صدای_معلمان با سلام. من معلم هستم در روستاهای دور افتاده خاروانا

صدای_معلمان

با سلام. من معلم هستم در روستاهای دور افتاده خاروانا  مشکلات رعایت پروتکل به کنار، وضعیت اسکان ما که مجبوریم واسه اجاره یه اتاق ۷۰۰ هزار تومان اجاره بدیم. بی عدالتی تا کی؟ اگه امکان داره نشر بدید تا بلکه تسکینی بشه بر قلبهای زخمی مان.

اختلاس دزدی نیست!!! در علم حقوق سرقت به معنای ربودن مال متعلق به غیر تعریف شده. حال وقتی که اختلاس انجام میشود. بنظر شما پول هایی که برداشت میشود برای بیت المال هست یاخیر؟ برای دولت هست یا خیر؟ پس اختلاس نوعی دزدی است. چون اموالی که اختلاس میشود متعلق به یک ملت است و یک دولت.

با درود خدمت‌ زحمت‌کشان کانال که‌ صدای ما هستند. برای نام نویسی بسته‌ اینترنت  اقدام کردم. البته‌ در فروردین استفاده نکرده بودم. پاسخ میده که‌ شماره‌ موبایل با کد ملى همخوانی نداره. البته‌ که‌ موبایل به‌ نام‌ یکی دیگه از اعضای خانواده است. برای ثبت‌ کانال شاد نیز همین مشکل را داشتم‌. حالا دوباره‌ برای دریافت اینترنت به‌ مشکل‌ برخوردم. اى کاش کد پرسنلى را نیز از جمله‌ آیکونهای ورودی قرار دهند تا مشکل امثال من نیز حل‌ شود.

آقای حاجی میرزایی! این سوالات کنکور چه جوریه که میگین هر کس کتابای درسی وزارت رو کاملا مطالعه کنه درکنکور موفق میشه؟! پس این‌ همه کتابای کنکور که از تلویزیون تبلیغ میشه چی داره که باید نصف حقوقم رو پرداخت کنم تا فرزند کنکوری منم از اون کتابا استفاده کنه؟ حالا کلاسای چندین میلیونی کنکور به کنار که ماها در این کلاس‌ها هم نمیتونیم وارد بشیم. تازه قبولم بشه کی بهش کار میده؟ بازم باید خودم سرمایه داشته باشم تا کاری دست و پا کنیم. توروخدا جیب مردمو با این کتابای بدردنخور خالی نکنین. یه بار پول کتاب وزارتی میگیرین، یه بارم باید پول کتاب کمک اموزشی  بدیم. اگه کتابای وزارتی کفاف تحصیل دانش آموز رو نمیده واسه چی اول سال پول کتاب میگیرین؟

مگه براساس تصمیمات ستاد کرونای استان تهران، یک سوم کارمندان استان تهران دورکاری نمیکنن؟ پس چرا وزیر آموزش و پرورش میگه همه معلمان باید در مدارس حاضر باشند؟ شرایط کاری معلمان کم خطرتر از سایر کارکنان دولت است؟ یا معلمان تهران کارمند دولت نیستند و مشمول تصمیمات ستاد کرونا نمی شوند؟

 

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.