صدای_معلمان بنده دبیر هستم و ۱۸ سال هست که در یکی از مناطق محروم خراسان رضوی در غرب استان مشغول به تدریس هستم.

صدای_معلمان

بنده دبیر هستم و ۱۸ سال هست که در یکی از مناطق محروم خراسان رضوی  در غرب استان مشغول به تدریس هستم. ۱۳ ساله در فرآیند نقل و انتقالات درون استانی شرکت می کنم تا به مرکز قطب و شهرستانی که محل سکونتم هست منتقل شوم. باورتان نمی شود چندین سال نفر اول بودم، حتی نیروی جدید در رشته و جنس خودم به منطقه اضافه شد ولی بازم هر سال در اعلام نتایج با عبارت نیاز مبدا روبرو میشم. شهرستان مقصد هم به رشته و جنس من در تدریس بسیار نیاز دارد. سوال من این است که اکنون موهای من مانند دندان هام در حال سفید شدن کامل هست پس من انتقالی رو برای کی میخواهم...؟ آیا سزوار است در اداره مقصد اینقدر نیرو کمبود باشه که از ادارات دیگر به صورت نیروی حق التدریس کلاس ها را تامین کنند ولی با انتقالی بنده پس از ۱۸ سال سابقه موافقت نشه؟ کجای این عدالت هست؟ با چه انگیزه ای با این همه هزینه و سختی و خطر رفت و آمد میتوان ادامه داد؟ چندین بار به اداره کل مراجعه کردم هیچ جواب منطقی ندارند و مدام به ادارات مناطق پاس می دهند و امسال هم که بهانه جدید این است که سیستم سراسری هست و در مرکز تصمیم گیری نهایی می شود و ما نقشی نداریم. خواهش می کنم این پیام ما معلمان مظلوم را در کانال قرار دهید.

سلام

من یک معلم خانم با ۲۷ سال سابقه در آموزش و پرورش هستم. از مسئولین محترم مسکن فرهنگیان تقاضا دارم که نهایت دقت در ثبت نام مسکن داشته باشند. چون باید کسی که حقشه در مسکن نام نویسی نماید، نه هر کسی که خودش یا همسرش حتی دو سه تا خانه دارد، ولی به نامشان نیست نام نویسی می کنند و حق آنهایی که واقعاً ندارند و نمی توانند خانه بخرند را ضایع می کنند. از مسئولین محترم خواهش میکنم فقط به استعلام اکتفا ننمایند و از مدیر یا معاونین مدرسه نیز تحقیق نمایند. اگر کسی حقش باشد خانه را بگیرد چون حق کسایی مثل من را هم ضایع می کنند. چون از مال دنیا برای ۲۷ سال هیچ چیز ندارم. دو تا بچه و یک مادر پیر دارم که آنها هم اسیر در اجاره نشینی هستند. البته من هم فقط نام نویسی کرده ام. دیگر خبری ازش ندارم. از مسئولین ذی ربط خواهش می کنم مرا هم در این راه یاری نمایند تا من هم صاحب خانه شوم و دیگر از سرگردانی نجات پیدا کنم تا جان در بدن دارم دعا گویی کسایی خواهم بود که مرا در این راه یاری نمایند.

با سلام و وقت بخیر

لطفاً مسئولین بر میزان حقوق معلمان غیرانتفاعی  و بیمه آن ها نظارت و جدیت بیشتری داشته باشند. با تحصیلات عالی در دانشگاه های دولتی و معتبر کشور، هفته ای ۳۰ ساعت کار و بدون هیچ آینده ای.

با سلام و عرض ادب

لطفاً از جناب وزیر بپرسید شما که می فرمایید تمام مطالبات فرهنگیان  پرداخت شده پس چرا هزینه فوت و ازدواج سال ۹۷ در استان لرستان هنوز پرداخت نشده؟ ولی سال ۹۸ و ۹۹ پرداخت شده است.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.