صدای_معلمان با عرض سلام. میخواستم خدمت اون ورودی ۹۵ عرض کنم که از حقوقش گلایه داشت عرض کنم،..

صدای_معلمان

با عرض سلام. میخواستم خدمت اون ورودی ۹۵ عرض کنم که از حقوقش گلایه داشت عرض کنم، عزیزدل، من ورودی ۹۱ الان هنوز حکمم تازه ۳ میلیون و نهصد هزار تومن هست و شما معلومه که حکمت ۳ میلیون تومنه چون حق شغل و حق شاغل و ... رو سیستم تعریف میکنه و دست شخص یا اشخاصی نیست و این امتیازات ثابته. ضمناً شما در زمان دانشجویی حقوق کمتر از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومن دریافت میکردید مطابق قانون به این حقوق در بند سایر رسیدید و وقتی که امتیازات حق شغل و شاغل و .... به بیشتر از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومن برسه طبیعیه که اون بند حذف بشه. درسته حقوق همه ماها کمه اما فقط خواستم جواب منطقی به حرفت بدم.

با سلام خدمت شما. بنده در آزمون جبرانی رتبه بندی شرکت کردم، با وجود اینکه چند روز مطالعه کرده بودم و برای آزمون آماده بودم متأسفانه آزمون بسیار دشوار بود و نمره ۲۷.۵ از ۵۰ گرفتم‌. حال سوالی که مطرح می‌شود اینست که آیا مسؤلان مربوطه نمی‌خواهند رتبه بندی را که حق امثال بنده هست و تا سال قبل بدون آزمون دریافت می‌کردیم، به راحتی اِعمال نمایند یا می‌خواهند انگیزه معلمان را با کارهای این چنینی از بین ببرند!؟

با عرض سلام. من از مربیان پیش دبستانی هستم سال ۸۸-۸۷ چند مدرسه دولتی را اجاره دادند به مدیران بازنشسته. من هم از مربیان بودم و بیمه و گواهی کار یکسال همه مطابق قانون که مجلس تصویب کرده میباشد. بعضی از شهرها آن سال رو سابقش رو حساب کردن. به من میگن چون مدرسه مکانش را دادن اجاره شامل شما نمیشه! مدرسه اکنون هم مال آموزش وپرورش هست. تکلیف من و امثال من چیه؟

با عرض سلام و خسته نباشید. تنها یک روز پس از زرد شدن حالت کرونایی استان سیستان و بلوچستان، بخشنامه زدن که مدارس در مناطق روستایی از ۲۴ آذر، باز میشود. در حالیکه مقامات وزارت بهداشت دائماً تأکید می‌کنند که شرایط شکننده است و نباید سهل انگاری بشه‌. چنین تصمیماتی به جز خودزنی و خودکشی چه می‌تواند باشد؟ آن هم مناطق روستایی که به شکل سنتی پروتکل های بهداشتی در آنها رعایت نمی‌شود و دانش‌ آموزان به طور کامل حضور دارند، و از اون بدتر، معلمان باید مسیرهای طولانی رو در سرویس های بالای ۵ نفر طی کنند تا به مدرسه برسند.. ای کاش اگر به معلمین و دانش آموزان رحم نمی‌کنند، حداقل به کادر درمان رحم می‌کردند...

به یزدان که گر ما خرد داشتیم

کجا این سرانجام بد داشتیم

سلام. همکاران حق التدریس از اسفند تاکنون هیچ گونه حقوقی بابت این ۷ ماه دریافت نکردن و تمام هزینه های ایاب و ذهاب و شارژ و هزینه بهداشتی را در این اوضاع خراب تورم متحمل شدند و جان خود و خانوادشان رو در خطر انداختن. باید وزیر این مشکلات را درک کند.

با سلام خدمت مدیریت وبلاگ. لطفاً به آقای وزیر برسانید که چرا هیچ صحبتی از حق التدریس شاغلان و بازنشستگان نمی کنند؟ از اسفند ۹۸ تا پایان آذر ماه ۹۹ طلبکاریم. چقدر باید انتظار بکشیم؟ به خدا ما هم گرفتار تورم و گرانی هستیم. تازه هزینه‌های خرید اینترنت و مکالمه هم بر دوش ما سنگینی می کند. تدریس مان هم که ۲۴ ساعته شده و شب و روز هم ندارد.

صدای_دانش‌آموزان

من یه کنکوری ام. خدارو خوش میاد پاشیم حضوری بریم امتحان بدیم؟! کلی هم وقت درس خوندنمون میره. اون به کنار. بریم اگه مریض شیم چی؟ یه عالمه از تایممونو فقط درگیر بیماری ایم و نمیتونیم درس بخونیم. من نمیدونم مسئولامون چی فکر کردن که اینکارو انجام دادن؟ تازه شرایط کشور بهتر شده

با این کار خیلی بد میشه. چرا هیچکس به فک ما نیست آخه؟ آقای وزیر به کجا چنین شتابان حاجی؟!

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.