صدای_معلمان با سلام کارگزینی استان فارس (میگه ضریب تعجیل مناطق محروم شامل رتبه های ۱ و ۲ نمیشه. چه فرقی دارد؟

صدای_معلمان

با سلام

کارگزینی استان فارس (میگه ضریب تعجیل مناطق محروم شامل رتبه های ۱ و ۲ نمیشه. چه فرقی دارد؟ چرا بین همکاران تفاوت های من درآوردی قائل میشوید؟

هنرآموز هنرستان هستم و فقط به این دلیل که حکم بنده چند هفته بعد از ۱ مهر ۹۸ خورده پایه حرفه ای بنده حذف و رتبه ۲ که حق بنده میباشد بخاطر چند هفته تاخیر گفتند برو تا سال ۱۴۰۲ منتظر باش. ضریب تعجیل هم ظاهرا شامل رتبه های ۱ و ۲ گفتن نمیشه.

صدای_دانش‌آموزان

کسانی که میگن با تعویق کنکور (حق دانش آموزان ضایع میشه، پس چطور با سهمیه های سرسام آور و مافیای کنکور حق کسی ضایع نمیشه؟

سلام

بعضیا با تعویق کنکور  موافقن در صورتی که هیچ نقشی تو کنکور ندارن یا داوطلب کنکور نیستن، متاسفانه امروزه تو کشور هر کی تو فکر خودشه... من و جمعی کثیری از دوستانم از پاییز ۹۸ پشت کنکوری هستیم و سخت مشغول مطالعه، و برای کنکور تاریخ ۱۲ تیر آماده بودیم که به مرداد انتقال یافت، الان به نظرتون دوباره تعویق بیوفته ظلم نیست در حق ما و دوستانی که در شهرای دیگه شرایط من رو دارن؟ بخدا دیگه نا نمونده برامون. با این شرایط کرونا هم که هی خونه ایم دیگه شدیم اصحاب کهف، خیلیا منتظرن که کنکور زودتر برگزار بشه....

صدای_نیروهای_خدماتی

باسلام

جناب آقای وزیر بنده نیروی رسمی خدماتی  آموزش و پرورش با مدرک لیسانس در واحد دبیرخانه مشغول به خدمت هستم. با ۱۵ سال سابقه با حقوق پایه، نه رتبه بندی شامل ما میشه نه فوق العاده ویژه، در حالیکه بیشترین کار در واحد دبیرخانه هست. هم دقت لازمه هم تمرکز، متاسفانه همیشه نادیده گرفته میشیم. لطف همه وزیران به معاونین، کارشناسان و معلمین شامل میشه الا نیروهای خدماتی. نه تبدیل رسته نه پست کارشناسی. مگر ما جزو نیروهای آموزش و پرورش نیستیم؟ چرا اینهمه تبعیض؟ مگر کار ما کمتر از کارشناسان اداره هست؟

با سلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگوار خواستم یک پیگیری داشته باشید راجع به استخدام پنج هزار نیروی خدمات  که آبان ماه ۹۸ مجوزش را سازمان استخدامی داد ولی وزارت آموزش و پرورش هنوز بخشنامه اش را به استان ها ابلاغ نکرده. ممنون میشوم در کانال فرهنگیان درج کنید شاید به گوش مسئولین آ.پ برسد و به داد دل ما برسند. شش سال هست که مشغول به کارم در سمت خدماتم و با اینکه مسؤلیت دو تا مدرسه را به من سپردن با دریافتی ماهی یک میلیون تومن اونهم از بهمن پارسال حقوقی دریافت نکردیم. به خدا برای نان شب مانده ایم. تا کی شرمنده زن و بچهایمان باشیم؟ مگر ما چه گناهی کردیم؟ آقای مسئول به خدا این عدالت نیست.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.