰ گیگ اینترنت را تمدید کنید من هیچ دوره ای نگرفتم ممنون

‏باسلام در جواب همکاری که گفتن با وزیر خود با ادب صحبت کنیم .نمیدونم کدوم همکار فرهنگی به وزیر توهین کرده بلکه تمام همکاران به ایشون احترام گذاشتند چون باتمام وعده هایی که وزیر محترم داده اند بازهم همکاران فرهنگی به ایشون چشم گفته و  علیرغم پرداخت نکردن حق التدریس اسفند ۹۸ بازهم به تدریس در فضای مجازی ادامه دادند

سلام وقتتون بخیر

بسته ۶۰ گیگ نت ویژه فرهنگیان دیشب برام شارژ  شد امروز دوباره حذف شده چجوری باید پیگیری کنم.

Razavieduu

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.