صدای_معلمان سلام وقت بخیر. چرا صداوسیما فقط داخل مدارسی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده را نشان میدهد؟

صدای_معلمان

سلام وقت بخیر. چرا صداوسیما فقط داخل مدارسی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده را نشان میدهد؟ اندکی برگردند بیرون مدارس و مسیر حرکت دانش آموزان که از خانه تا درب مدرسه ماسک ها رو تو کیف قایم کردند و در بدو ورود به مدرسه ماسک میزنن. حتی مشاهده شده بعضی ازمدارس از سرویس عمومی مثل مینی بوس استفاده میکنن. نه اینکه دانش آموزان فاصله رعایت نمیکنن بلکه بیشتر از ظرفیت سرویس سوار میشن.

سلام. لطفاً به آقای وزیر پیام ما رو هم برسونید. پاداش بازنشسته ها رو پرداخت کردید. دست نوازشی به سر کسانی هم بکشید که از سال پیش هنوز معوقات اضافه کاری و حق التدریس شیفت دوم را دارند. لطفاً این گروه زحمت کش بی ادعا را دریابید. نگذارید حق التدریس های امسال هم روی آنها تل انبار شود.

سلام. ما تعدادی از دبیران جاده چالوس ناحیه یک کرج با یک مینی بوس  بیست نفر از همکاران سه مدرسه رو سوار میکنه و بدون رعایت فاصله بهداشتی میبره به مدرسه. آقای وزیر! اینه رعایت پروتکل های بهداشتی؟ ورودی مدرسه ها هم تب سنجی وجود نداره. اینها فقط حرف بود در عمل کاملا برعکس هیچ پروتکلی رعایت نمیشود. در داخل مدارس باچه شرایط اسفناکی با یک سرویس بهداشتی که هم برای همکاران و هم دانش آموزان است. در بین همکاران کسانی هستند که کرونا گرفته اند و بدون رعایت فاصله بیست نفر همکار داخل سرویس نشستند و اگر در روز دو نفر یا سه نفر غیبت نکنند باید همکاران روی پای هم بنشینند. همه جا گفتند ۳۵ دقیقه. مدیران این مناطق ۸۰ دقیقه بچه ها رو سرکلاس نگه میدارند و حرفشون اینه که اینجا تعداد زیر ۵۰ نفره. مگر کرونا توی این مناطق نیست که وضعیتش نارنجی هستش؟ نظارتی متاسفانه وجود ندارد و هر کس برای خودش قانون گذار شده! امیدوارم مشکلات و صدای ما معلمان غیربومی که مجبوریم هر روز دو ساعت در سرویس بنشینیم تا به مدرسه برسیم به گوش مسئولانی برسد که هر وقت حرفی میزنیم میگویند رسیدگی میشود. آخر کی؟ وقتی تعداد زیادی از معلمان کرونا گرفتند؟ چه کسی مسئول جان این همه معلم و دانش آموز خواهد بود؟

سلام. چرا زنگ های ما به جای ۳۵ دقیقه نزدیک یک ساعته؟ ساعت ۱۱:۵۰ تعطیل میشیم. با اینکه باید ۱۰:۱۵ تعطیل بشیم. تازه اینقد هم بوی مواد ضدعفونی تو مدارس زیاده سر آدم درد میگیره.

سلام علیکم. جناب وزیر رفته اند مدارس غیرانتفاعی یا مدرسه بالای شهر. در مناطق پایین شهر با کمترین امکانات رفته باشند مشخص است چه خبر است. حالا خبری نیست یکماه دیگر آمار مرگ کرونا در معلمین و دانش آموزان صداش در خواهد آمد. معلم ها با اتوبوس و مترو  در سطح شهر رفت آمد میکنند و مکان‌هایی که کرونا بیشتر است. در مترو که اصلا فاصله اجتماعی رعایت نمیشه.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.