#صدای_معلمان سلام و عرض ادب خدمت شما. اعلام شده که هزینه مهدکودک سال ۹۸ به طور کامل پرداخت شده در صورتی که...

#صدای_معلمان

سلام و عرض ادب خدمت شما.

اعلام شده که هزینه مهدکودک سال ۹۸ به طور کامل پرداخت شده در صورتی که من فرزند خردسال دارم و مدارکم رو تحویل اداره دادم و هیچ مبلغی برامون واریز نشده و چندین مرتبه به اداره مراجعه کردم و گفتن که کذب هست، برای ما که بودجه و بخشنامه ای نیامده و دنبالش نباشید! وزارت برای خودش یه چیزی میگه. اگرم بودجه ای بوده خودشون برداشتن و بین خودشون تقسیم کردن. خواهشا شما پیگیر باشید که کی و به چه استانی پرداخت کرده.

سلام. خسته نباشید.

ما معلمان ابتدایی پایه اول و دوم چه فرقی با بقیه داریم که تو این وضعیت کرونا باید بریم سرکلاس؟

جناب حاج میرزایی وزیر محترم آموزش و پرورش

چندین سال است به شوق اجرای رتبه بندی فرزندان خود را مژده داده ایم. یک روز دخترم به من گفت بابا یک سوالی ازت بپرسم راستش رو میگی؟ عرض کردم آره عزیزم مگر من کی به شما دروغ گفته ام؟ با تعجب نگاهم کرد و گفت پس چرا چندین ساله میگی امسال با اجرای رتبه بندی اوضاع بهتر میشه مگر این مسئله چقدر سخته که مسئولین هی امروز و فردا میکنند؟ سرم را پایین انداختم و با شرمندگی گفتم باید صبر کنیم عزیزم، صبر کلید موفقیت است! به امید برآورده شدن آرزوی دیرینه تمامی فرهنگیان عزیز و زحمت کش.

با سلام. ازتون خواهش میکنم به گوش آقای وزیر برسانید اگر حقوق عقب افتاده و ناچیز ما معلمان خریدخدمات را نمیدن برای بازی کردن و مجاب کردن اذهان عمومی اینقد تو رسانه ها دروغ تحویل مردم ندن. از ۱۵ شهریور تا امروز یک ریال حقوق ندادن. حرفای وزیر همش دروغه. ایشون یه دروغگوه که برای حفظ سمت خودش داره معلم های خریدخدمت رو له میکنه. ایشاا...خدا جوابشو بده‌

#صدای_نیروهای_خدماتی

سلام و عرض ادب و احترام به شما. از زحمت هایی که می کشید سپاس گذارم. یک خواهشی دارم بنده نیروی خدماتی آموزش و پرورش هستم و سرپرست خانوار. ما چه گناهی کردیم حقوق ما آنقدر کمه که شرمنده بچه هام شدم؟ با ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومن واقعا میشه زندگی کرد؟ مگر ما انسان نیستیم که نتونیم میوه، برنج گوشت و... بخریم؟ همیشه بدهکاریم. به قرآن مجید کار ما از همه بیشتره. نظافت حیاط و دستشویی و آبخوری و ... صبح زود میایم، آخر از همه میریم. همیشه خسته هستیم. انگیزه واسه کار دیگه نداریم. ما که سرپرست خونه هستیم یک خانم چکار کنه؟ مگر گناه کردیم مهرآفرین شدیم؟ گناه ما چیست که حق ما رو می خورن؟ کجا برم حرف دلم رو بگم؟ به خدا با اشک این پیام رو دادم.  چون بیشتر مواقع پول نان نداریم. واگذرشون کردم به خدا. رأی واسه چی بدیم که کسی از حق ما دفاع نکنه؟ خدا ازشون نگذره.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.