#صدای_معلمان با عرض سلام و تشکر از وبلاگ شما.

#صدای_معلمان

با عرض سلام و تشکر از وبلاگ شما. این جناب الهیارترکمن گویا برای این به آموزش و پرورش مامور شده که مراقب باشه خدایی نکرده پول اضافی و ناحق به جیب معلمان نره! ایشون در اون فیلمی که میگه ناقص و گزینشی منتشر شده، گفته اگه حق التدریس ها رو بیشتر از یک ماه و نیم پرداخت می کردیم مسئولیت حقوقی متوجه ما میشد و از حساب ذینفعان برداشت می کردند! میخواستم‌ ببینم این نهادهایی که ایشون گفته اسمشون چیه و آیا به همون اندازه که پیگیر پرداخت های اضافه به معلمان هستن، احیاناً نسبت به پایمال شدن حقوق معلمان هم تاحالا کوچکترین واکنشی نشون دادند یا اینکه این مسائل اصلاً به وظایف اونها مربوط نمیشه؟!  آقای الهیار یا جناب حاجی میرزایی بگن الان اگه ما بخوایم بابت پرداخت نشدن ۱/۵ ماه حق التدریسمون شکایت کنیم به کدام مرجع نظارتی باید مراجعه کنیم.

سلام‌. وقت بخیر. در مورد سخنان الهیارترکمن میخواستم بگم وقتی کارفرمای دولتی میتونه به این راحتی حکم به عدم پرداخت حق الزحمه معلمان بده دیگه تکلیف ما معلمان بخش خصوصی با کارفرماهایشان روشن است! ۶ ماه است یک ریال حقوق نگرفتیم حالا آموزش و پرورش به موسسان گفته عیدی ما را زودتر پرداخت کنند!

الهیارترکمن گفته که برای محاسبه کامل و دقیق میزان کارکرد هر یک از فرهنگیان عزیز، از استانها خواسته شده است تا موضوع را دقیقا بررسی و میزان کارکرد هر فرد را با تایید مدیرکل، معاونین آموزشی، معاون پشتیبانی، رییس بازرسی و رییس حراست استان برای پرداخت مابه التفاوت به ستاد اعلام کنند. لطفاً بهشون بگید چون قراره خیلی دقیق محاسبه کنن، هزینه اینترنت مصرفی اسفند سال گذشته چند صد هزار معلم رو هم که از جیب اونها پرداخت شده در کارکردشون لحاظ بفرمایند، خداروشکر اونوقت که شاد نبوده که اینترنتش رایگان باشه. اینترنت رایگان قبل از شاد و در فروردین ۹۹ به معلمان داده شد که الهیار میگه اون ۱۵ روز فروردین هم جزو کارکرد معلمان محاسبه نمیشه و معلمان تعطیل بودن! یعنی معلوم نیست ۲۰ گیگ اینترنت رایگان رو وزارت ارتباطات بابت چی اون موقع به معلمان داده! احتمالاً بابت عیدی!

FarhangianNews1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.