صدای_کنکوری‌ها سلام. اگه کنکور بر گزار نشه تکلیف من که مشمول سربازی هستم چی میشه؟

صدای_کنکوری‌ها

سلام. اگه کنکور بر گزار نشه تکلیف من که مشمول سربازی  هستم چی میشه؟ بخدا یک ساله زحمت کشیدم. میترسم تعویق برابر لغو بشه و در این صورت باید برم سربازی. تو رو خدا به دادمون برسین. آینده م تباه میشه. کاش سال پیش انتخاب کرده بودم.

سلام. خواهش میکنم صدای مارو برسونید. ما پشت کنکوریا چه گناهی کردیم؟ آخرین سالمونه که میتونیم بریم دانشگاه فرهنگیان  چون ۲۳ سالمون میشه. اگه لغو بشه آینده ما نابود میشه. دو ساله از تمام زندگیم و دانشگاهی که میرفتم زدم که درس بخونم که آخرش لغو بشه؟! حاضرم کرونا بگیرم در عوض ازین زندگی بی سرانجام و بدون هدف، ناکام از دنیا نرم! اگر هم بر اساس معدل باشه باید زودتر میگفتن تا امثال ما فرصت ترمیم معدل داشته باشیم. این اصلاً انصاف نیست که شرایط ما و بچه های دوازدهم که کلی فرصت برای کنکور دارن یکی باشه. خواهش میکنم بزارید کنکور برگزار بشه. بهتر ازین تنش و استرسیه که این یک سال تحمل کردیم. چطور رئیس جمهور از پرپایی مراسم محرم اینقدر راحت صحبت میکنن ولی نوبت به آینده چند میلیون آدم که میرسه میشه لغو کنکور؟

با سلام و احترام. لطفاً در کانالتون از دانش آموزانی که مدت زیادی است در حال مطالعه و درس خواندن برای کنکور هستند دفاع کنید، چون بسیاری از کسانی که میخواهند کنکور را لغو کنن همان سیاهی لشکرهای کنکور هستند که برگزاری یا عدم برگزاری کنکور توفیری برایشان ندارد. همچین بعضی از کانال ها تبلیغ زیادی برای لغو کنکور می کنند که احتمالاً به خاطر این است که سودی از برگزاری آن نمیبرند و ادعای مبارزه با مافیا را دارند. لطفاً به اینها بگویید بگذارید امسال کنکور برگزار گردد و از سال بعد به فکر مبارزه با مافیا باشید، چون در صورت عدم برگزاری کنکور حق بسیاری از دانش آموزانی که شب و روز تلاش کرده اند خورده میشود، با تشکر از کانال خوبتون.

کنکور آسیب زاست و حذف آن آسیب زاتر...

در پاسخ به اظهارات نماینده محترم و عضو پرکار روزهای کرونایی کمیسیون آموزش مجلس، باید عرض کنم جنابعالی که مدام در مصاحبه ها بر طبل تعویق کنکور می کوبید و مافیای کنکور را عامل فشار بر وزارت علوم ، سازمان سنجش و همکاران خود در مجلس دائر بر برگزاری کنکور معرفی می کنید، بفرمایید چنانچه با اصرار جنابعالی و نمایندگان مجلس و .... کنکور در موعد مقرر(تابستان) برگزار نشود چه تضمینی برای برگزاری آن در فصول پاییز و زمستان وجود خواهد داشت؟ پروسه حذف کنکور ، آن هم بدون اطلاع قبلی دانش آموزان چه تبعاتی می تواند داشته باشد؟ سالانه حداقل ۳۰ هزار نفر از نیروهای دو وزارت بهداشت و آموزش و پرورش از طریق بورسیه و آزمون سراسری جذب می شوند. پیشنهاد و راه حل جنابعالی برای جذب سالم این تعداد نیرو چه می تواند باشد؟ با چه تضمینی می خواهید بیش از ۴۰ هزار صندلی پرطرفدار رشته های دانشگاهی را به واجدین شرایط واگذار کنید؟ چه تضمینی وجود دارد که مافیای کنکور به مافیای معدل و سوابق تحصیلی بدل نشود؟ فرض بر اینکه دست مافیای کنکور از سیستم آموزشی کشور قطع شد، با ققنوس مافیای صندلی فروشی چه می کنید؟ چه تضمینی برای دانش آموزان بی بضاعت مناطق محروم وجود خواهد داشت که با لغو کنکور، حقوق آنان رعایت شود؟ اگر هدف سلامت و دغدغه جان دانش آموزان است چرا از لغو آزمون سمپاد حرفی نمی زنید؟ چرا در مجلس طرح اجباری استفاده از ماسک و اهدای ارزان و رایگان آن را دنبال نمی کنید؟ و ده ها چراهای دیگر ... این روز ها مردم بیش از حد تحت فشارند. لطفاً مسئولین با مصاحبه های احساسی موجب فشار و استرس روحی-روانی بیشتر بر دانش آموزان و خانواده های آنان نباشند.

سلام. خسته نباشید. این نماینده مجلس که پیشنهاد تعویق کنکور داده، اگه خودشم بچه کنکوری داشت، همچین پیشنهادی میداد بنظرتون؟ این آقایون اگه موقع انتخابات  بهشون میگفتن انتخابات برگزار نشه، زمین را به آسمان می دوختن. به این نماینده مجلس بفرمایید با همچنین پیشنهاد خامی با روان بچه های مردم بازی نکنن.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.