صدای_معلمان سلام لطفا به وزیر محترم بگید اگه کلاسها ی حضوری برگزار بشه ما شاد وتعطیل میکنیم نمیشه هم حضوری و هم شاد

صدای_معلمان

سلام لطفا به وزیر محترم  بگید اگه کلاسها ی حضوری برگزار بشه ما شاد وتعطیل میکنیم نمیشه هم حضوری و هم شاد

باسلام   مدرسه باز شود  تعداد محدودی  از بچه ها می آیند مدرسه  بیشتر بچه ها  بااین شرایط نمی آیند... ما که نمی توانیم  هم  درشاد  فعالیت کنیم  هم  در مدرسه...  با یک روز یا دو  روز  که  همه هم نمی آیند  چه فایده  داره باز شه مدرسه..   من تعجبم  واقعا...  ستاد کرونا   پیگیر باشه  تورو خدا،،  اینقدر  که اعلام میشه  مراقب باشید  چند نفر  فوتی و..  موج چهارم و...  پس  چرا مدارس  را باز می کنید...

به عزیزانی که اینقدر از بازگشایی مدارس استقبال می کنند خواستم بگم من اصلا به کرونا و گرفتاری هاش کار ندارم بحث سر اینه من معلم که از صبح تا شب درگیر آموزش مجازی هستم دیگر توانی برای اداره ی آموزش مجازی و حضوری توام باهم دیگر ندارم و این کار فقط اتلاف انرژی و وقت معلم و دانش آموز است و مطمئن باشید با این تصمیم اشتباه کیفیت آموزش بشدت پایین خواهد آمد. منتظر باران شدیدی از اعتراضات والدین باشید که فقط مقصرش شما هستید.

سلام

در جواب اون ینده خدا که فک کنم اولیای دانش آموز بود که گفته بود استخرها باز شده بفرمایید کدوم استخر باز شده که بنده که همیشه جزو ورزشکاران و غریق نجات استخرم خبر ندارم؟؟؟؟؟

حتما استخر باغ و ویلایی بوده منظورشون  والا من که تا الان یک ساله رنگ استخر رو ندیدم...

سلام.

من به عنوان یک فرهنگی و همچنین والدین دانش آموز مخالف ۱۰۰ درصدی بازگشایی مدارس هستم، چون هوا سرد و نمیشه پنجره های کلاس را هم باز کرد و با ۱۰ دانش آموز توی یک کلاس کوچک حتی به مدت ۳۵ دقیقه چه تضمینی هست که یک نفر ناقل نباشه و بقیه دانش آموزان و معلم را آلوده نکنه؟!!!

با شاد کل ۲۴ ساعت هر موقع شرایط هست پاسخگوی سوالات واشکالات دانش آموزان عزیز هستیم و خداروشکر بچه ها یاد می گیرند و به این شکل آموزش هم عادت کردند.

ازمعلم مهربان ودلسوزکلاس اول یک  و مدیریت دبستان سنایی ناحیه ۶ مشهد کمال تشکر و قدردانی را داریم

 دوست عزیزی که میگن از بعد عید مدارس و باز کنید تا برج پنج از کیسه خلیفه میبخشن از پانزده شهریور تو کلاسا جون دادیم باز دومرتبه تا مرداد مدرسه بریم؟ نه دوست عزیز خواب دیدین خیر باشه ما نیستیم نه ما هستیم نه بچه ها

باعرض سلام و ادب خدمت همه عزیزان  و همکاران محترم من به نمایندگی از همکاران خودم از ییمه آتیه سازان  به هیچ عنوان راضی نیستیم کلی هزینه درمان میکنیم وقت پول دادن که می رسه مبلغ بسیار ناچیزی به جساب واریز میکنن یکی نیست بگه این چه بیمه ایست که هرماه ازحقوق بنده وسایر همکاران عزیزم کم میشه ولی هیچ گونه مزیتی بر ای ما نداره همون مبلغ ناچیز رو هم بعداز دوماه شاید بیشتر به حساب واریز میکنن کاری میکنن که از خیر اون مبلغ ناچیز هم بگذریم لطفا به گوش مسئولین برسونید این بیمه که هیچ مزیتی برای ما نداره عوض کنن ممنون از شما

سلام

واقعا وقتی سایت مشکل داره

نباید آزمون مجدد برگزار بشه

آزمون رتبه بندی ۷ دی مشکل سایت داشت

ولی آزمون مجدد برگزار نشده

لطفا رسیدگی کنید

باسلام واحترام

بنده هم فرهنگی هستم سال ۸۲ طبق مصوبه مجلس اعلام کردند که هر کارمندی، از کلان شهرها به مناطق محروم منتقل بشه؛ یک گروه تشویقی و زمین هم برای احداث مسکن. خلاصه ما وسوسه شدیم و از ناحیه ۵ مشهد به کلات نادری انتقالی گرفتیم. بعد از استقرار به سراغ این امتیازات رفتیم و گفتند:هنوز بخشنامه نیامده و فکر می کنم هنوز هم بخشنامه به مناطق محروم نرسیده است. همکاران عزیز این یک تجربه واقعی وعینی است‌پس حواستون جمع باشه که کلاه گشاد فریب به سرتان نگذارند.  باسپاس فرهنگی ازمشهد

Razavieduu

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.