#صدای_نیروهای_خدماتی سلام و خدا قوت ما نیروهای خدماتی پیمانی و رسمی آموزش و پرورش

#صدای_نیروهای_خدماتی

سلام و خدا قوت

ما نیروهای خدماتی پیمانی و رسمی آموزش و پرورش که ده ساله لیسانس و فوق لیسانس گرفته ایم و از پیکره آموزش و پرورش هستیم چرا با این همه کسری نیرو از ما استفاده نمیشه؟ به خدا همگی امید به آینده رو از دست دادیم. لطفاً صدای ما را به گوش رسانه ها و وزیر برسونین.

سلام علیکم.

احتراماً به استحضار وزیر محترم میرساند با توجه به اینکه هر ساله به حقوق کلیه فرهنگیان با عناوین مختلف از جمله اعمال رتبه‌بندی، حق شغل، حق شاغل، طبقه و... اضافه می‌شود، متاسفانه این افزایش حقوق هرگز شامل نیروهای خدماتی سرایدار و خدمتگزار که رکن اصلی هر مدرسه و اداره هستند، نمی‌شود و ما همیشه با حسرت نظاره‌گر شادی و بحث و تبادل نظر معلمان و دیگر فرهنگیان در مورد افزایش حقوق آنان هستیم. و در عین حال بیشتر شرمنده خانواده خود به دلیل ناتوانی در حل مشکلات اقتصادی و تورم بالا. بیشتر نیروهای خدماتی دارای مدارک کارشناسی و بالاتر هستند و انگیزه بالایی برای تدریس و پذیرش دیگر پست های اداری را دارا هستند. لذا بدین وسیله از آن مقام محترم تقاضا داریم نگاهی همچون دیگر فرهنگیان به این رسته (خدماتی) داشته باشید و دستورات و اقدامات لازم را جهت رفع مشکلات افزایش حقوق و اعمال رتبه بندی و تغییر وضعیت نیروهای خدماتی سرایدار و خدمتگزار مبذول فرمایید. نیروهای خدماتی با بیشترین میزان کار و مسؤلیت حتی کار در چند مدرسه کمترین حقوق و مزایا را دارند و هیچ گونه ضمن خدمتی برای ما تعریف نمی‌شود. بیشترین چیزی که این نیروهای خدماتی را اذیت می‌کند نگاه از بالا به پایین بعضی از مسئولین و مدیران هست که آه از نهاد هر آدمی بلند می‌کند ولی با همه این کم لطفی ها ما همچنان از سنگر آموزش دفاع می‌کنیم. به امید روزی که واقعاً به همانند یک فرهنگی دیده شویم. و همانند آنان از حقوق و مزایای برابر برخوردار شویم. پیشاپیش از لطف و عنایت و توجه ویژه حضرتعالی سپاسگزاریم.

با سلام به مدیر و دیگر اعضای کانال اخبار فرهنگیان. لطفاً صدای من سرایدار را به گوش مسئولین برسانید.

از سالی که استخدام آموزش و پرورش و متعهد به خدمت شدم سعی بر آن داشتم که امانت دار صدیقی برای جامعه آموزشی باشم. چه امانت اموال فیزیکی و چه امانت سرمایه های آینده این مرز و بوم. خیانتی به اموال نکردم و از این لحاظ پیش پروردگار خودم سربلند هستم که در این راه هیچگونه تبعیضی برای هر دو قائل نشدم. اموال مدرسه را مثل اموال شخصی خود می دانستم و در حفظ آن کوشا بودم و امانت مردم که همان دانش آموزان و سرمایه های این مملکت بودند را مانند بچه های خودم می دانستم و در حفظ امنیت جانی آنان کوتاهی نکرده و از جان مایه گذاشتم. هیچ وقت زبان به گلایه باز نکرده و دلخوش به این بودم که قدر من و زحماتم را می دانند ولی چه فایده که در روزهای اخیر شاهد تبعیض از طرف مسئولین ذیربط هستم که بنده را دلسرد کرده اند. بحث پول و اضافه حقوق نیست که روزی رسان خداوند رزاق و مهربان است که فرموده هیچ تبعیضی برای بندگان قائل نشوید. اما متاسفانه شاهد تبعیض آشکار در مورد نیروهای خدماتی هستیم. امید است با رفع این مشکل این نیروهای زحمتکش با دلگرمی بیشتری به خدمت به جامعه فرهنگی بپردازند.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.