صدای_معلمان با عرض سلام و وقت بخیر پیرو مطلبی که در کانال گذاشته شده بود باید خدمتتان عارض شوم ....

صدای_معلمان

با عرض سلام و وقت بخیر

پیرو مطلبی که در کانال گذاشته شده بود باید خدمتتان عارض شوم که اگر نیروهای خرید خدمات سال۹۳ به بعد  خصوصی هستند و ربطی به آموزش وپرورش ندارند ، پس چرا حقوق آنها از طریق وزارتخانه واریز شده و سپس به حساب مؤسس واریز و درآخر به معلمان پرداخت میشود؟! چطور خصوصی است که مدرسه دولتی و مدیر نیز نیروی رسمی آموزش و پرورش، دانش آموزان شهریه ای پرداخت نمیکنند؟! آیا این انصاف است که معلمان خرید خدمات همانند سایر معلمین زحمت میکشند حتی بیشتر، در تمامی طرح ها حائز رتبه هستند و... اما هنگام دریافت حق و حقوق در حق این قشر مظلوم ظلم می شود؟ حقوقشان یکسال به تعویق می افتد و بیمه های ناقص. وحق هیچگونه اعتراضی ندارند. زمان اجرای بخشنامه هایی که معلم باید کارانجام دهد این نیروها شامل حالشان می شود اما زمانی که بخشنامه مربوط به معیشت ،کالا و.... می باشد شامل حالشان نمی شود. این چگونه است؟! این است حکومت اسلامی وعدل؟!

لطفاً مسئولین که در اداره کل آموزش و پرورش بخشنامه صادر میکنند و وزیر محترم توجه داشته باشند هر بخشنامه ای که برای مدیران و معاونان صادر میشه تمام کار مربوط به آن بخشنامه از معلم خواسته میشود. حتی اگر زمان تابستان و تعطیلی و زمان استراحت فکری و جسمی معلم باشد. برای مثال در مقطع ابتدایی شهریور پارسال ثبت نام دانش آموزان در پایه جدید در سناد در شهریورماه به معلم سپرده شد. در صورتیکه معلمان حق التدریس  در تابستان حقوق وبیمه ندارند و کلاً کار معلم در تابستان تعطیل است. و کار ثبت نام مربوط به معاون و مدیر بود. ولی چون در بخشنامه نوشته بود مدیران، معاونان و معلمان انجام دهند و

متاسفانه آخرین رده اداری معلم هست و همه کارها به او سپرده میشود. با وجود اینکه گفتیم معلم درتعطیلات هست و حق التدریس هستیم و حقوق و بیمه نداریم و در بخشنامه، اول از مدیر و معاون خواسته شده، انجامش را با تهدید کم کردن ارزشیابی و گزارش به اداره از ما خواستند. در صورتی که تهدید رفتار شایسته با معلم نیست. لطفاً مسئولین اداره کل و جناب وزیر در بخشنامه هایی که صادر میکنند دقت کنند هر کاری که مربوط به معلم نیست در بخشنامه بعنوان انجام دهنده کار قید نکنند.

سلام وقت بخیر. بیش از چند ماهه که اعتراض نسبت به عدم تایید مسکن فرهنگیان رو در کارتابل مسکن ارسال کردیم، اما مسئولین ذی ربط هیچ پاسخی نمیدهند. وزارت خانه به ادارات استان ها پاس میدن و بالعکس. تکلیف رو مشخص کنید. خیلی از همکارها هیچ تسهیلات یارانه ای و وام دولتی مسکن دریافت نکرده اند اما ایراد گرفته اند. لطفاً پیگیری کنید...

با سلام‌. مدارس کشور زیر بار فشار سنگین مدارس غیرانتفاعی و غیردولتی برای دریافت شهریه از خانواده ها با توجیه اینکه مدارس باز هستند و فعالیت آموزشی در جریان است از ۲۷ اردیبهشت بازگشایی شد و شد آنچه دیدید و می بینید و اکنون نیز زمزمه بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی از ۱۵ شهریور بگوش می رسد. باز هم برای پر کردن جیب این مدارس و منافع برخی افراد، اکنون نیز با هر روشی شده بدنبال برگزاری کنکورهای سال ۹۹ هستند. این بار با فشار پردیس های دانشگاه ها، نوبت دوم یا شبانه و واحد های غیرانتفاعی و غیر دولتی. با این توجیه که اگر کنکوری برگزار نشود دانشجویی در این دانشگاه ها پذیرفته نخواهد شد و منافع گردانندگان آنها به خطر خواهد افتاد، بنابراین سلامت مردم در این وادی بازیچه ای بیش نیست!

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.