#صدای_معلمان چرا آموزش و پرورش حقوق نیروهای خدماتی قراردادکارمعین رو با حقوق سه میلیون و پانصد هزار تومان بسته؟!؟

#صدای_معلمان

 چرا آموزش و پرورش  حقوق نیروهای خدماتی قراردادکارمعین رو با حقوق سه  میلیون و پانصد هزار تومان بسته؟!؟

 ‏در طول سال نیروهایی قراردادی اش رو از تمام خدماتی که به نیروهای رسمی پیمانی  میدهند منجمله وام صندوق ضروری وام صندوق تعاون  و لوازم خانگی قسطی  محروم میکنند و میگن شما قراردادی هستین فقط برای رسمی ها و پیمانی ها است!!!!

‏سلام

‏من سال سی ام خدمتم هست من رو بعنوان معلم نمونه از مدرسه معرفی کردن

 ‏حالا با هزار منت مهلت مستند سازی مدارک رو در سامانه ضمن خدمت آقایون تمدید کردن ولی هرچی فایل میزارم پیام میاد بعلت کمبود حافظه نمیدونم چی چی فایل شما بارگزاری نمیشه

از همکاران  عزیزم در مدرسه شهید چمران فخر داوود در بخش احمد اباد خراسان رضوی تشکر میکنم

خانم ها= معتمدی، علیزاده، قدسی، پور شعبان، قمری، سنگ سفیدی و اقای ناعمی

امید وارم در پناه حق پیروز و سربلند باشند

با عرض سلام واحترام می خواستم مطلبی را تذکر دهم افزایش بیش از حد استفاده دانش آموزان از گوشها بخصوص گوشی ها بی کیفیت باعت صدمات شدید چشمی ومغزی برای دانش آموزان می شود خواهشمند است پیگیری نمایید واقعا سلامت دانش آموزان در خطر می باشد

 ‏سلام همکاران عزیز من هم اضافه کار دارم ولی اصلا به خودم اجازه نمیدهم باکنایه ودور از ادب با وزیرم حرفی بزنم

 ‏ همه چیز پول نیست ایشان که تمام تلاششان را میکنند حرمت هارا نشکنیم ما فرهنگی هستیم الگوی همه در جامعه.. بااحترام معلمی از گلبهار

کانال شما از همه درد دلها میگوید غیر از درد دل آموزش دهندگان ۹۲به بعد که نه بیمه درست دارن ونه حقوق هیچ کس از ما دفاع نمیکند حقوق ما را بعد از یک سال بلکه بیشتر میدهند نه عیدی ،نه بیمه و... به تهران اعتراض میکنیم میگویند پرداخت شده به شرکت ،شرکتها هم به تهران ارجاع میدهند کدام گروه شغلی این دردسرهای ما را دارد کدام گروه شغلی حاضر است بعد از یک سال حقوق بگیرد بدون مزایا وبیمه وعیدی

سلام مگه آموزش پرورش نگفته عید برای استراحت دانش آموزان و معلمانه پس چرا مدرسه ای که من هستم برنامه مطالعاتی برای دانش آموزان گذاشته چرا به این مدارس رسیدگی نمیکنید

ممنون.

سلام خسته نباشید این واقعا جای بسی امیدواری است که حالا بعداز یازده سال کار در مدارس اموزش و پرورش حقوق ما نیروهای خدماتی ربطی به آموزش و پرورش نداشته باشد پس لطفا وزیر محترم مشخص کند که ما خدماتی ها نیروی کدام ارگان هستیم

سلام اگر همکاران محترم بازنشسته شوند و استمرار خدمت نداشته باشند عده زیادی از جوانان تحصیل کرده تشنه کار استخدام می شوند متاسفانه عده زیادی هرسال بازنشسته نمی شوند و جالب اینجاست که حتی در پست مدیر یامعاون استمرار خدمت دارند

‏سلام انشاله کی میخان معوقات همکاران رو پرداخت کنن مثلا هزینه سفر من رو قراربوده سال 96 بدن یعنی چهارسال قبل هنوزهم خبری نیست اضافه کارها و بقیه موارد هم همین طور چرا کسی پاسخگویی حقوق همکاران نیست

‏دل من معلم با حقوق ماهی سه و نیم میلیون به یک رتبه بندی خوش بود که اونم اینقدر براش تبصره گذاشتین تبدیل به آرزوش کردین یهو بگویید نمی خوایم به شما رتبه بندی بدیم

سلام از پرداخت حق التدریس امسال خبری هست؟؟؟

Razavieduu

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.