صدای_دانش‌آموزان سلام بر جناب مدیر وبلاگ. قضیه امسال چیه؟

صدای_دانش‌آموزان

سلام بر جناب مدیر وبلاگ. قضیه امسال چیه؟ چرا اینقدر بد معلم میگرفتن تو کنکور؟ ترازهای بالا دعوت به مصاحبه نشدند. آقا هر سال اینطوره؟!

سلام. وقت بخیر. من رشته ی انسانی میخونم و در استان مازندران زندگی میکنم. رتبه ی من 1719 منطقه دو و ترازم هم 9300 شده و غیر از آموزش استثنایی و جغرافیا همه ی کد رشته های دبیری رو زدم. اما متاسفانه دعوت به مصاحبه نشدم! در صورتی که هم تراز علمی لازم هم معدل لازم (68\19) رو که از شرایط فرهنگیان هست دارم! همین طور شنیدم یک نفر با رتبه ی 7000 در شهر محل زندگی من دعوت شده! و اینکه اعلام کرده بودند که یک و نیم برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه میشن! خواهشاً پیگیری بشه چون نتیجه ی زحمات و سه سال درس خوندن منه. و حتی با اعتراض به سازمان سنجش و هسته ی گزینش هم اتفاقی نیفتاد و کاری از پیش نبردم!

#صدای_اولیای_دانش‌آموزان

با سلام

من اولیای دانش آموزی از مدرسه پسرانه تیزهوشان لاهیجان هستم. شهر ما در وضعیت قرمز کرونا به سر می برد. با این حال مدیر مدرسه برای دانش آموزان برنامه امتحانات حضوری گذاشته و بچه ها را می ترساند که نمره ی این امتحانات حضوری خیلی مهم است. برنامه امتحانی را هم برایتان می فرستم. برای همه پایه ها امتحان حضوری در آبان ماه. ماهی که میگویند سونامی کرونا بالاتر هست. برای بچه ها و نوجوانانی که پروتکلها را کمتر رعایت می کنند. در مدرسه که احتمال رعایت پروتکلها را کمتر دارد‌ در شهری با وضعیت قرمز.

لطفاً منعکس کنید.

#صدای_معلمان

سلام. لطفاً پیگیر اضافه تدریس شاغلین از اسفند ۹۸ تا خرداد ۹۹ هم باشید. مابه این پول نیاز داریم. متشکرم

سلام خدمت شما همکار گرامی. خدا قوت و خسته نباشید. همکار محترم لطفاً اگه امکان داره در این مورد اطلاع رسانی کنید تا مشکل به دست وزیر برسه : کتاب اقتصاد دهم ادبیات با این شرایط کلاً عوض شد. بدون آنکه امکان برگزاری کلاس ضمن خدمتی و یا کارهای دیگری باشد. متاسفانه تا چند وقت پیش سایت کتب درسی جهت سفارش کتاب و خرید تکی فعال نبود و حال که این سایت فعال شده است متاسفانه کتابی برای خرید موجود نیست؟ آخه این چه مدیریتی هست که معلم باید به دنبال تهیه ی کتاب برود؟ و آن هم با چندین برابر قیمت. تبلت و موبایل جهت آموزش مجازی پیشکششون. لااقل یه کتاب را برای معلم تهیه کنند و یا در سایت برای خرید در دسترس قرار دهند. منِ معلم از چه طریقی تدریس کنم؟ بروم پی دی اف کتاب را پرینت بگیرم بااین شرایط اقتصادی؟ و اصلا مگه معلم جزو نظام آموزشی نیست که این همه بی توجهی را حتی در خرید کتاب بوجود آوردند؟

با عرض سلام و وقت بخیر. مشکل نگارش دریافت ابلاغ بویژه برای همکاران انتقالی هنوز برطرف نشده درحالیکه به پایان ماه نزدیک میشویم و همکاران از ۱۵ شهریور در حال تدریس در مناطق جدید خود هستند. اگه امکانش هست لطفا از مراجع مربوطه پیگیری و اطلاع‌رسانی فرمایید تا همکاران از استرس و نگرانی خارج شوند.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.