صدای_معلمان دوستان و همکاران ارجمند سلام. مخالفت و انتقاد کردن ازشیوه ی بازگشایی مدارس

صدای_معلمان

دوستان و همکاران ارجمند سلام.

مخالفت و انتقاد کردن ازشیوه ی بازگشایی مدارس  ، خدای ناکرده دلیل بر دغدغه نداشتن آموزش توسط معلمان انگاشته نشود. ما جامعه ی فرهنگیان از خود دانش آموزان و اولیای آنها بیشتر دغدغه ی آموزش نسل آینده ساز را داریم. از سوی دیگر ما میدانیم که بازگشایی مدارس چه شور و نشاطی در خانواده ها و جامعه ایجاد میکند و تعطیلی آموزش چه ناهنجاریهای روانی و اخلاقی که ایجاد نمیکند. اما این مطلب را هم باید دانسته باشیم که بازگشایی مدارس و حضور فیزیکی دانش آموزان در آموزشگاهها با تمام شادابی و شوری که همراه دارد، اگر به از دست دادن عزیزی از جامعه ی دانش آموزان یا معلمان بینجامد، نه تنها بی ارزش و ضد نشاط و شادابی است بلکه یک گناه نابخشودنیست. ممکن است این سوال پیش آید که ما تا سالها باید با این ویروس زندگی کنیم پس تکلیف آموزش چه میشود؟ در پاسخ باید گفت از آنجا که امسال اولین سال تحصیلیست که آغاز آن با همه گیری بیماری کرونا همراه است لذا بهتر آن بود که در هر استانی یک یا چند مدرسه از مناطق مختلف با رعایت پروتکلهای بهداشتی سختگیرانه به صورت آزمایشی در دو هفته ی پایانی شهریور بازگشایی میشدند و در صورت نتایج مثبت و اشاعه نیافتن بیماری، بقیه ی مدارس هم با استفاده از تجربه ی این مدرسه ها، سال تحصیلی را با اضطراب کمتری آغاز میکردند.

با سپاس فراوان احمد فرهادی

سلام. در رابطه با بازگشایی مدارس میخواستم یه نکته ای رو بگم، مدارس استثنایی  که در واقع بیشتر جنبه مرکز نگهداری داره چرا باید تو این شرایط بازگشایی بشه؟ در صورتی که دانش آموزان استثنایی به خصوص اختلالات رفتاری و اتسیم اصلاً مفهوم بهداشت فردی و محیط براشون معنایی نداره. مابقی هم به دلیل مشکلات جسمی نمیتونن رعایت کنند. در این شرایط چه اصراری برای بازگشایی مدارس استثنایی وجود داره؟!

یکی به جناب وزیر بگه بیشتر مدارس سمت سیستان و بلوچستان به آب و برق متصل نیستن! چگونه به اینترنت متصل شدن؟!

سلام و خسته نباشید. خواستم بدونم اینکه گفتن مدارس باز بشه و‌ حضوری باشه واقعاً با تفکر و کارشناشی شده هستش؟! متاسفم واقعاً. بنظر این آقایون میشه به یه بچه ابتدایی گفت به کسی نزدیک نشو خطرناکه؟ آیا این مسئولین به این فکر کردن که اگه خدایی نکرده یک نفر تو یه مدرسه ناقل این ویروس باشه چه فاجعه‌ای بار میاد؟ یا منتظر هستن تا چند نفری گرفتار بشن و بعد بیان بگن غیرحضوری میشه؟!

آقای وزیر! درِ مدارس با رعایت کردن پروتکل های بهداشتی به روی دانش اموزان باز شد. منتها نحوه ایاب و ذهاب دانش آموزان یه مدرسه ۹۰۰ نفری که همه اولیا وسیله شخصی ندارن و از شرق به غرب شهر باید برن چی میشه؟

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.