صدای_نیروهای_خدماتی

صدای_نیروهای_خدماتی

سلام و عرض ادب و احترام برای شما و تشکر از وبلاگ خوبتون.

من در جواب کسی که می‌فرمایند که چرا خدماتی ها حقوقشان را با معلم یا مدیر مقایسه می‌کنند می‌گویم که اشتباه مطلب را برداشت کردند. ما می‌گوییم چرا تبعیض  قایل می‌شوند و به ما رتبه بندی تعلق نمیگیره؟ وقتی بین کارمندان یک سازمان فرق باشه پس دیگه بین سازمان تا سازمان فرق ها سر به فلک میکشه. بنده خودم لیسانس روانشناسی دارم و خدمتگزار هستم. حرفمان این است که چرا به ما گفته اند برید درس بخونید که ارتقاء پیدا کنید ولی الان هیچ اهمیتی به این کارمون نمیدن؟ ما هیچ انگیزه ای نداریم. اگر بتوانیم با این مدرک مفیدتر باشیم پس چرا سنگ جلویمان می اندازند؟ این همه تبعیض دلمان را شکسته. شما خودتون قضاوت کنید میشه تو یه اتاق سه نفر که تو یه سازمان دوتاشون رتبه بگیرن و حقوقشون زیاد بشه ولی یکیشون نه؟ این دقیقا بی احترامی و در نظر نگرفتن حق و حقوق ماست. در صورتی که ما غیر کار خودمان، کار معلمان و معاونان که به گردنمان نیست را هم انجام می‌دهیم. کار بانکی، کار تعمیرات و فنی مدارس، و نصب و هر چیزی دیگه. ولی هیچکس قدر نمیدونه.

سلام خدمت مدیروبلاگ.

ما تا جایی که یادمان می آید مدرسه و کلا آموزش وپرورش را با باباهای مدرسه  یا همون سرایدار و خدمتگزار می شناختیم. اما الان کلا وزیر و مجلس و دولت، ما قشر خدماتی را اصلا به حساب نمی آورند. و ما مانند یک دره عمیق بین دو کوه بلند اداری و آموزشی مانده ایم و علت این بی عدالتی را هم نمی دانیم. زیرا ما از هر نیروی اداری بیشتر در اداره ی مدرسه نقش داریم و از هر نیروی آموزشی هم در آموزش بچه ها بیشتر نقش داریم. پس دلیل این ظلم آشکارا را نمی فهمیم. لطفا وزیر، اداری ها و معلمان برای ما توضیح دهند که چرا ما جزو فرهنگیان و آموزش و پرورش به حساب نمی آییم؟ و این دره عمیق بی عدالتی را کی و چگونه میخواهید پر کنید؟ زیرا ما هم لیاقت، و هم علم و مدرکمان اگر از بقیه بیشتر نباشد کمتر هم نیست. آیا حتما ما هم باید کمپین راه بیندازیم و با اعتراض و به زور به حقمان برسیم؟

صدای_معلمان

با عرض سلام و خسته نباشید و با تشکر از وبلاگ خوب شما.

لطفا به گوش مسئولین برسانید که هزینه سفر فرهنگیان  چند سالیست که پرداخت نشده. در صورتی که سایر ارگانها با اولین حقوق منطقه مقصد پرداخت میشود. این در حالیه که آقایان مدام در بوق و کرنا میکنند که امسال تمامی مطالبات فرهنگیان پرداخت شده.

سلام

یکی به اینا بگه عوض اینقدر هارت و پورت اضافی برن این سایت سناد رو درست کنن که برای یه نمره زدن پدر همه رو درمیاره بی صاحب...

سلام به مدیر پر تلاش کانال اخبار فرهنگیان.

اینکه در خبرها آمده احتمال دارد در سال تحصیلی آینده دانش آموزان زوج و فرد به مدرسه بروند، حضور دبیران چی؟ شاید در ابتدایی این طرح جواب بده ولی در راهنمایی و دبیرستان فرضا دبیر درس شیمی یک روز در هفته و ۶ ساعت تدریس در یک مدرسه حضور دارد برای روزهای بعد در مدارس دیگه تدریس دارد. اونوقت تکلیف دانش آموزانی که در اون روز حضور ندارند چیه و چه جوری از تدریس دبیرشان بهره مند گردند؟ لازم است از حالا تدبیری برای حل این مشکل اندیشیده شود.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.