صدای_معلمان با سلام و احترام جناب وزیر آموزش و پرورش در افاضاتی جدید فرمودند :

صدای_معلمان

با سلام و احترام

جناب وزیر آموزش و پرورش در افاضاتی جدید فرمودند : در ۱۰ سال گذشته ۴۸ درصد معلمان از مسیر غیر رقابتی  وارد آموزش وپرورش شده اند که بسیاری از آنها بیش از ۳۵سال سن دارند.

نکته اول : این موضوع باید از تمام کسانی پرسیده شود که در این سالها از آنها بعنوان نیروی حق التدریس بیگاری کشیده اید و خلا کمبود نیرو را بدون امنیت شغلی با آنها پر کرده اید و برای استخدام هفت خوان رستم را طی کرده اند و در اکثر موارد با رتبه ای بالاتر از رتبه پذیرش دبیری در دانشگاههای سراسری پذیرفته شده اند.

نکته دوم : بله فضا کاملاً غیر رقابتی است زیرا در این شغل نه تنها از رانت و دزدیها و پاداشهای میلیاردی و حق ماموریت و سفرهای داخلی و خارجی و استخدام نزدیکان در بهترین وزارتخانه ها وخانه های سازمانی رایگان و...خبری نیست بلکه فقط و فقط زحمت و تلاش و تحقیر از جانب شما و انتقال این نگاه تحقیر آمیز نسبت به معلم به جامعه است. لطفاً درصد رقابت و شایسته گزینی در انتصاب مقامات و صاحب منصبان و... را نیز بفرمایید که فسادهای میلیاردی وعدم تخصص شان گوش فلک را کر کرده است.

نکته سوم : ما را ببخشید که به جایی وصل نبودیم تا در ۲۰ و چند سالگی بدون تخصص و تجربه مشاور جوان وزیر و مدیر عامل هلدینگهای دولتی باشیم که حقوق ۳۰ سال کار را همان ابتدا به صورت میلیاردی دریافت کنیم. و باز ما را ببخشید که بدون اجازه شما عمرمان به دنیا بود و شرایط استخدام شامل حالمان شد و بالای ۳۵ سال از خداوند عمر گرفته ایم و بهترین سالهای عمرمان را در دانشگاه سراسری بدون تعهد دبیری و دوران حق التدریس گذرانده ایم. لطفا  سن مقامات وصاحب منصبان را نیز بفرمایید که بیش از دو برابر ما سن دارند.

نکته چهارم : جناب وزیر شما که دردی از این جامعه شریف و زحمت کش دوا نمی کنید حداقل زبان در کام گیرید و اجازه دهید با سیلی صورت را سرخ نگاه داریم.

تو که مرهم نیی بر زخم ریشم

نمک پاش دل ریشم چرایی؟!

سلام

از کانال خوبتون و شما که زحمت میکشید صمیمانه سپاسگزارم.

بنده چند سال قبل که کارت سخا (میزان) داده میشد، این کارت رو گرفتم و یک دستگاه یخچال باهاش خریدم. از ماه بعدش هم اقساطش از حقوقم کسر شد. بعد از چند سال در فیش حقوق خرداد دیدم که مبلغ سیصد و پانزده هزار تومان از حقوقم کسر شده و نوشته بابت اقساط کارت سخا. برای ماه بعد هم همان مبلغ مانده بدهی منظور شده بود.  به حسابداری اداره میگم، میگن ما در جریان نیستیم. با بانک ملی تماس گرفتم میگن ما فقط مانده بدهی را در سیستم داریم و پرداخت اقساط را نداریم. کارتی که چندسال پیش اقساطش تمام شده، چطور به یکباره مبلغ زیادی از بدهیش باقی مونده و بدون پیگیری از طرف بانک میان سراغ حقوق نحیف من و اینطور نقره داغم میکنند؟ چه کسی پاسخگوی این مساله است؟!

سلام خدمت مدیریت محترم اخبار فرهنگیان و آرزوی صحت وسلامتی.

ما فرهنگیان ناحیه یک کرج

جهت همکاری و مساعدت در یک امر ملی

و صد البته چشمداشت به حق الزحمه برای یاری خانواده در مخارج زندگی، در انتخابات اسفند سال گذشته پای صندوق های رای بوده ایم. شانزده تا هیجده ساعت کار مداوم انجام داده به این امید که مبلغی دستمان را برای شب عید می گیرد. با گذشت چند ماه از انتخابات و شروع به کار مجلس جدید هیچ حق الزحمه ای دریافت نکرده ایم. با مراجعه به فرمانداری ما را به استانداری پاس می دهند و امروز پس از چندین بار مراجعه ما را راهنمایی می کنند که از وزارت کشور پیگیر باشیم. آیا سزاست برای اندک حق الزحمه چهار برابر کرایه ماشین و وقت زندگی خود را تلف کنیم تا به حق خود برسیم؟ آیا سازمان های دیگر که کارکنان همکاری کردند هم مثل فرهنگیان پنج ماه باید اذیت شوند؟ آن هم بی نتیجه! لذا از شما بزرگوار خواهش می کنیم درد و مشکل ما را در کانال اطلاع رسانی نمایید شاید گوش شنوایی پیدا شود و ما به حقمان برسیم.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.