صدای_معلمان امروز رفتم تبلت قدیمی دخترم رو درست کنم، گوشی معمولی قیمت گرفتم ۵ میلیون.

صدای_معلمان

امروز رفتم تبلت قدیمی دخترم رو درست کنم، گوشی معمولی قیمت گرفتم ۵ میلیون. با فرهنگیان هم قرارداد داشت. به این صورت که شما نصف قیمت گوشی رو باید پرداخت کنی مابقی ۶ماهه از حقوقت کسر میشه. البته به ازای هر یک میلیون باید ۱۴۰ هزار تومان سود بدی. اینو کجای دلمون بزاریم؟!کارمندای دیگه یه خودکار از جیب شون در نمیارن تا کار اداری شونو انجام بدن. ماشین شخصی دارن ولی با خودروی دولتی مسافرت و مهمونی میرن. حتی پرستارها و کادر درمان تمام امکانات بهداشتی و پزشکی رایگان در اختیارشون میزارن. چرا معلما فقط باید برا هر کاری از جیب خودشون هزینه کنن؟! تا پارسال بخشنامه محرمانه میکردن که اگه معلمی تو کلاس درس گوشی همراش باشه، گزارش بدین به اداره. چی شده امسال ارزش گوشی معلم از خوده معلم بیشتر شده؟! ما باید دردمونو پیش کی ببریم؟ یعنی بین اینهمه مقامات مسئول یه نفر پیدا نمیشه به داد معلما برسه؟ یه نفر نیست که شرایط معلم رو درک کنه؟ بزارین موقع انتخابات بشه همه میشن مدافع حقوق معلم. اون از اینکه دو هفته از تعطیلات شهریور رو از ما گرفتن به زور آوردنمون مدرسه بدون هیچ اضافه کاری. فقط بلدن با زبان زور و تهدید با معلم صحبت کنن. خدا لعنت تون کنه که آبرو برا معلم نذاشتین.

سلام. لطفاً به آقای وزیر و مسئولین بفرمایید حق التدریس شاغلان را که از اسفند ۹۸ مانده است، بپردازید. با این گرانی های روزافزون ارزش پول پرداخت نشده ما به یک سوم تقلیل یافته است و این ظلمی مضاعف است.

سلام.ممنونم بابت کانال پرمحتوا و خوبتون. در خصوص ثبت نام بچه های پیش دبستانی که فرمودید می تونن از طریق برنامه ی شاد آموزش ببینند ،می خواستم بپرسم چه جوری می تونن ثبت نام کنن و عضو گروه بشن و آموزش ببیند؟ اگر سایتی هست میشه لطف کنید معرفی کنید؟

سلام جناب وزیر. ما زوجین فرهنگی هستیم که همسرم ۵ سال پیش بازنشسته شد. دخترم با مدرک ارشد ریاضی از دانشگاه دولتی روزانه است که در جذب حق التدریس در استان خوزستان متاسفانه بد عمل شد و روابط جای ضوابط را گرفت. آیا در یک خانواده فرهنگی جذب فرزندشان بااین مدارج انتظار بالایی هست؟ واین نوع امتیازات خدمت به جامعه نیست؟ لطفا ما را دریابید.

با سلام. آیا در این شرایط که آمار مبتلایان به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن روز به روز بیشتر میشود، حضور کادر اجرایی در مدارسِ خالی از دانش آموز چه معنا و ضرورتی میتواند داشته باشد؟ آیا با وجود تعطیلی مدارس و آموزش از طریق فضای مجازی ضرورتی دارد که عوامل اجرایی در مدارس خالی از دانش آموز حضور داشته باشند؟ این در حالیست که تأکید مسئولان این است که برای جلوگیری از انتشار بیماری سعی کنیم که در منزل بمانیم. و یک سوال دیگر، آیا عوامل اجرایی در معرض آسیب های ناشی از کرونا نیستند که حضور آنان در مدارس الزامی شده؟ امیدواریم که پیگیریهای لازم انجام شود.

با سلام. هنوز بسته‌ اینترنت رایگان براى من فعال نشده‌. فروردین هم استفاده‌ نکردم. هر چه فرم و ایمیل و... بوده‌ ارسال‌ کردم ،کى باید پاسخگو باشد؟

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.