صدای_معلمان سلام مدیریت محترم وبلاگ اخبار فرهنگیان

صدای_معلمان

سلام مدیریت محترم وبلاگ اخبار فرهنگیان

خدا را شاکرم که شما عزیزان کانال ارتباطی مشکلات مردم وانعکاس آن به مسئولین هستید.

ما جمعی از فرهنگیان در اسفند ۹۸ به عنوان بازرس در سر صندوق های انتخابات شهرستان ساری  طی حکم و ابلاغ فرمانداری با تمام زحمتها و سختی هایش انجام وظیفه کردیم. با توجه به پیگیری های صورت گرفته نسبت به پرداخت حق الزحمه انتخابات طفره می روند و احساس مسولیت نمی کنند و به دیگران ما را مثل توپ فوتبال پاس می دهند. با توجه به استفساریه بعمل آمده بین هر سه بازرس، برای یک بازرس حق الزحمه درنظر گرفتند. لازم به یادآوری است که انتخابات بعدی نیز در پیش داریم. آیا این مسئولین نیاز به همکاری مجدد فرهنگیان ندارند؟

سلام و عرض ادب

وزارت آموزش و پرورش در راستای بهره مندی مناسب از سال ۹۷ شیوه نامه ساماندهی نیروها  و... را به استانها تفویض اختیار کرد که درخور تحسین است. اما استان کردستان و مدیران اداره کل با تنگ نظری تمام نسبت به حذف تعداد قابل توجهی نیرو با عنوان بازنشستگی آنهم در حالیکه میدانند حداقل افزایش برای این دسته که در حال بازنشستگی هستند در این یکسال اخیر بوده و در بازنشستگی کسورات این عده بیش از یک میلیون و نیم تا دو میلیون خواهد بود. که میشد مثل استان همدان از همکاران عوامل اجرایی حمایت کرده و اعلام کنند که اگر تمایل دارید بخاطر اینکه زیاد متضرر نشده و از رتبه بندی برخوردار شوید استمرار خدمت دهید. اما متاسفانه اینجا کردستان است و هزار تصمیم غیر معقولانه...

سلام

جناب آقای وزیر محترم دولت تدبیر و امید!

خواهشمندیم بخشنامه ای که مضمون آن شامل معلمانی می شود که زیر بیست و پنج سال سابقه ی کار دارند جهت احراز پست مدیریت مدارس و معلم تمام وقت  را دراسرع وقت اصلاح و ترجیحاً لغو نمایید. چون اولاً یک نوع دهن کجی به معلمان باسابقه میباشد. ثانیاً برای مدیریت مدارس باید از همکاران باتجربه استفاده شود که از اساس قانونمند جذب آموزش و پرورش شده اند.

سلام و عرض خسته نباشید

با توجه به خبر جدید که گفتن ۳۳ هزار مربی مهد  امسال استخدام میشوند، چرا ظرفیت دانشگاه فرهنگیان رو کم کردن؟ اول گفتن ۳۰ هزار بعد کردن ۲۰ هزار. و همچنین پذیرش دانشجو از رشته علوم تجربی برای دوره ابتدایی نسبت به رشته های دیگر خیلی کمتره. کاری که یک معلم که از تربیت معلم آمده با دیگر استخدامی ها قابل مقایسه نیست. خواهشاً به فکر نسل آینده باشین.  با دیدن فیلم و کتاب‌کار نمیشود درس را خوب به دانش اموز فهماند.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.