صدای_کنکوری‌ها سلام وعرض ادب خدمت مدیر محترم وبلاک. خستە نباشید.

صدای_کنکوری‌ها

سلام وعرض ادب خدمت مدیر محترم وبلاک. خستە نباشید.

تو رو خدا یکی چرا صدای من داوطلب کنکور رو نمی شنوە؟ تا قبل از این پشت کنکور با هزار تا بدبختی کتاب خریدیم، خودمون رو حبس کردیم تا قبول شدیم. تو این نظام آموزشی پوسیدە و بیمار هزار تا بدبختی بەجون خریدیم. با بهترین معدل و رتبە اومدیم دانشگاه فرهنگیان. حالا من داوطلب تٲخیر گزینشی  رو یک سال و نیمە معطل کردن. پارسال کە ما میخواستیم بریم میگفتن ورودی بهمن نداریم. الآن میگن بەخاطر کرونا و تٲخیر در برگزاری کنکور ورودی مهر نداریم. آخه این انصافە بهترین دوران زندگی ما با وقت کشی و بهانەجویی های الکی و سیستم گزینش بیمار شما تلف بشە؟ دوست من نفر هفتم اموزش ابتدایی بودە نفر ۳۷ رو قبول کردن. بابا بە خودتون بیاید، مگە ما چە گناهی کردیم؟ والا پیش عالم و آدم آبرومون رفتە.

صدای_معلمان

با عرض سلام و خداقوت خدمت همکاران عزیز.

بنده از نیروهای خرید خدمات آموزشی  شهرستان دشتیاری هستم. عزیزان! ما با کدام پروتکل های بهداشتی باید مدرسه ها را باز کنیم؟ اینجا بچه های معصوم آب هوتگ(چاله) رو میخورند و شاهد پر پر شدن این عزیزان توسط گاندو (تمساح) هستیم. مدرسه هایی که در و پنجره درستی ندارن و یک هفته باید خاک های داخل کلاس ها را خالی کنیم. وزیر گفته که والدین خودشان مراجعه کنند به مدرسه، وزیر عزیز لطفاً شما تشریف بیار دشتیاری کلاس و مدرسه ها رو بازدید کن بعد بگو والدین بیایند. وقتی آب برای خوردن نیست چطوری انتظار داریم دست هاشون رو با آب و صابون ضدعفونی کنند؟ مدرسه هایی که فقط دو اتاق دارند را چطوری هفتاد نفر جا بدیم؟ فاصله یک و نیم متری پیشکش!

سلام وقت بخیر

الحمدلله سال تحصیلی جدید آغاز شد اما متاسفانه باز با کم لطفی آموزش و پرورش مواجه ایم. بدون پرداخت حق‌الزحمه همکارانی که در اسفند ماه ۹۸ و فروردین ماه و اردیبهشت ماه دوران کرونایی کلاس درس را با مشقت های فراوان به پایان رساندند .....

لطفاً مسئولین محترم حق التدریس ما را بدهید. چرا در این مورد اصلاً صحبتی نمی کنید؟

سلام و خسته نباشید

خواستم بدونم اینکه گفتن مدارس باز بشه و‌ حضوری باشه واقعاً با تفکر و کارشناشی شده هستش!؟ متأسفم واقعاً. به نظر این آقایون میشه به یه بچه ابتدایی گفت به کسی نزدیک نشو خطرناکه؟ آیا این مسئولین به این فکر کردن که اگه خدایی نکرده یک نفر تو یه مدرسه ناقل این ویروس باشه چه فاجعه‌ای بار میاد؟ یا منتظر هستن تا چند نفری گرفتار بشن و بعد بیان بگن غیرحضوری میشه؟!

آموزگار مدرسه ای هستم در گوهردشت کرج با طرح زوج و فرد و گروه بندی در چهار گروه ۱۲ نفره مدرسه باز و کلاس ها تشکیل شد. جز یک ماده ضدعفونی دم در یک سالن، هیچ اثری از ضدعفونی کلاس ها سالن و سرویس ها نبود. حتی آب هم قطع بود. هدف کشتن معلم هاست! یک درس رو ۴ بار در گروه تکرار کردیم. دیگه نفسی باقی نموند و در ادامه قرار بود یه ساعت هم تدریس آنلاین باشه که واقعاً از توان خارج بود. چرا باید معلم تو تعطیلاتش بدون هیچ امکانات و اضافه کاری بیاد مدرسه؟ چرا پنج شنبه باید کار کنیم؟ ما وسایل آموزشی نداریم. بنده یه معلمم که یک گوشی معمولی دارم با حافظه کم. چطور آنلاین کار کنم؟ حقوق من کفاف زندگی روزانه مو نمیکنه گوشی و اینترنت از کجا بیارم؟چه برسه به کارگر روزمزد و افراد ضعیف و بی درآمد جامعه.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.