صدای_کنکوری‌ها سلام. وقت بخیر. خواهشاً کنکور سراسری دیگه به تعویق نیفته.

صدای_کنکوری‌ها

سلام. وقت بخیر. خواهشاً کنکور سراسری  دیگه به تعویق نیفته. بخدا بچه های ما دیگه دارن افسردگی میگیرن. یکساله دارن زحمت میکشن خودشون برای کنکور آماده می کنند. دیگه نمی تونند بیشتر از این بخونند. خواهشاً زحمات دانش آموزان رو هدر ندید. اگه از همه داوطلب ها نظرخواهی کنید، اکثراً موافق برگزاری کنکور هستند.

سلام. منِ کنکوری خواهان تعویق کنکور  هستم. دوستانی که میگن تعویق نشه تشریف بیارن شهر پل دختر لرستان در مدارس تخریب شده. اینجا تو هوای ۴۵ درجه کنکور بدن! ما هم آدمیم. در نظرسنجی شرکت کردیم. ربات نیستیم. زوال عقل هم نداریم که سلامتمون را فدای کنکور کنیم.

سلام. خسته نباشید. در رابطه با اون دوستی که مخالف تعویق کنکور  است و گفته که دو سال توی خونه داره میخونه خواستم بگم ما هم خیلی زحمت کشیدیم و دو سال داریم میخونیم. واقعاً درکتون میکنم و میدونم سخته این فشار روانی. ولی چیزی که مهمه این وسط سلامتی ماست. من خودم دوست داشتم زودتر برگزار بشه و راحت بشیم از این فشار ها. ولی من به بقیه هم فکر میکنم. بعضیا بیماری های زمینه ای دارن و اگه به کرونا مبتلا بشن درجا میمیرن. یک میلیون آدم رو بفرستن که آزمون بدن میدونید چه فاجعه ای پیش میاد؟ کسی این حرفو میزنه که خودش دردشو نکشیده و نفسش از جای گرمی بلند میشه. من خودم جزو کسایی بودم که به کرونا مبتلا شدم. یه لحظه فکر کنید دو هفته توی اتاق تنهای تنها نمیتونستم پامو از اتاق بزارم بیرون. هر شب کلی قرص و شربت. واقعاً سخت بود. و اینکه نباید عکسایی که سازمان سنجش از دوتا حوزه امتحانی دکتری گرفته رو با مناطق محروم مقایسه کرد. من در یکی از شهرهای محروم خراسان جنوبی زندگی میکنم. اینجا وضعیت قرمزه و هر روز بدتر میشه. اصلاً کسی رعایت نمیکنه. واقعاً باید مناطق محرومی مثل خراسان جنوبی و سیستان و کرمان و ... رو در یابند. خودتون فکر کنید اگه خدایی نکرده یکی از عزیزانتون از طریق شما که تو کنکور شرکت کردین مبتلا بشن و این عزیزتون رو از دست بدین بازم حاضرین این حرف رو بزنین و بگین کنکور برگزار بشه چون من دوسال تو خونه بودم؟ نمیتونستن که پیش‌بینی کنن. آخه فقط به خودمون تنها فکر نکنیم. به سلامتی خونوادمون و بقیه بچه ها هم توجه کنید.

سلام. من دانش آموزی کنکوری  هستم. روی حرفم با اوناییه که میگن "کنکور باید برگزار بشه" یا اونایی که میگن "کسایی که میگن نباید برگزار بشه درس نخوندن". من دعوت میکنم‌ از همه ی اونایی که این حرفو میزنن بیان تو جنوب با اون وضعیف گرمای بالای ۵۰ درجه بیان ۴ ساعت با ماسک و بدون کولر بشینن. بعد این‌ حرفو بزنن.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.