صدای_معلمان با توجه به اینکه روز پنج شنبه به ساعات کاری معلمان اضافه میشود....

صدای_معلمان

 با توجه به اینکه روز پنج شنبه  به ساعات کاری معلمان اضافه میشود از نظر قانونی باید اضافه کار  محسوب شده و به حساب معلمان واریز گردد. از طرفی اگر قرار باشد معلم، هم حضور فیزیکی در مدرسه داشته باشد و هم پس از پایان ساعت کاری در منزل کار تدریس در " پیام رسان شاد  را نیز داشته باشد (که حالت دورکاری می باشد) باید برای این فعالیت دستمزد مجزا تعلق بگیرد. لذا تا مساله دستمزد معلمان برای روزهای پنج شنبه و پیام رسان شاد مشخص نشده و ابلاغ های امسال تغییر نکند، حضور و کار معلم در پنج شنبه و پیام رسان شاد نباید الزامی باشد. مگر با ابلاغ اضافه کار. ما کارمندیم و ساعت کاری مشخصی داریم و باید برای هر روز اضافه حضور ما ابلاغ اضافه کار صادر گردد.

سلام

من بازنشسته هستم که امسال ۱۵ درصد به‌ حقوقم اضافه‌ شده‌ است. می‌خواهم عرض‌کنم‌، واقعا شرم‌آور‌است‌ که‌ جناب‌ وزیر از افزایش ناچیز حقوق فرهنگیان‌ اعم‌ از شاغلین و بازنشسته ها می گویند. چون بیشتر لوازم و مایحتاج روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد گران شده. آنوقت ایشان منت ۱۵ درصد را به رخ فرهنگیان عزیز می‌کشند. اینها به خیال خودشان چه دیدی نسبت به قشر زحمتکش فرهنگیان دارند؟

سلام.

یکی از فرهنگیان استان اصفهان  هستم. می خواستم تشکر ویژه بکنم از شرکت لیزینگ فرهنگیان  که محصولات خودش را از قیمت واقعی بازار ۴۰۰ الی۵۰۰ هزار گرانتر می فروشد! تازه ۱۵ درصد هم سود سالیانه می گیرد. بخدا اگر این محبتها در حق ما فرهنگیان نمی شد نمی دانستیم چه کنیم؟! حاشا به غیرتتان.

با عرض سلام و خسته نباشید.

بنده دبیر رسمی با ۲۵ سال سابقه حقوقم نسبت به بهمن ۹۸ حدود ۳۵ درصد  اضافه شده. وزیر آموزش و پرورش چرا آمار غیر واقعی به مجلس می دهد؟

صدای_اولیای_دانش‌آموزان

سلام وقت به خیر.

خواهشاً یکجا صدای ما را برسانید. شاید مسئولین آموزش و پرورش برای سال بعد فکر درست حسابی بکنن. وقتی هنوز کرونا تو ایران حالا به هر دلیلی مهار نشده، امتحانات را که حضوری برگزار کردید در صورتیکه بچه ها امسال اصلا درس نخوندن. هرچی بوده تلاش خود بچه ها و تا یک جایی هم کمک والدین بوده که با استرس کرونا و تجدیدی میرن امتحان. حالا الزام شده که اول شهریور مدارس باز بشه. ببخشید همینطوری نمیشه تو گرما نفس کشید با ماسک. و خیلی از بچه ها تابستون از گرما مریض میشن. حالا برن مدرسه هایی که کولر ندارن به کنار، کرونا هم هست و خیلی از بچه ها اصلا رعایت نمیکنن. من به عنوان ولی دو تا دانش آموز نباید استرس سلامتی فرزندانم را داشته باشم؟ که اگه قرار بر انتخاب سلامتی و تحصیل فرزندم باشد سلامتی در اولویت قرار دارد و حاضرم فرزندم یکسال مدرسه نرود.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.