صدای_معلمان سلام. خواهشاً صدای معلمان خرید خدمات رو به گوش وزیر آموزش و پرورش برسانید.

صدای_معلمان

سلام. خواهشاً صدای معلمان خرید خدمات  رو به گوش وزیر آموزش و پرورش برسانید. ما از سال ۹۳ مشغول به تدریس در روستا هستیم. نه حقوق مناسب، نه بیمه کامل و نه امنیت شغلی. و جالب تر قراره امسال هم نیروهای خریدخدمات رو بیرون کنن!

با سلام خدمت نماینده محترم، ما داوطلبان ماده ۲۸  بول شده آزمون استخدامی آموزش و پرورش آبان ۹۸ که مرحله مصاحبه را هم طی کردیم، در شرایط کمبود نیرو بدلیل ظرفیت محدود کنار گذاشته شدیم. طبق ماده ۲۴ بخشنامه ۲۰۰/۹۳/۹۷۵۷ ما خواهان جذب با استفاده از امتیاز قانونی اعتبار دو ساله قبولی خود هستیم. لطفاً به مشکل ما رسیدگی کنید. با تشکر

باسلام خدمت شما و با تشکر ازکانال خوبتون. بنده نیروی حق التدریس  هستم. میخواستم خدمت وزیر محترم عرض کنم اگه قراره همه ما رو تا سال ۱۴۰۰ استخدام کنید و هر سال با التماس از مجلس و دولت برای استخدام بودجه میخواهید، چرا هر سال ماده ۲۸ استخدام میکنید و از استخدام ما سر باز میزنید؟ ما که نفهمیدیم شما راست میگید، دولت راست میگه یا مجلس؟ تمام اخبار و کانالها رو پر کردید که میخوایم حق التدریس و نهضتی ها رو بکار بگیریم. پس چی شد؟ چرا این گروهها رو تعیین تکلیف نمی‌کنید؟ و دوباره ماده ۲۸ میگیرید؟ خدایی خودتونم نمیدونید دارید چکار میکنید. و همه رو سرکار گذاشتید! به هرحال ماهم چاره ای نداریم جز صبر!

باسلام و وقت بخیر. معلم ۲۵ سال خدمت هستم. دو سال قبل به طور متوالی فرمی رو از طرف اداره به ما دادن که تکمیل و با مدارک ارائه دهیم که هر کس از سال ۸۲ فرزند مهدکودکی داشته حق مهدکودک به آنها تعلق می گیره. و طبق محاسبات، معوقات آن سالها پرداخت میشه. اما هیچ خبری نشد! آیا در این خصوص مسئولی پاسخگو می باشد؟!

سلام. وزارت خانه آموزش و پرورش به معلمان تبلت و اینترنت رایگان بدهند تا بتوانیم  در شبکه شاد تدریس کنیم. گوشی موبایل من واقعاً فرسوده شده و از طرفی بینایی چشمهای من خیلی ضعیف است. صفحه گوشی کوچک است و واقعاً اذیت می شوم. بودجه خرید تبلت ندارم. بانوی فرهنگی خودسرپرست هستم که به شدت در هزینه ها صرفه جویی می کنم تا سر برج برسد و حقوق واریز شود. آقایان مسئول که عاشق میکروفن و مصاحبه هستید! شما درد ندارید تا امثال من را درک کنید و یاری کنید. پس به مشکلات من نیفزایید. با بیست سال سابقه تدریس هیچ ندارم. نه خانه نه ماشین نه هر رفاهی که شما دارید من ندارم.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.