#صدای_معلمان اگرآموزش وپرورش استان واقعا ۲۳۰۰۰نیروکم داره چرا نیروهای جوان و تحصیلکرده رو به عنوان حق التدریس نمیگیره.

#صدای_معلمان

اگرآموزش وپرورش استان واقعا ۲۳۰۰۰نیروکم داره چرا نیروهای جوان و تحصیلکرده رو به عنوان حق التدریس نمیگیره. الان پسر من چهارساله که برای آزمون استخدامی داره امتحان میده هرجا رو که میزنه حداکثر دو نفر میخوان که قبول نمیشه. مجبوره بره غیرانتفاعی باحقوق خیلی کم.

نیروی خدماتی

شرمندگی ما از خانواده داستانی بلند است

‏باسلام خدمت همکاران عزیز

 ‏در مورد معلم نمونه و شناسایی جلوه های معلمی لازم به توضیح است که فرایند توسط یک تیم که شامل مدیر و معاونین مدرسه میشه انجام می‌گیرد و هر یک از  داوران در صفحه شخصی خودشان به همکاران مدرسه نمره می‌دهند و یک نفر فقط ۲۰ درصد تاثیر گذار است.

باسلام واحترام

 خدمت‌ همکار عزیزی که از نحوه گزینش معلم‌ نمونه گلایه داشتند؛ عرض کنم که این انتخاب آش دهن سوزی نیست. بعدش هم شرایطی گذاشتند که درصد بالایی ازهمکاران آن شرایط را ندارند.

باسلام لطفا یک فکری هم برای استخدام نهضتی های قبل از سال ۹۲ بکنید..

با سلام،ظاهرا سال آینده با کمبود ۲۳ هزار معلم مواجهیم که البته آمار واقعی خیلی بیشتر از اینهاست،از همکارانی که هر سال اضافه کار بر میدارند و بعد از پرداخت نشدن اضافه کارها اعتراض هم میکنند؛برای سال آینده بیایند و کمی به فکر خود و دیگران باشند و با بر نداشتن اضافه کار موجبات استخدام این تعداد را که سالهاست پشت درهای بسته استخدامی مانده اند فراهم آورند.

باسلام .

جناب اقای دکتر خدابنده .چرا ورودی دبیر به منطقه کدکن صفر است .الان بیش از ۱۱ سال است نه مشاور ،نه پرورشی ونه ....به این منطقه وارد نشده تا جایگزین نیروهای غیر بومی از مشهد و تربت و نیشابور شوند که بیش از ۱۱ سال است هر روز این مسیر را رفت و آمد میکنند!!!

خواهشمندم علی رغم پیگیریهای متعدد این دبیران ،برای سال تحصیلی جدید چاره ای بیاندیشید.متشکرم

سلام

من معاون دبیرستان هستم ودر هفته سه روز یا بیشتر مدرسه ام

الان ۱۰ روزه که کرونا گرفتم

این بخاطر دعوت همکاران از مادران برای مستند سازی بود

الان اگر برای من یا همکارم که وضع خوبی نداره اتفاقی بیفته کی پاسخگو هست؟؟؟؟

Razavieduu

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.