#صدای_معلمان با سلام مدیر کل محترم دکتر خدابنده فرمودند برای سال تحصیلی آینده خراسان رضوی

#صدای_معلمان

با سلام

مدیر کل محترم دکتر خدابنده فرمودند برای سال تحصیلی آینده خراسان رضوی  ۲۳ هزار نیرو کمبود دارد مدیر کل محترم اگه در این مدت فرهنگیان از طرف وزارت آموزش و پرورش احترام و منزلتی دیده بودندو بسته ی تشویقی برای استمرار از طرف وزارت ارائه بشه مطمئناً اکثرمعلمین که باید باز نشسته بشن استمرار می دادند ولی با این نوع برخورد خصوصا در پرداخت اضافه کاری شاغلین که یک سال شد و هیچ آینده ای برای خود متصور نیستند معلم لحظه شماری می کند که ۳۰ سال خدمت خود را به پایان برساند

خدابنده، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفته اند برای سال تحصیلی آینده با کمبود حدود ٢٣ هزار نیروی انسانی در استان مواجه خواهیم بود.

باید به ایشان گفت با استخدام کلیه ی معلمان خرید خدمات آموزشی که  صبورانه، فعالانه و بیدریغ  در بحث اموزش تلاش میکنند   کمبود معلم  را جبران کنید .

‏من یکی از همکاران شاغل در مقطع ابتدایی هستم

 ‏امسال وقتی اعلام کردن برای معلم نمونه مشخصاتتون رو ثبت کنید منم چون خیلی از اول سال زحمت کشیده بودم رفتم و فرم رو پر کردم

 ‏ولی الان تو مدرسه میگن باید کسی انتخاب بشه که سال آخر خدمتشه

 ‏در صورتی که این همکار عزیز ممکنه تعداد معدودی از بند ها شاملش بشه و از مرحله ی مدرسه بالاتر نره و حق بقیه به خاطر جوون بودن و به بهانه ی فرصت داشتن ضایع بشه

 ‏مدیران عزیز از این کارا نکنین

 ‏جوونا رو حیف نکنین

 ‏طرف حق رو بگیرین نه سنوات

‏ممنون

از ۱۹۹۵ تا امروز هر بار رتبه های اسفناک دانش آموزان ایرانی در آزمون معتبر و بین المللی 'علوم پایه' TIMSS اعلام می شود انگشت تأسف می گزیم و مسوولان و تحلیلگران نیز آدرس غلط داده و محتوا و کتابها را ملامت می کنند؛ شاید شناختی از موضوع ندارند و یا اساسا بنا ندارند مشکل را حل کنند.

از مدارسی که آزمایشگاه، کارگاه، متصدی ماهر، و 'دبیر متخصص علوم و فناوری' ندارد، چگونه دانش آموز باسواد بیرون آید تا خود و کشور را در جایگاه شایسته ای از لحاظ علم و صنعت بنشاند؟ تیمز که دیگر بجای خود.

گفتنی است با وجود بخشنامه ی صریح وزارتی (سال۷۷) مبنی بر الزام تدریس 'علوم و فناوری' فقط توسط دبیر متخصص، با اینحال زیر چشم مسوولان باز هم به همکاران محترم علوم انسانی -با توجیهاتی از اساس نادرست- ابلاغ 'علوم و فناوری' داده می شود(در کدام کشور برتر در TIMSS چنین روش آموزشی وجود دارد؟) و اینگونه آ.پ نیز مشکل کمبود نیروی تخصصی را حل شده فرض نموده و در صدد تربیت و تأمین آن بر نمی آید.

در عصر علم و فناوری چرا فقط ما هستیم که مقاومت می کنیم در برابر این اصل بدیهی که "هر که را بهر کاری ساخته اند"

حال با این وضع، گله و شکایتهای مقامات از فقدان سواد و مهارت تخصصی، و رتبه ی پایین شاگردان بر چه مبناست؟

سلام

این چه وضعشه دارن بچه ی منو به زور واداد میکنن که به اجبار بره حضوری امتحان شبه نهایی بده

رسیدگی کنید باتشکر از شما

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.