#صدای_معلمان سلام خسته نباشید. چرا مدیر های مدرسه و معلما اینقدر تهدید به حضور در امتحان شبه نهایی میکنن؟!

#صدای_معلمان

سلام خسته نباشید.

چرا مدیر های مدرسه و معلما اینقدر تهدید به حضور در امتحان شبه نهایی میکنن؟!

الان به دخترم گفتن که فقط حضورتان ۱۰ نمره مستمر داره.

این امتحان اختیاری بوده و هیچ کسی حق نداره دانش آموزان رو بعلت عدم حضور سرزنش کنه.

رسیدگی کنید لطفا.

باسلام خدمت مسولین محترم اموزش وپرورش.

از شما خواهشمندیم همانطوری که اموزش دهنده های نهضت سواداموزی قیل ازسال نودودو که یک دوره با آموزش وپرورش همکاری داشته بکارگیری شدند  ما اموزش دهنده های بعدازسال ۹۲ که هرساله بطورمستمر با اموزش وپرورش همکاری داشته وداریم را تعیین تکلیف کنید.

‏باسلام همکارعزیزی که فرموده بودید اگه اضافه کار ها پرداخت میشدند معلمان خود را بازنشته نمیکردن .باید گفت اگر دنیا رو هم تقسیم کنن بیشتر از سی سال سهم هیچ کدام مانیست .گناه دارند بندگانی که شانزده یا هیجده سال درس خوانده اند واکنون بیکارند چه بسا بعضیها افسردگی هم گرفته اند .بیایید به فکر یکدیگر باشیم

باسلام آیا همکارانی که مهر آینده بازنشسته میشوند رتبه بندی شامل آنها میشود

باسلام ۲۳ هزارمعلم کم دارین و باید اضافه کاری وحق التدریس به همکاران بدین وهمکار می خواهد اضافه کاربگیره اما مسئولین منطقه میگن دریک آموزشگاه دوشیفت نمیشه اضافه کار داشت نمی دونم این چه قانونیه؟

سلام وقتتون بخیر! من یک فرهنگی هستم که امسال اولین سال خدمتم بود. به خاطر نیازمالی و اینکه حقوقم بالا نیست، امسال اضافه کار برداشتم. بعد از بازگشایی مدارس با همین حقوق کم به خاطر روزی دودانش آموز کیلومترها به شهرستان رفت و آمد دارم. با این حساب، تقریبا از اواسط هرماه در مضیقه ی مالی هستم و هرماه فکر می کنم اگر مبلغ اضافه کار بود اینطور نمی شد.

در کل میخواستم بگم منِ معلمِ چندماه خدمت اینقدر دلسرد شدم که از سر وجدان کاری کلاس شیفت دومم رو جلو می برم. انگیزه ای برای تلاشِ بیشتر در اون شرایط را ندارم و به خودم قول دادم تا ۳۰ سال دیگه هیچ اضافه کاری با این شرایط بر نمیدارم

منظورم اینه که خسته نباشید بگم خدمت مسئولین مربوطه

و دست مریزاد به تمام همکارانی که تمام سالهای خدمتشون با زحمت و همت و دلسوزی این شرایط رو تحمل کردند

با سلام. با توجه به اینکه رتبه بندی از اردیبهشت مورد بررسی قرار می گیرد، پس تکلیف کسانی که در خردادماه بازنشسته میشوند چیست؟ آیا رتبه بندی برای آنها نیز اجرا خواهد شد یا خیر؟

سلام جناب آقای خدابنده ،

تا کی من معلم که زحمت میکشم و آشنایی ندارم حقم ازبین می‌رود،

برای معلم نمونه قوانین به حق  بگذارید. معلمی که  سال آخرش است  و  سه سال قبل نمونه شده ،دوباره انتخاب شده است

Razavieduu

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.