صدای_معلمان سلام و عرض ادب. خستە نباشید. می‌خواستم از بلاتکلیفی معلمان خریدخدمت برای سال تحصیلی آینده خدمتتان عرض کنم؛

صدای_معلمان

سلام و عرض ادب. خستە نباشید. می‌خواستم از بلاتکلیفی معلمان خریدخدمت  برای سال تحصیلی آینده خدمتتان عرض کنم؛ هر ساله ما این دغدغەی بلاتکلیفی را داریم. ای کاش مدیریت و سازماندهی نیروهای خریدخدمات بە صورتی باشد که آیندەی کاریِ روشن و منطقی داشتە باشیم. تا آخرین لحظه، خبری مبنی بر بکارگیری و یا عدم بکارگیری ما منتشر نمی‌شود و این امر باعث می‌شود که فرصت‌های کاری زیادی را به دلیل انتظار برای بکارگیری مجدد، از دست بدیم. خواهشمندیم تدبیری برای این قشر دلسوز و بی‌ادعا بیندیشید.

سلام. چرا حق التدریس معلمان شاغل  پرداخت نمیشه؟ به خدا ما از اسفند تا تیرماه به طور مرتب کار می کردیم. حتی جمعه ها.

سلام و عرض ادب و خسته نباشید. تشکر از شما به خاطر زحماتتون. با توجه به دستور وزیر محترم که گفتن با بازگشایی مدارس معلمان باید در مدرسه حضور یابند، آیا فکری هم برای معلمانی که به روستاهای دور  میروند و مجبورند یک ساعت در راه باشن کرده اند؟ ما ۲۶ نفر هستیم که برای رفتن به مدرسه باید یک ساعت در راه باشیم. اگه خدای نکرده یکی از همکاران ناقل باشه چه اتفاقی خواهد افتاد؟ و یک مشکل دیگر هم که داریم اینترنت روستا خیلی ضعیف است که ما و دانش آموزانمون کلی مشکل داشتیم. خواهشاً فکری هم به حال معلمان بکنین.

با عرض سلام و ادب وخسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز که پیگیر مطالبات همکاران محترم هستید. بنده از معلمین رسمی هستم که در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دوشیفت تدریس داشتم. ولی حقوق حق التدریس از اسفندماه تا خردادماه بنده تاکنون پرداخت نشده است. یعنی با این اوصاف که هیچ صحبتی هم در این مورد از مسئولین نشنیده ایم، چه زمانی این مطالباتِ عقب افتاده معلمان، پرداخت خواهد شد؟ به خدا خیلی خیلی نیاز داریم والا دوشیفت با نصف حقوق موظفی تدریس نمی کردیم.

آموزش و پرورش کاروانسرایی است که هر روز مسئولینش از وزارت، اداره کل اداره مناطق، و مدرسه از آن رد میشوند و دستورات جدیدی برای معلم دارند، اما هیچکدام کاری ندارند معلم چه مطالباتی دارد؟ کاری ندارندآیا بیمه برایت رد میشود؟ آیا بعد از ۱۰ سال و بیشتر استخدام شدی یا خیر؟ وقتی تابستان بدون حقوق و بیمه به حال خود رها میشوی یا وقتی بدون بیمه و سابقه بعد از چند سال بازنشسته میشوی آن هم به اینها مربوط نیست! آیا این دستورات و مطالبات بر طبق ساعت کاری معلم هست؟ و یا چون معلم نیمه وقت  کار میکند حتی با حقوق یک میلیون و دو میلیون تومان، تا شب میتوان برای جبران این قضیه از او اجرای کار و دستورات اضافه خواست؟ آنهم  به اینها مربوط نیست.

سلام وقت بخیر. در مورد تبدیل وضعیت پیمانی ها قبل ازکرونا از ما مدرک خواستن تحویل دادیم و فرم پر کردیم ولی بعد از چندین ماه هنوز خبری نیست؟

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.