#صدای_معلمان میخواستم بگم سال ۹۸ هیچ هزینه ای پرداخت نشده برای کمک هزینه مهدکودک!

#صدای_معلمان

میخواستم بگم سال ۹۸ هیچ هزینه ای پرداخت نشده برای کمک هزینه مهدکودک!

‏سلام خسته نباشید با اینکه آموزش و پرورش اعلام کرده که شبه نهایی اختیاریه اما مدیر مدرسه ما میگن باید بیاین مگر نه مستمر صفر میشید لطفا رسیدگی کنید.

‏سلام

‏یک سوال دارم از همکارانی که بصورت خرید خدمات در اموزش و پرورش مشغول بکار شده اند . اینکه دلیل ورود شما به اموزش و پرورش چیست ؟ وقتی میبیند برای همکاران رسمی که اموزش و پرورش تعهد دارد به بهانه های مختلف از سر وته حقوقشون میزند و حتی حق التدریس شاغلین رسمی را یکسال دیرتر بصورت نصف و نیمه پرداخت میکند . برای شاغلین رسمی اینگونه حق و حقوق میدهد ، پس برای شما که هیچ گونه تعهدی اموزش و پرورش قایل نیست

باسلام و وقت بخیر خدمت شما، من نیروی خریدخدمتی هستم که همپای تمامی همکاران رسمی از ابتدای سال شروع به تدریس کتابها میکنم اما دریافتی من یک پنجم دبیر رسمی هست، با اینکه مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه فردوسی دارم اما جایی در اموزش پرورش ندارم. چرا ما نیروهای خرید خدمتی تعیین تکلیف نمی شویم.به تازگی سایت ltms نیز برای ما بسته شده است و از ثبت نام در دوره ها هم جامانده ایم. ما رامجبور به امضا قردادی کشوری کردند که اساس آن قانون کار است اما همان را هم به ما نمی دهند ، در واقع قرداد کشوری را به صورت فرمالیته در سایت قرار دادند اما واقعی نیست.

بنده نماینده تعدادی از معلمین خرید خدمات هستم لطفا نظارت بر موسسین بیشتر کنید ما این قرارداد جدید را امضا کردیم از مهر امسال تا اسفند بود اما حقوق که انجا نوشته شده بود با حقوقی که واریز شده تفاوت دارد موسس می گوید برای ما انقدر واریز نشده.

باسلام ادب واحترام .من نیروی قراردادی کارمعین هستم میخواستم از اعضای هیات دولت سوال کنم با افزایش حقوق ۲۵درصدی حقوق من ۷۰۰تومن افزایش پیدا میکنه این مبلغ کجای این تورم افسارگسیخته رو میخواد جبران کنه مبنای افزایش حقوقتون رو با کدام یک از خرج ومخارج روزانه وماهانه سنجیده اید که اخرش شده ۷۰۰تومن بی ارزش.....

باسلام و عرض ادب خدمت وزیر محترم آموزش و پرورش

‏ما دانش آموزان و فرهنگیان از۱۵ شهریور یعنی ۱۵ روز زودتر از شروع سال تحصیلی به مدرسه

‏رفتیم آیا حق ما نیست که یک هفته به آخر سال تعطیل شویم بنظر شما ما به اسراحت نیاز

‏نداریم خواهش میکنم پیگیری کنید

‏آموزش مجازی رو هفته آینده تعطیل کننند

سلام و وقت بخیر ایا ایا اصافه کار همکاران از اول مهر تا اسفند با حقوق اسفند پرداخت می گردد

جناب آقای وزیر خیلی ممنون که فرمودید به احترام فرهنگیان درباره مطالباتشان در رسانه ها صحبت نخواهید کرد!! ولی خواهشمندیم برای بار آخر در رسانه ها اعلام کنید که حق التدریس اسفند 98 و یک سوم بهار 99 را پرداخت نکردید.

ســلــام

جــنــاب وزیــر و آقــایــان ســتــاد ڪــرونــا

چــه فــرقــی بــیــن انــتــقــال ویــروس ڪــرونــا بــیــن ڪــلــاس اول و دوم ابــتــدایــی ودیــگــر پــایــه هاســت ،یاویــروس بــوســیــلــه انــســان انــتــقــال مــیــشــه یــا نــمــیــشــه،

یــا همــه بــیــان مــدرســه یــا هیــچ ڪــس نــیــاد بــخــدا مــعــلــمــان هم انــســانــنــد ودر مــعــرض خــطــر!

Razavieduu

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.