#صدای_معلمان لطفاً صدای ما معلمان مظلوم حق التدریس باشید.

#صدای_معلمان

لطفاً صدای ما معلمان مظلوم حق التدریس باشید.

بعد از سال ها چشم انتظاری قرار بود استخدام بشیم که آزمون اصلح با کلی منابع کنکوری برامون گذاشتند. مگه ما جوان بی تجربه ی ۱۸ ساله ایم؟ هر کدام از ما حداقل ۱۰ سال سر کلاس رفتیم و جزو بهترین ها بودیم. حالا خدا را خوش میاد با بچه و کلاس آنلاین و کمبود وقت و این همه منبع، آزمون بدیم؟

با سلام خدمت وزیر آموزش و پرورش.

آیا از ۶ ماه بی حقوقی و عدم عقد قرارداد با معلم خریدخدمات ۹۳ به بعد مطلعید؟! چه قدمی برای حل این مشکل برداشته اید؟ آیا معلم خرید خدمات در حسرت عید نوروز ، نداشته هایش را جشن بگیرد؟

سلام. وقت بخیر خدمت مدیر کانال اخبار فرهنگیان و همکاران محترم. با تشکر فراوان از کانال پرمحتوا و وزین تون.

 ببخشید من که هم حضوری هفته ای سه روز در روزهای زوج در پایه سوم ابتدایی و هم در برنامه شاد در منطقه محروم استان کردستان شهرستان بانه تدریس می کنم و بیست و چهار ساعت چشم دوختم به کتاب ها و گوشی که فعالیت های دانش آموزان را بررسی کنیم، و هیچ عیب و ایرادی در تولید محتوا و تدریس ها نداشته باشم به من بگید آیا ما معلمان پرتلاش وسخت کوش فرصت سر خاراندن داریم که سری به تلگرام بزنیم ببینیم چه تاریخی به معلمان مظلوم مملکتم ۶۰ گیگ اینترنت رایگان دادند؟ دیشب فهمیدم تا بتونم اینترنت را دریافت کنم نوشته بود وقت تمام شد. لطفاً دوباره تمدید کنید تا ما هم بتونیم از اینترنت رایگان استفاده کنیم. در این وضعیت گرانی من تا کنون فقط خودم اینترنت خریدم و تدریس ها را در برنامه شاد و حضوری پیش بردم. آیا انصافه من حق فرزندان و خانواده ام را صرف دیگران کنم وکسی هم یک تشکر خشک و خالی ازم نکنه؟ خواهشاً صدای من و امثال من رو به گوش مسئولین برسانید. کمی به فکر معلمان که آینده سازان مملکت هستند باشند. ممنون از زحماتتون.

سلام. به این مسئولین بگید تا وقتی افکارتون در مورد حق و حقوق یک فرهنگی این باشه که در مورد حق التدریس نطق کنن و بگن معلمان اسفندماه تعطیل بودند و حق التدریس نمیگیرند، مملکت آرام آرام رو به زوال میره. مگه معلما توی فضای مجازی تدریس نداشتند؟ قبل از عید تمام کارمندان جیبشون پر پوله، اما یک معلم فقط ی عیدی بهش میدن که به همه میدن. شما با این کارهاتون معلم را شرمنده زن و بچه هاش میکنید. معلم هم با این شرایط درس و دانش آموز و تحصیل را کاملا بی خیال میشه و میره دنبال کارهای دیگه تا بتونه خونه و زندگیش را اداره کنه. با همه این اوصاف به دلیل افکار نسنجیده مسئولین منتظر با فرهنگ شدن و سطح بالای سواد در چند سال آینده نباشند. همه معلمین از این ارگان ناامید و زده شدند و هیچ رغبتی برای درس و تحصیل ندارند. در چند سال آینده منتظر فاجعه بزرگی در کشور باید بود.

FarhangianNews1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.