صدای_معلمان با سلام و شب بخیر این وزارت آموزش و پرورش سخنگو نداره که....

صدای_معلمان

با سلام و شب بخیر

این وزارت آموزش و پرورش سخنگو نداره که هر کی صبح زودتر بیدار میشه تو سایت ها و کانالها و مطبوعات خودی نشان میده؟! معاون آموزش ابتدایی فکر کنم شب ها هم نمی خوابه!

سلام

ما مربیان پیش دبستانی  ورودی ۸۹ مستقر در مدارس دولتی هستیم. باوجود تصویب مصوبات توسط مجلس و دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن، سالهاست منتظر جذب در آموزش وپرورش هستیم. تورو خدا صدای ما رو به مسئولین برسونید. / گیلان لاهیجان.

سلام

معلمان مدارس غیرانتفاعی هم ایرانی هستند و در این سرزمین با این قیمتهای نجومی زندگی می کنند. بنده بیست سال سابقه در مدارس غیرانتفاعی دارم. حقوقم یک میلیون است که مدیران با کلی منت و تهدید به ما می‌دهند. صدایمان هم به گوش هیچکس نمی‌رسد ...

سلام و عرض ادب خدمت مدیر کانال

 بنده معلم خرید خدمات هستم. با شش سال سابقه کار در مدارس دولتی تحت حمایت. البته اگه سابقه به حساب بیاد! امروز حقوق معلم حق التدریس رو واریز کردین سه و هفتصد. معلمان خریدخدمت با حقوق ۹۰۰ تومان که هنوز ندادن. تا کی میخان تبعیض قائل بشن؟ لطفا صدای منو به گوش مسئولین برسونین شاید فرجی بشه.

با سلام

خواهشمند است از مشکلات نیروهای قراردادی  آموزش و پرورش هم صحبت کنید . تو این تورم دریافتی ما ۲،۸۰۰ شده و رتبه بندی و معلم نمونه و... هیچ کدام از افزایشی که همکاران رسمی ها دارند ما نداشتیم. اکثرا سابقه بالای ۱۰ سال داریم و همپای سایر آموزگاران رسمی تلاش می کنیم. هیچ ضمانتی برای استخدام ما نیست و شرایط سختی می گذرانیم. لطفا یادی از فراموش شدگان آموزش وپرورش بکنید و مشکلات ما رو هم منعکس کنید. با سپاس

با عرض سلام وخسته نباشید.

با تشکر از کانال خوب شما.

لطفا به گوش مسئولین برسانید که هزینه سفر فرهنگیان چند سالیست که پرداخت نشده در صورتی که سایر ارگانها با اولین حقوق منطقه مقصد پرداخت میشود. و آقایان مدام در بوق و کرنا میکنند که امسال تمامی مطالبات فرهنگیان پرداخت شده.

صدای_دانش‌آموزان

با سلام

متاسفانه امروز امتحان زبان نهایی دوازدهم بسیار سخت بود و فراتر از انتظارات کتاب. لیسنینگ های بسیار طولانی و سوالات تشریحی و کیفیت گویش لیسنینگ نامناسب که افراد بر خلاف سال پیش نیازمند دانش اولیه زیادی بودند و جالب اینجا بود با این اوضاع کرونا که از دبیر محترم محروم بودیم، تیپ بندی سوالات هم کاملا نسبت به پارسال عوض شده بود و در کل در نظر اغلب دوستان که سطح علمی بالایی دارند، لیسنینگ و بعضی سوالات تشریحی خارج از انتظارات کتاب بودند. این حرف ۹۰ درصد دانش آموزان سطح بالاست.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.