صدای_معلمان ‏با ًسلام وقتی اینقدر نگران اموزش دانش اموزان هستید چرا فرهنگیان را در الویت واکسیناسیون قرار نمیدهید ؟!!!!!

صدای_معلمان

‏با ًسلام وقتی اینقدر نگران اموزش دانش اموزان هستید چرا فرهنگیان را در الویت واکسیناسیون قرار نمیدهید ؟!!!!!

 ‏اینترنت معلم ها کی فعال میشه من ثبت نام کردم ولی هنوز  فعال نشده

با سلام.۳ ساله که به صورت خرید خدمت مشغول کارم از اولش به امید استخدام اومدم و حقوقش اونقدری مهم نبود ولی تو رو خدا ی فکری بکنید به حال نیروهای خرید خدمت آخه با ماهی ۱۵۰۰ مخصوصا برای آقایون چجوری میتونن زندگی رو بچرخونن با این مخارج زیاد حالا بماند که این حقوق سرماه پرداخت نمیشه و بیشترش رو باید هزینه رفت و آمد بدیم

به نام خدا

باسلام

امثال آقای الهیار که هنوز در بحث حق التدریس بهار۹۹ در حال مصاحبه اند و بعد از ۶ماه از شروع مدارس هنوز نمیدونند چقدر باید بابت حق التدریس اضافه کار همکاران بپردازند و... هنوز خبری از پرداخت طلب حق التدریس اضافه کار ما دبیران نیست

 ‏سلام ، بنده هم با نظر همکار محترمی موافقم که  نوشته بودند توهین به دیگران خصوصا توسط یک شخص فرهنگی اصلا پسندیده نیست ،  حالا طرف مقابل هرکس که باشه ، یک مدیر یا شخص عادی .....

 ‏یک فرد متعادل وبافرهنگ ، اگر درخواست یا نظر یا انتقادی داشته باشه

‏محکم ومستدل بی هیچ ترس و  واهمه حرف حق خودش را به طرف مقابل میزند واحتیاجی به تهمت ، توهین وناسزا نیست .

یک نیروی خدماتی

باسلام و احترام

وزیر محترم

قول پیگیری شما به کجا رسید آیا پاسخی دریافت کردید اگردریافت کرده ایدمانیروهای خدماتی بی صبرانه منتظراخبارخوش از سوی شما هستیم تا پاسخ حضرت عالی را بشنویم

آیا در این خصوص باشورا جلسه ای داشتید

لطفا این ۶۰ گیگ نت رو واضح اعلام کنند به چه کسانی میدهند من با تلفن جدید ثبت نام کردم یک روز هم  فعال بود بعد غیر فعال شد

سلام.

من خودم بابت حق اتدریس پارسال که بهمون ظلم شد واقعا شاکی هستم ولی بیاین قیمه ها رو قاطی ماست ها نکنیم همکاران عزیز. شروع کلاس ها در ۱۵ شهریور ابدا خارج از وظیفه ما نبوده. ابلاغ هر معلم سالانه هست و ما تا ۳۱ شهریور موظفیم هرکاری بهمون ارجاع میشه و در حیطه وظایف معلمی هست رو انجام بدیم. حالا کلاس های تقویتی باشه یا جلسات شورای دبیران/ معلمین یا حضور واسه امضای ارزشیابی ها و... پس نمی تونیم بابتش حق الزحمه ای اضافه بر حقوق ماهانه مون طلب کنیم.

تنها نکته ای که میشه بهش معترض بود، وزیر محترم، من تا ۳۱ شهریور ابلاغ دارم تا به دانش آموزانم که مربوط به سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ هستند برسم و وظیفه ندارم به دانش آموز ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تدریس کنم. چرا دانش آموزم رو ازم گرفتید که نتونم جمع بندی سال گذشته رو براش تکمیل کنم و بچه هایی سرشار از ابهام رو به همکاران سال بعدم تحویل بدم؟

با سلام

لطفا به جناب وزیر برسانید شما در تابستان ۹۸ با شروع دوهفته ای زودتر از موعد سال تحصیلی و با دادن وعده هزینه آن هنوز به وعده خود عمل نکرده اید، حالا چطور وعده کلاس جبرانی در سال ۱۴۰۰ را میدهید؟!!!

کلاس جبرانی یعنی اضافه کار چرا که همه معلمان در این دوران مجازی از هر فرصتی برای آموزش استفاده کرده اند حالا اگر قرار باشد در تابستان مجدد کلاس تشکیل شود هزینه اضافه کاری آن باید پرداخت شود...

چرا در آموزش و پرورش انقدر نسبت به حق طبیعی  معلمان زحمتکش بی توجهی میشود...

جناب وزیر محترم آموزش و پرورش 

با وجود این همه سختی آموزش مجازی که کمرمان را خم کرده بود ولی این جمله شما گفته بودید تابستان کلاس جبرانی برای بچه ها گذاشته شود؛ واقعا کمر ما را شکست.

 ‏آقای وزیر جهت یادآوری تاکید میکنم که آموزش مجازی ده ها برابر سخت تر و وقت گیر تر از آموزش مجازی هست.

 ‏دیگه فکر نکنم تا تابستان رمق و جانی برای ما مانده باشد که دوباره بخواهیم برای بچه ها کلاس جبرانی بگذاریم.

‏با عرض سلام وخسته نباشید به وزیر محترم آموزش وپرورش، پرداخت اضافه کار ۱۵ اسفند تا اول مهر چی شد؟ هنوز قصد ندارین پرداخت کنین؟ پس کی پرداخت میکنین؟ سال تموم شد دیگه

سلام. با توجه به اینکه جهت انصراف بیمه تکمیلی اعلام‌شد کسانی قصد انصراف دارند حضوری مراجعه نکنند، از طریق سایت مراجعه و انصراف شون ثبت کنند. ولی متاسفانه این ماه مبلغ بیمه تکمیلی که انصراف دادم کماکان کسر شده...

در دولت الکترونیک ، متاسفانه آموزش و‌ پرورش از همه عقب تر مانده...

Razavieduu

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.