#صدای_نیروهای_خدماتی با سلام و خسته نباشید. ممنون بابت وبلاگ خوبتون که صدای ما رو به گوش مسئولین میرسانید.

#صدای_نیروهای_خدماتی

با سلام و خسته نباشید. ممنون بابت  وبلاگ خوبتون که صدای ما رو به گوش  مسئولین میرسانید.

خواستم به مسئولین بگم واقعاً دعای  خیرِ ما نیروهای خدماتی بدرقه راه  خودتون وخانواده هاتون هست. آخه  خودتون با ده سال سابقه و مدرک  کارشناسی زیر سه میلیون میتونید  زندگی کنید؟ خدا کنه شما هم مثل ما  شرمنده بچه هاتون باشید. نه رتبه بندی،  نه تبدیل وضعیت، نه حقوق مکفی. من  دانشجوی ارشد هستم. از آبان سال  گذشته دستور استخدام ۵ هزار نیروی  خدماتی دادن پس کو؟ چرا استخدام  نمیکنید که ما مدرک دانشگاهی داریم  آزاد بشیم و بتونیم به جامعه خدمت  کنیم؟ واقعاً متأسفم برای خودم و همکارام که استخدام این وزارت خانه  شدیم.

صدای_معلمان

سلام. خدا قوت. مطلب رو خواهشاً در کانال قرار بدهید شاید مسئولی یک فکری برای معلمان غیرانتفاعی  بکنه تا از این بیشتر خوار وخفیف نشیم.

من یک خانم با مدرک ارشد علوم تربیتی و ۵ سال سابقه تدریس، با یکی از مدارس قرارداد بستم. بعد از یکماه بهم گفتن ما یکی از آشناهای خودمونو قراره بیاریم. شما فکر کار برای خودتون باشید. آخه خدارو خوش میاد اینطور با ما برخورد بشه؟ آخه چرا یک فکری، یک راه چاره ای، یک قانونی برای این مدارس وضع نمیکنن تا به خودشون اجازه ندهند مثل عروسک خیمه شب بازی با ما برخورد کنن؟ چون یک نسخه قرارداد رو بما نمیدن دستمون به هیچ شاخه ای بند نیست.

سلام. این پیام رو به گوش مسئولین آموزش و پرورش برسونید که چرا حقوق ما حق التدریس های شاغل شیفت دوم  که از اسفند ۹۸ تا خرداد طلب داریم رو واریز نمی کنند؟ به خدا ما از رو شکم سیری نرفتیم شیفت دوم کار کنیم. با آموزش مجازی دوران کرونا کلی وقت گذاشتیم. بیشتر وقتها ۶ الی ۷ ساعت در شبکه ی شاد و فضای مجازی به تدریس و امورات دانش آموزان رسیدگی کردیم. پیامبر اسلام مگر نفرمودند عرق کارگر قبل از خشک شدن باید حقش پرداخت بشه مسئولین محترم لطفاً ما را دریابید.

بیشتر شهرهای ایران در وضعیت هشدار و ترک شهر یا قرنطینه شهر هستند (که اعلام نشده و صورت نگرفته) آنوقت وزیر و مسئولین آموزش و پرورش برای اینکه بودجه امسال را بطور کامل دریافت کنند و سود مدارس غیرانتفاعی و هیئت امنایی و ... را از دست ندهند، در فکر بازگشایی مدارس  و شروع زودتر سال تحصیلی و اضافه کردن پنجشنبه ها هستند. آیا وزیر، مسئولان و نمایندگان خودتان فرزندانتان را به مدرسه میفرستید؟ سلامتی معلم و دانش آموزان و خانواده هایشان مهمتر است یا درس؟ در صورت مریضی یا فوت بچه ها و کارکنان مدرسه چه کسی مسئولیت آن‌ را به عهده میگیرد و باید پاسخگو باشد؟ لطفاً وزیر محترم و مسئولین امر جواب بدهند. در کدام کشور آنقدر بی قانونی و بازی با جان و سلامت مردم برای منافع شخصی صورت میگیرد؟ وزیر بهداشت هم در مقابل سلامت مردم وظیفه اش را انجام نداده که هیچ، مخالفتی با بازگشایی مدارس و دانشگاهها انجام نمیدهد.

با سلام و خسته نباشید. چند سال قبل، بخشنامه ای مبنی بر افزایش ساعت های درسی دبیرستان  (راهنمایی) صادر شد و ساعت های درسی ۱۰۰ دقیقه شد. قرار بود این روال به دور دوم دبیرستان هم تعمیم داده بشه ولی نشد. ما همکارانی که در مدارس روستایی تدریس میکنیم و معمولاً تعداد دانش آموزان هم نسبتاً کمتر هست، تا ساعت ۱۴:۳۰ مدرسه هستیم. وقت دانش آموز و معلم با رفت و آمد هم خیلی بیشتر گرفته میشه. واقعاً انصاف هست؟ امسال کرونا مشکلات رو بیشتر هم کرده. در ضمن بعضی از مناطق این بخشنامه رو نادیده گرفتن و همون زمان ۹۰ دقیقه رو برای کلاس ها اجرا میکنند. سوال من اینه واقعاً ساعت های ۱۰۰ دقیقه ای کارآمد و استاندارد است؟

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.