صدای_معلمان سلام به همکادان عزیز.حرف من اینه یا شادیا حضوری.؟

صدای_معلمان

سلام به همکادان عزیز.حرف من اینه یا شادیا حضوری. درستش اینکه هرروز ۶ ساعت حق التدریس اضافی بدهند اگه میخان اینطوری باشه  .مگه مازندگی نداریم نصف روز حضوری نصف روز شاد.اجباری کنید همه بیان .حضوری از خدامونه اگه هم نمیشه همین شاد.هم بچه ها راه افتادن هم ما تجربه کسب کردیم.

با سلام

من با باز گشایی مدارس به شدت مخالفم ،اگر قراره مدارس باز بشه و کل روز را در رفت وامد بگذرانیم ،وقتی برای تولید محتوا نداریم ،پس لطف کنید،شاد را تعطیل کنید....

نمیشه هم مدرسه و شاد را داشته باشیم...‌

باسلام و خسته نباشید

حدود ۱۰ روز قبل که وزیر به مشهد آمده بودن، گفتن حق تدریس سال قبل به حساب همکاران واریز شد.

هنوز که هیچ پولی به حساب ما  واریز نشده از سر ناچاری برای گذراندن  زندگی اضافه کار برداشتیم که کمک خرج زندگی باشه ولی متاسفانه همش باید  وعده های دروغ وزیر رو گوش کنیم .

با سلام

چرا گفته نمیشه مسکن اختصاص داده شده به فرهنگیان مشهد در شهر بینالود و یا گلبهار هست.

اصلا براساس کدوم منطق و چه کسانی این تصمیم رو گرفتند؟ کدوم دستگاه برای کارکنانش تو شهر دیگه مسکن می سازه؟

سلام همکاران محترم کرونا شاید سالها طول بکشد که ازبین برود و شاید هم مثل سرما خوردگی همیشه باشد لذا تعطیلی مدارس راه صحیح نیست بلکه آموزش صحیح به فرزندان درایام کرونا بهتره. لذا بنده به عنوان یک فرهنگی مخالف تعطیل بودن کلاسهای حضوری هستم باید سبک زندگی راعوض کنیم

من اصلا نمیزارم بچه ام بره مدرسه ، حالا می خواد یکسال هم از تحصیل باز بمونه

باسلام خواهشا اقای وزیر کمی بفکر نیروهای زحمتکش خدمتگزار وسرایدار باشید همسان سازی حقوق برای ما هم اجراشود. نه رتبه بندی نه اضافه کار نه حق لباس هیچ چیز شامل ما هم نمیشود

آموزش و پرورش با فسخ نکردن بیمه ی آتیه سازان ظلم بزرگی به فرهنگیان میکنه من بعنوان یک فرهنگی به هیچ عنوان  راضی نیستم یک ریال  به سمت آتیه سازان بره، بسیار بیمه ی بی تعهد و بدی بود

تا میان یه چی تو شادو مجازی یاد بگیرن میگن حضوری که چی مثلا ؟

من که مخالف بازگشایی مدارس هستم

یا شاد یا حضوری اقای وزیر...

Razavieduu

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.