#صدای_معلمان با سلام به همکاران عزیز ، مظلوم و زحمتکش فرهنگی .

#صدای_معلمان

با سلام به همکاران عزیز ، مظلوم و زحمتکش فرهنگی .

 ‏با توجه به صحبت های اخیر آقای الهیار ترکمن مبنی بر اینکه همکاران فرهنگی اسفند را تعطیل بودند و از حق التدریس بهار گذشته فقط یک ماه و نیم را مبنای پرداخت خود قرار دادند من به سهم خودم اعلام میکنم که اگر از این بابت حتی اگر یک ریال از حقوقم به ناحق تضییع شود ، آنرا نمی بخشم

 ‏تمامی دوایر دولتی در طول دوران کرونا ماه ها با یک سوم نیروهای خود بصورت چرخشی کار کردند و ریالی هم از کسی کسر نشد اما فرهنگیان با صد در صد نیروهای خود تمام این دوران را مجاهدانه زحمت کشیدند

سلام جناب آقای ترکمن 

فرهنگی هستم و در بخشنامه که آمده که حق مهد فرهنگیان خانم تا پایان سال ۹۸پرداخت شده است ، میخواستیم بدانیم که به حساب کدام فرهنگی واریز کردین که من خودم تمام مدارک را سه تا چهار بار خواستند و من ارائه دادم ولی هنوز هیچ مبلغی بابت این به حق به حساب من یا همکاران واریز نشده است.

مدارس غیرانتفاعی حقوق قانون کار نمیدن من خودم تو مدرسه غیرانتفاعی معلمم، بیمه که نیستیم هیچ حقوقمونم زیر ۶۰۰ ت هست.. عیدی هم نداریم.

سلام وقت بخیر

در عصر رسانه و جایگاه ویژه ی خبر و اطلاع رسانی و درست در پیام رسانی که خود اداره کل محترم  کانال خبر رسانی دارد متاسفانه سیاست یک بام و دو هوا مشکلاتی برای حوزه های خبری ادارات شهرستانها ،مبنی بر حذف کانالها و گروه های تلگرامی بوجود آمده است .سوال اینجاست نظر بر اینکه قسمت اعظمی از خبرهای منتشره ،شامل خبرهای فورواردی از کانال اداره کل محترم می باشد ،چطور می شود یک خبر از یک منشا در مشهد حلال و در شهرستانها برچسب دیگری داشته و جرم تلقی گردد

بادرود،   امسال مدیرمحترم معلم نمونه را برای من تایید کردند اما  مستندات درسایت آپلود نمیشه یعنی اصلا جایی برای الصاق وجود ندارد‌. امشب هم مهلت بارگزاری به اتمام می رسد باز هم اداره خودش به تنهایی تصمیم می گیرد و البته آنچه به جایی نرسد فریاد است...

➖➖

سلام لطفا به مسئولین بگین که ما از ۱۶ شهریور رفتیم مدرسه حق الزحمه این دوهفته رو لطفا واریز کنند .

با سلام

خدمت وزیر محترم به استحضار می رساند دقیقا از چهارم اسفند ۹۸ تمامی همکاران بنده به کمک معاونین محترم آموزشی دراقدامی خود جوش و فعالیت شبانه روزی و طاقت فرسا در  تلگرام و واتساپ گروه کلاسی تشکیل داده و فعالیت های آموزشی را به بهترین وجه ممکن و قبل از اقدام عملی مسولین وزارت و با گوشی شخصی و اینترنت شخصی و تهیه ی اینترنت و گوشی برای دانش آموزان کم بضاعت مالی ادامه دادن تا اینکه اردیبهشت ماه وزارت محترم در راستای فعالیت همکاران شبکه شاد را راه اندازی کرد و ادامه ی روند آموزش از این طریق پی گیری شد در ضمن تمامی اسناد و مدارک فعالیت در فضای مجازی  مربوط به اسفند و فروردین در آموزشگاه موجود است و شایسته نیست که حقوق همکاران حق التدریس پرداخت نشود  قابل ذکر است که راه اندازی و ادامه ی فعالیت آموزشی در شبکه ی های مجازی دررابتدا به مراتب سختر از آموزش در شبکه شاد بود لطفا از ادارات و مدارس پی گیری شود تا حق همکاران مدارسی چون مدرسه ما ضایع نگردد با تشکر مدیر دبستان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ناحیه یک مشهد مقدس.

سلام خسته نباشین

سوال داشتم خدمتتون در مورد بخشنامه ی تغییر سمت و نحوه ی شرکت در تغییر سمت؛  در چه بازه ی زمانی و از چه طریقی صورت می گیره؟

سال گذشته جهت همسان سانی حقوق نیروهای قراردادی آموزش و پرورش ، وزارت دست به حرکتی عجیب زده و با اصلاح احکام ، حقوق این نیروهای خدوم را از دستمزد کارگری به حداقل کارمندی تبدیل و باعث افت ۲۰ درصدی حقوق آنها شد .

درحالی که سال آینده حداقل دستمزد کارگری ، بدون سابقه کار ، با حداقل سواد ، بالای ۴ میلیون تعیین شد

اما حقوق نیروهای قراردادی آموزش و پرورش با سابقه بالا و با هر تعداد فرزند مبلغ سه میلیون و پانصد تعیین شد

با عرض سلام واحترام

پارسال معلم نمونه شدم. نه یکنفر تماس گرفت نه جلسه ای نه تشویقی...

فقط ۵۰۰ واریز کردند  به نظر من اصلا این نحوه تجلیل معلم نمونه درست نبود و حس خوبی به من دست نداد.

 شرمنده گفتم تجربه ای بشه برای اینده......

سلام

وزیر از ۵ اسفند فرمودند حقوق فرهنگیان زودتر پرداخت میشه...نکنه برا ۱ روز زودتر پرداخت کردن اومدن رسانه ایش کردن!!!!

بانکی ها دوهفته پیش حقوقاشون واریز شده

Razavieduu

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.