صدای_معلمان با سلام به وبلاگ خوب اخبار فرهنگیان. لطفاً پیگیری کنید

صدای_معلمان

با سلام به وبلاگ خوب اخبار فرهنگیان. لطفاً پیگیری کنید ما نیروهای رسمی از اسفند ماه تا الان یک ریال حق التدریس دریافت نکردیم. و جالب تر اینکه مسؤلین آموزش پرورش هیچ حرفی در این باره نمی زنن. در صورتی که ما باید برای سال جدید تکلیف مون روشن بشه که اگر نمی خوان حق الزحمه بدن ما هم دیگه اضافه کار بر نداریم. مسئولین محترم لطفاً ما رو از بلاتکلیفی در بیارید. الان شش ماهه که کار کردیم و پول مون رو می خواهیم. حداقل در مصاحبه ها تون بگید که ما کار کردیم. درسته که مجازی بوده ولی به هر حال همون کار رو که در موظفی انجام دادیم اینجا هم انجام دادیم.

با سلام و عرض ادب خدمت شما

خدا قوت. من یک معلم دوشیفت هستم. لطفاً در زمینه پرداخت حق التدریس نیروهای رسمی  در ایام کرونا هم پیگیری بفرمایید چون از اسفندماه ۹۸ پرداخت نشده و مسئولان هم هیچ اظهار نظری در این زمینه نمی کنند. اگر پرداخت نمی شود اطلاع رسانی کنند که همکاران رسمی اضافه تدریس نگیرند. با تشکر از کانال خوب و زحمات شما بزرگوار.

سلام. وقت بخیر. من و همسرم زوج فرهنگی  هستیم و در شهر سنندج زندگی میکنیم. متاسفانه هر کدوممون هم تو یه شهر خیلی دور از هم تدریس میکنیم. سه ساله که من بخاطر اینکه نزدیک شوهرم باشم انتقالی موقت گرفتم و هر دوتامون تو روستاهای دورافتاده درجه ۴ بودیم به امید اینکه حداقل هر دو تامون یا یکیمونو به سنندج انتقال بدن ولی هر سال با وعده انتقال قطعی در سال آینده ما رو به دورترین شهر میفرستن (که همون محل کار همسرمه). نمیدونم چرا قوانین خاصی برای زوج های فرهنگی در نظر نمیگیرن؟ مسئولان امور زوج های فرهنگی چه کسانی هستن؟ به حدی زندگی رو برای ما سخت کردن که یا مجبوریم نریم سر کار یا اگر هم رفتیم ماهی یه بار بتونیم همدیگر رو ببینیم. تمام برنامه های آینده ای رو که مد نظر داشتیم نابود کردن. اگر زندگی دو تا زوج فرهنگی اینقدر سخته و هیچکس پی گیر مشکلاتشون نیست پس چرا مدام تو دانشگاه ها به ازدواج فرهنگیان می پردازن و برنامه های الکی راه می اندازن؟ لطفاً مسئولان حداقل پاسخ بدن و به درخواست های ما جواب بدن و حداقل قوانینی بزارن که ما بتونیم با انگیزه ی بیشتر تو شهر محل زندگیمون یا نزدیک به اونجا تدریس کنیم.

سلام. خسته نباشید. به وزیر آموزش و پرورش اطلاع رسانی شود تا به همکاران خانم که دانش‌آموز ابتدایی دارند بخشی از ساعات تدریس آنها به فرزندان خودشان اختصاص داده شود.

با سلام. ضمن تشکر از زحمات شما از بابت انعکاس مشکلات همکاران فرهنگی، لطفاً از مسؤلان آ موزش وپرورش بپرسید چرا به فکر پرداختن حق التدریس معلمان رسمی  از اسفند ۹۸ تا خرداد ۹۹ نیستند؟ این معلمان با چه انگیزه ای می خواهند سال تحصیلی جدید را شروع کنند؟

طی ماههای گذشته تنها ارگانی که در خارج از محل خدمت خود (مدرسه) و خارج از تایم کاری خود، بطور ۲۴ ساعته در طول هفته مشغول خدمت‌رسانی بود، آموزش و پرورش بود. در روز های جمعه و دیگر روزهای تعطیل رسمی، عصرها ، شب ها و .. معلمین با گوشی و اینترنت شخصی خود همواره در دسترس و پاسخگوی تمام دانش آموزان و اولیای انها بودند. با این حال وزیر محترم آموزش و پرورش به پاس قدردانی از زحمات این عزیزان و جانبداری از نیروهای تحت مدیریت خود تصمیم گرفته تا معلمان را تحت هر شرایطی  به مدرسه بکشاند! کاش همکاران شجاعانه بگویند حال که میخواهید حتی درصورت زرد و قرمز بودن وضعیت، ما به مدرسه بیاییم، ما طبق خواسته شما در مدرسه حاضر می شویم، اما فقط با ابزار و امکاناتی که مدرسه در اختیار ما قرار می دهد کار می کنیم و در خارج از تایم و محیط مدرسه پاسخگوی هیچ کسی نیستیم. لطفاً با برخورد متناسب، از استمرار اجحاف مسئولین در حق فرهنگیان جلوگیری کنیم.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.