صدای_معلمان با سلام. لطفاً پیام ما معلمان را به مسئولان برسانید.

صدای_معلمان

با سلام. لطفاً پیام ما معلمان را به مسئولان برسانید. تدریس با فضای مجازی  و گوشی برای ما سخت است. آن هم با اینترنت شخصی و گوشی شخصی خود معلم. چشم های ما ضعیف شده و از آن طرف، صدای خانواده های ما در آمده به طوری که بسیاری از همکاران ترجیح دادند که به خاطر تدریس مجازی امسال را به مرخصی بدون حقوق بروند. واقعاً اگر قرار باشه سال تحصیلی مجازی باشه، مطمئناً دانش آموزان هم اُفت تحصیلی پیدا میکنند. اکثر اولیا هم همین نظر را دارند. در حالی که در بعضی کشورها به این نتیجه رسیدند که سال تحصیلی یک سال به تعویق بیفتد و دانش آموزان فقط دروس قبلی را مرور کنند و در کنار آن مهارت و کاربرد آن را در زندگی یاد بگیرند تا شرایط، عادی شود. ای کاش این پیشنهاد مد نظر مسئولان ما هم قرار میگرفت و اینقدر همه، از جمله اولیا، دانش آموزان و معلم ها در این شرایط سخت، تحت استرس شدید قرار نمی گرفتند. با تشکر.

صدای_کنکوری‌ها

سلام. در مورد موافقت ۹۵ درصد داوطلبان با تعویق کنکور، باید عرض کنم که این افراد همه جزو کنکوری ها نیستن و همه در این نظرسنجی  شرکت نکردن. در ضمن هیچگاه صد هزار نفر نمی تونن به جای این همه داوطلب تصمیم گیری کنن. در صورتی نظرسنجی اعتبار داره که هر داوطلب باکد ملی خود نظر بده تا از دخالت نظر اطرافیان جلوگیری بشه. اصلاً وقتی تمام ملت بدون ترس به انجام کارهای روزمره خود مشغولند پس چرا در مورد کنکور بلوا به پا کرده اید؟! تعداد سوالات را کم و زمان آزمون را کاهش دهید و ما را از این همه فشار واسترس رها کنین.

سلام. خسته نباشید. منم یه دانش آموز کنکوری ام. سختیِ عقب افتادن یه سال درس خوندن رو هم مثل بقیه کشیدم ولی واقعاً میترسم سر جلسه بروم. من بیماری قلبی دارم. از وقتی هم کرونا آمده غیر از امتحانات نهایی اصلاً بیرون نرفتم. حتی تا یه مغازه هم نرفتم. گفتن با رعایت پروتکل بهداشتی کنکور برگزار میشه. پروتکل بهداشتی واسه کنکور دکترا رو دیدین؟ خیلیا ماسک نداشتن و خیلی فاصله ها کم بود و ... منم درس خوندم. منم خستم. ولی یکم فکر بچه هایی هم باشن که بیماری دارن. کسی که مثل من بیماری قلبی یا ریوی داره تو نفس کشیدن عادی هم مشکل داره چه برسه به چهار ساعت با ماسک کنکور دادن. چرا بچه های کنکوری فکر میکنن هرکی حرف از تعویق  یا لغو کنکور میزنه، درس نخونده؟ اونی که نخونده باشه با یه ماه دوماه تعویق هم نمیتونه کاری کنه. با تشکر از کانال خوبتون.

با سلام و ادب. من پسرم داوطلب کنکور ۹۹  هست. از مسؤلین و نمایندگان تقاضا میکنم بجای لغو یا تأخیر در برگزاری کنکور بصورت جدی امکانات موجود اعم از موسسات کنکور و سازمانها و اماکن و کارکنان را پای کار بیارن و از امکاناتشان برای برگزاری کنکور ۹۹ استفاده کنند تا از مشکلات روحی و روانی که عواقب لغو امتحان هست جلوگیری شود. بچه های ما زحمت شبانه روزی متحمل شدند که به نتیجه برسند نه اینکه به راحتی امتحان لغو  بشه. تکلیف سربازی پسران چه خواهد شد؟ در این شرایط کنونی با رعایت فاصله گذاری و استفاده از امکانات مراکز پر درامد کنکوری لطفاً کنکور را برگزار نمایید.

سلام. روزتون بخیر. عضو کمیسیون آموزش مجلس میگن کنکور رو به تعویق بندازن. مثلا چه وقت برگزار کنن؟ بعد از تاسوعا و عاشورا که نصف ملت ناقل هستن؟ یا پاییز که آنفولانزا هم در کنارش هست؟ همه اونایی که موافق تعویق کنکور هستن، یا درس نخوندن یا کنکوری نیستن. بفکر آسیب های روحی و روانی دانش آموزانی باشید که بشدت تلاش کردن. خصوصاً رشته تجربی  این آسیب ها کمتر از کرونا نیست.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.