صدای_معلمان با سلام چرا آموزش و پرورش با بعضی مدیران ....

صدای_معلمان

با سلام

چرا آموزش و پرورش با بعضی مدیران  که تدریس و دوره مطالب درسی را در تعطیلات تابستانی تیرماه و مردادماه هنوز جزو وظایف معلمان می دانند، برخورد نمی کند؟ مدیر مدرسه با دادن برنامه های من درآوردی به دانش آموزان و معلمان به بهانه ی تعمیق بخشی به مطالب درسی؛ هم وقت معلمان را می گیرد، هم باعث بی ارزش شدن تدریس و دوره مطالب می شود. در حالیکه همه به خوبی می دانیم در طول سال تحصیلی هم دانش آموزان به اجبار و به زحمت به اینترنت وصل می شدند و کلاً نیمی از دانش آموزان به خاطر نمره و با تهدید معاونین در کلاس های آنلاین شرکت می کردند. حالا که دیگر نمره ای هم در کار نیست. مسئولین محترم لطفاً قبل از این که این مدیران بی انصاف و بی توجه، بیشتر از این باعث تمسخر وضعیت آموزشی شوند، رسیدگی بفرمایید.

سلام

آقای روحانی میگه سفره مردم  کوچیک شده مهم نیست. آقای روحانی تو رو به هر کسی که دوست داری بیا یه ماه حقوق و جا و مکان رو با هم عوض کنیم. یا نه یه شب بیا جاده ساوه فقط با ماشین رد شو برو. و کنار یه دکه وایسا یه بستنی بخر. حالت از کوچه و خیابان به هم میخوره. تو از سفره حرف میزنی؟

سلام

دو پرسش درخصوص کسورات  حکم جدید :

۱. اگه قرار نیست در بازنشستگی فوق العاده ویژه اعمال بشه چرا سهم‌ صندوق بازنشستگی سهم‌کارمند کم شده؟

۲. اگه فوق العاده ویژه است چرا مقرری ماه اول کم می شود؟

با سلام

بنده بازنشسته مهرماه سال ۹۷  هستم.

اواخر آذرماه ۹۷ فرزندم ازدواج کرد و من بلافاصله برای وام ازدواج فرزندم در سایت بازنشستگان اقدام کردم و منتظر واریزی وام ماندم، امًا واریز نشد. متاسفانه بعد از حدود دو سال متوجه شدم که باید هر ۶ ماه مجدًد ثبت نام میکردم. اما تصور من بر این بود که به مرور زمان و بر اساس نوبت و تأمین اعتبار، وام ازدواج فرزندان بازنشسته رو پرداخت میکنن. لذا برای ثبت نام مجدد کاملاً بیخبر بودم. از کانال اخبار فرهنگیان خواهشمندم عرایض بنده رو در کانال قرار بدهند و اگر به مسئولین سازمان بازنشستگی دسترسی دارن امورات بنده رو ارجاع بدهند. ممنون میشم. با توجه به اینکه بنده تک حقوقم و در حال حاضر هم باید مراسم عروسی و تهیه جهیزیه رو انجام بدهم شدیداً به وام ازدواج نیاز شدید دارم. ممنون میشم از طریق کانال شما پیگیری گردد. یک عمر دعاگوی شما خواهم شد. لطفاً به داد من برسید./بازنشسته فرهنگی از بجنورد

سلام

بخشنامه «ممنوعیت اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان » خواسته یا ناخواسته ضربه ای است بر ریشه ی نظام تعلیم و تربیت. چرا نبایستی معلمین به لحاظ علمی دارای مدارک بالاتر دانشگاهی باشند؟ مگر نه اینکه معلمِ بادانش و باسواد موجب تعالی و ترقی نظام و سیستم آموزشی کشور خواهد شد؟ در همه ی کشورهای مترقی دنیا معلمین را به کسب علم و دانش ترغیب می کنند. با عرض تأسف گویا این موضوع در کشور ما دقیقاً عکس کشورهای توسعه یافته است. این بخشنامه در تعارض و تضاد آشکار با آموزه های شرع مقدس و «سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» می باشد. امید آنکه شورای نگهبان گامی مؤثر در جهت «اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان» بردارد. با تشکر فراوان/رحمتی _از فرهنگیان استان ایلام

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.