صدای_معلمان سلام ما که بدون حق و حقوق اضافه کاری با ۱۲ ساعت کاردرهفته یک سال است کلاس می‌رویم ...

صدای_معلمان

سلام ما که بدون حق و حقوق اضافه کاری با ۱۲ ساعت کاردرهفته یک سال است کلاس می‌رویم  اگر پولی بدهند نیاز به گفتن ندارد

مادرمقابل دانش آموزان خودرامسئول میدانیم نمی‌دانم چرا مسئولین محترم دربرابر حقوق مااحساسی ندارن ماهم به خداواگذارشان میکنیم خدا جای حق نشسته

باسلام، باتوجه به اینکه به دلیل کرونا مدارس غیر حضوری و مجازی است و از 15 شهریور تا امروز دانش آموزان و معلمان هیچ تعطیلی نداشتند خواهشمندیم باتوجه به اتمام امتحانات ترم اول و از یک طرف خستگی دانش آموزان و از طرفی دیگر نیز معلمان به‌دلیل کار های مربوط به برگزاری امتحانات از قبیل طرح سوال و تصحیح اوراق امتحانی در این مدت بسیار خسته شده اند، لطفا حداقل به مدت یک هفته آموزش و مجازی را تعطیل کنید تا یک تجدید قوایی برای معلمین زحمت کش و دانش آموزان پرتلاش باشد، ممنون از ‌شما

سلام آگه بخواد مدارس بازگشایی بشه باید حقوق معلمین پایه اول دووم رو اضافه کنند چون هم باید حضوری در کلاس باشند هم هزینه اینترنت برای شاد وهم اینکه تعمیرات گوشی یا تبلت بخدا من سه بار تعمیر کردم گوشی رو بیشتر بخاطر نرم افزار شاد دچار مشکل شدم درست نیست شما مسلمانی آزار واذیت نباید قشر فرهنگی رو بدیدباتشکر

سلام به نظر من دانش آموز محوری هم حدی داره سلامت جان معلم ها رو به خاطر درس تعداد اندکی دانش آموز به خطر نندازین

معلم ها سلامت شون خیلی مهم هست تا یکی معلم بشه چندین سال طول می کشه حالا بااین کار آموزش و پرورش برای کلاس اول و دوم سلامت معلم ها به خطر میافته

خود مسئولان عزیز بیان ببینیم چطور در کلاس سرد

با در و پنجره باز میتونن درس بدن

سلام وزیر گفتن که درمناطق آبی مدارس زیر ۵۹ نفر بازگشایی بشن.

شهرستان درگز مدرسه ی خوابگاه نزدیک با ۷۰ تادانش اموز داره و از شنبه اعلام کرده مدارس باز هست.! الان من دخترم و بفرستم تو خوابگاه خطرناکه نفرستم از دوستاش عقب میمونه.

خواهش میکنم باز مردم و دچار استرس و تردید نکنید.

باسلام توروخدابه این وزیر آموزش و پرورش بگین چیزی که انجام نشده رو تورسانه هااینقدربزرگش نکنن من یک سال هست برای مسکن ثبت نام کردم امروزکه بعدازچندبارپیگیری حضوری به اداره کل مراجعه کردم گفتن هنوزحتی زمینی برای ساخت درکارنیست اگرخودشون مثل مامستاجرباشن وبااین اجاره های کمرشکن بازهم همین قدرسهل انگاری وکوتاهی خواهندکردچراباروح وروان مابازنشستگان این قدربازی می کنین حداقل بگین مسکن بی مسکن تاماهم ازچشم انتظاربودن دست برداریم.ای کاش جناب وزیرپیام من رومی خوندن ومی دونستن بجزاصراردربازگشایی مدارس وظیفه دیگری هم دارند.ممنون که حداقل شمااجازه صحبت ودرد دل به ما می دهید.

سلام ، با توجه به اینکه آموزشهای هنرستانها را اعلام کردن باید حضوری بشه

لطفا فکری هم برای ایاب و ذهاب همکاران به مناطق بردارن ۱۰۰ کیلومتر راه را نمیتونیم هر روز  آژانس بگیریم

سلام مرحله سوم جبرانی رتبه بندی کی اجرا می شود تاریخ اجرا کی است لطفا جبرانی رادوباره برگزار کنید

Razavieduu

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.