صدای_معلمان با سلام.. شانزده سال است به امر تدریس در مدارس مشغول هستم.

صدای_معلمان

با سلام..

شانزده سال است به امر تدریس در مدارس مشغول هستم.با عشق وعلاقه همیشه در کلاس درس حضور داشتم..وبعد از درگیر شدن جامعه به ویروس کرونا..با تدریس در فضای مجازی وروشهای مختلف موفق بودم آنچه کتب درسی در بر دارد را به دانش آموزانم منتقل کنم.

اما آقای وزیر با بازگشایی مدارس در فصل زمستان نه تنها فقط یک آشفتگی در برنامه های آموزش انلاین ایجاد می شود..بلکه استرس واستفاده از ماسک وبودن بچه ها کنار هم سبب موج دیگری از این ویروس می شود که حتما موجب مرگ ومیر عزیزان در خانواده ها خواهد بود..چه بسیار خانواده هایی که از پدر ومادر های پیر خود نگهداری میکنند وحالا با فرستادن بچه ها به مدرسه..ویروس آن هم اگر نوع جدیدی باشد باعث مرگ خواهد بود.چه بسیار پدر ومادرها ویا حتی فرزندانی که در خانوادها به بیماری خاص مبتلا هستند وانتقال این ویروس به خانه ها فاجعه است..شما جوابگوی این اتفاقات خواهید بود؟

 نیروی خدماتی منطقه تبادکان پیمانی ام .یک سال پیش اسمم برای  تقییرسمت آمد من حتی برای مصاحبه هم شرکت کردم قبولم شدم گزینش هم صورت گرفت اما چون مدرکم لیسانس هنوز نگرفته بودم‌ تغییر سمت صورت نگرفت اما الان لیسانسم تموم شده ولی به هرکجا مراجعه میکنم جواب درستی نمیدن در صورتی که من هم مصاحبه شدم هم گزینش اداره خودمون ..لطفا پیگیری کنین

با سلام

با تصویب و اجرای طرح اعمال مدرک دوم فرهنگیان در حق همکاران با سابقه ظلم شد.

کسانی که اوایل خدمت خود را در دورترین و محروم ترین مناطق خدمت نمودند.

کسانی که بر حسب قانون آن زمان با مدرک دیپلم استخدام شدند.

مخصوصا همکاران دانشسرای تربیت معلم.

امیدوارم مسئولین محترم برای سال آینده با اجرای طرح اعمال بالاترین مدرک فرهنگیان جلوی این ظلم آشکار را بگیرند.

سلام چطور تالارهای عروسی را باز کردند ،رستوران ها باز هستند ، پاساژهای سربسته باز هستند ،هتل های کیش پر هستند ،جاده ها شلوغ هستند ولی مدرسه باید بسته باشه ،اگه به بعضی ها باشه دوست دارند همیشه مدرسه ها بسته باشه .

با سلام

چرا به فکر ما معلم ها نیستین حضور دانش آموزان را اختیاری کردین ولی منِ معلم باید کلی راه را طی کنم به امید اینکه آیا دانش آموزی در کلاس درس حضور دارد یا نه آخه این کار درسته

به نظر من که خیلی تصمیم به جا وعاقلانه ای برای حضوری بودن پایه اول ودوم گرفتین خیلی ممنون ازشماخدا خیرتون بده . کلاس اولی چه درکی از مجازی داره گوشی دادم دستش  که  الان کلاس آنلاین  شروع میشه.  می بینم رفته سراغ بازی ها  با اینکه خودم هم کنارشم .همینجور پیش برن که باید دو سال پایه اول تکرار کنن.

سلام من به عنوان همکار فرهنگی و مادر دو فرزند در پایه ابتدایی به هیچ عنوان فرزندانم را با این شرایط بیماری به مدرسه نمی فرستم با اینکه کار در فضای مجازی شاد واقعا سخت است ولی باز هم سلامتی فرزندان و خانواده ها برایم در اولویت خواهد بود زیرا که هر چه آموزش های بهداشتی را یادآور شویم بازم بچه ها در محیط مدرسه که با دوستانشان سرگرم بازی میشوند قادر به رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی نخواهند بود.

 پس مسئولین محترم به سلامت دانش آموزان و خانواده ها و معلمان و بعضا کادر درمان هم فکر کنید.

خبر مسرت‌بخش، همواره دل را شاد و لحظه‌ها را ماندگار می‌سازد.ان شاالله ب امید روزی که نابودی قطعی کرونا را بشنویم و مدارس برای همیشه بازگشایی شود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.