#صدای_معلمان با سلام. وزیر محترم که آنقدر از آموزش مجازی تعریف میکنه و...

#صدای_معلمان

با سلام. وزیر محترم که آنقدر از آموزش مجازی تعریف میکنه و دستاورد مهمی برای خودش قلمداد میکنه، ما معلما تو فضای مجازی شبانه روز درس دادیم که افتخارش رو شما دارید میبرید. ۱۵ روز شهریور معلمین حق التدریس بدون هیچ حقوق و بیمه ای تدریس (هم مجازی هم حضور در مدرسه یعنی کار حداقل دوبرابر زمان عادی) و پاسخگویی و تولید محتوا، بررسی تکلیف، طرح نمونه سوال و... تا ساعت ۱۲ شب داشته اند. کجای دنیا بدون حقوق و بیمه میشه کار کرد؟ ولی ما زندگی نمیکنیم که. ما ربات هستیم یا به بردگی گرفته شدیم!

سلام و عرض ادب. یک سوال از‌ آقای وزیر آموزش و پرورش داشتم که نیروی های پیمانی که طرح مهرآفرین رو پیشونشون خورده این طرح کی بر داشته میشه و این همکاران رسمی میشن؟ اصلاً طرح‌ مهرآفرین چی است که ما داریم اون رو یدک می کشیم؟ خواهش می کنم که شما پیگیر باشید. ممنون میشم.

سلام علیکم. قانون استخدام حق التدریس ها و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی از طرف رئیس مجلس به رئیس جمهور ابلاغ شد. حال ریاست محترم جمهوری چه وقت این را به دستگاه مربوطه ابلاغ میکند؟ نتیجه چه می‌شود؟ و آزمون کی هست؟

با سلام و ادب و احترام. لطفاً به گوش مسئولین برسانید که به فکر نیروهای جوان مدارس غیرانتفاعی هم باشند که آزاد تدریس میکنند. آن هم با کمترین حقوقی که دریافت میکنند و به آن قانع شده‌اند. ولی واقعاً مظلوم واقع شده اند. انگار نه انگار کسی به فکر آنها باشد. فردا با چه رویی میخواهند انتخابات برگزار کنند در حالیکه این همه فشار بر مردم تحمیل شده است؟ تو را خدا به گوش مسئولین برسانید که نیروهای غیرانتفاعی هم هستند که به شغل تدریس علاقه دارند. مگر نمیگویند کمبود نیروی آموزشی داریم؟ یعنی بنده در این هشت سال سابقه در مدرسه غیرانتفاعی با فنون تدریس آشنا نشده ام؟ اتفاقاً در این مدت استاد شده ام برای خودم. مگر کاربلد نمیخواهند؟ الآن اگر وجدان داشته باشید قضاوت با خودتان. ای مسئولین، ای نمایندگان مجلس در خانه ملت آنجا که نشسته اید نامش خانه ملت است نه خانه تک تک شماها! شما وکیل و نماینده مردم هستید. شما میتوانید با فشار بر وزیر آموزش و پرورش از ایشان بخواهید مجوز استخدام نیروهای غیرانتفاعی را عملی کند و آنرا در مجلس به تصویب نهایی برسانید. خدایی دور و بر ما وجود دارد که زمین و آسمان را در شش روز آفرید و اگر بخواهد میتواند موجودات زمینی را در یک چشم به هم زدن نابود کند. پس ناظر اعمال ماست.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.