صدای_معلمان سلام و عرض ادب خدمت شما و تشکر از وبلاگ خوبتان که بازگو کننده حقایق است.

صدای_معلمان

سلام و عرض ادب خدمت شما و تشکر از وبلاگ خوبتان که بازگو کننده حقایق است.

درباره آقای وزیر و الحسینی و آقازاده ایشان مطالبی نوشته بودید. ای کاش فقط یک تار مو از آقای الحسینی روی سر من بود. جانباز ۵۰ درصد هستم ۶ ساله تقاضای بازگشت به کار دادم. متأسّفانه هنوز جواب نگرفتم. سنم داره به ۶۵ میرسه، بالاخره ما متوجه نشدیم چه موقع اینگونه بی عدالتی ها حداقل کمتر می شود؟ تا کی باید خون دل خورد؟ تا کی باید نظاره کرد و دید؟ آنقدر به خون پاک و مطهر شهداء عزیز ظلم می شود. تا کی باید شاهد رانت خواری و نون به هم قرض دادن مسئولان بی فکر و مشکل دار باشیم؟ اینجانب با مدرک لیسانس که مثلاً بخاطر ایثارگری فوق لیسانس محسوب می شود ( تنها مزیت یه مدرک بالاتر فقط چند ۱۰ هزار تومان است ) نه فوق العاده ایثارگری، نه ۸۰ درصد فوق العاده شغل استادان دانشگاه و نه هیچ چیز دیگر... چند وقت است به خاطر حقوق خیلی پایین و نیاز مبرم درخواست برگشت به کار داده ام، ولی اجازه برگشت نمی دهند. واقعاً این یک بام و دو هوا تا کی؟ ما کاری به ۳۶ شغله‌ها و ۱۰۰ ساله هایی که چند شغل مهم را دارند نداریم. ولی آیا بین من جانباز و جناب الحسینی فرقی هست؟ کاری به آقازاده ایشان هم ندارم. خوشا به حال شهداء که این همه بی عدالتی و ... را ندیدن.

سلام خدمت شما و اعضای کانال خوبتان.

برای ما معلمان حق التدریس در فیش حقوقی که در سایت دیدیم ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان خالص دریافتی اردیبهشت ۹۸ زده بودند (دو تا فیش بیشتر نمیتوانستیم ببینیم فیش آبان و اردیبهشت و در سال های (۹۸-۹۷-۹۶)

در صورتی که خالص دریافتی ما در اردیبهشت سال ۹۹ به زور به یک میلیون تومان میرسد. دلیل اینکه در فیش حقوقی بیش از ۲ برابر دریافتی ما، درج میشود چیست؟ وزیر آموزش و پرورش جواب بدهد؟ آیا یک میلیون تومان دریافتی بدون سه ماه تابستان یعنی کمتر از یک میلیون تومان (چون اون سه ماه رو هم حقوق و بیمه نداشته باید ازش کم کنیم ) آیا این حقوق شایسته معلم است؟ آیا متناسب با مطالبات و درخواست ها و انتظارات و کار معلم می باشد؟ در هر کلاس معلم حداقل به اندازه ۳ نفر دارد کار می‌کند. و اینکه لطفاً از مسئولین آموزش پرورش بپرسید چرا سایت ضمن خدمت برای برخی دوره های مجازی مبلغ دریافت می‌کند؟ اولاً معلم دارد وقت می‌گذارد و در آزمون مجازی شرکت می‌کند. یا بعد از ساعت مدرسه در دوره های حضوری شرکت می‌کند. مگر حقوقی پرداخت میشود بابت این وقت گذاشتن و اینهمه دوره ضمن خدمت و کلاسهای متفرقه که باید بگذراند؟ آیا ارگانهای دیگر اینهمه دوره‌های حضوری و مجازی دارند؟ و ثانیاً این هم یک کار مضاعف است که به عهده معلم سپرده شده و می‌بینیم که معلم تا نصف شب هم باید این دوره ها و آزمونها را شرکت کنه. پس چرا کار معلم نیمه وقت دانسته می‌شود؟ باید به اندازه همان ساعتها که در مدرسه هستیم کار سپرده شود. و این دوره ها هم زمانبر هست. یک کار مضاعف که معلمان شریف و نجیب انجام می‌دهند. ولی مظلوم تر از آنها معلمان حق التدریس هستند که (با فیش دروغین که دو برابر دریافتی آنها درج میشود ) با حقوق یک میلیون تومان بدون بیمه و حقوق تابستان دارند اینهمه کار را انجام می‌دهند. یعنی تمام وقت هم بیشتر کار می‌کنند.

با سلام و درود.

چوب دو سر تراش

از این ور مونده و از اون ور رونده.

ما رؤسای مجتمع های ورزشی  و نیروهای این مجتمع ها که تحت نظر ادارات کل یا نواحی هستیم. ابتدای امر که اداری محسوب می‌شویم. نه در افزایش ۵۰ درصد قانون مدیریت لحاظ شدیم نه در رتبه بندی معلمان. با پست مدیریت و معاونت احکام ما بسیار کمتر از نیروهای آموزشی هست. آخر چرا؟ اگر ما اداری هستیم خب ۵۰ درصد را لحاظ بفرمائید. و اگر آموزشی، رتبه بندی و ترمیم آنرا... ما در این نگارش احکام که از سوی وزارت ارسال شده نه تعریف شده ایم و نه جایگاهی داریم... خواهشاً انتقال دهید تا شاید گره از کار این فرهنگیان نیز باز شود.

همکار محترم!

چندین سال است که کمک بلاعوض ازدواج فرزندان فرهنگیان  را پرداخت نمی کنند. بنده حدود پنج سال است تقاضای کمک بلاعوض ازدواج کردم. آموزش وپرورش تبریز  هنوز پرداخت نکرده است. خواهشمند است مراتب را پیگیری فرمائید.

صدای_مربیان_برونسپار

سلام.

من یکی از مربیان برون سپار  آموزش و پرورش هستم. بنا بر وظیفه وجدانی خویش، با جان و دل برای مهارت آموزی به فرزندان این مرز و بوم تلاش می نمایم. اما متأسفانه با داشتن مدرک کارشناسی، ارشد و یا دکتری در رشته خودم، از حداقل حقوق (گاهی ساعتی ۳۰۰۰ تومان) برخوردارم که همان هم پس از تأخیر چند ماهه دریافت می نمایم. و از هرگونه مزایای دیگر حتی در اندازه یک کارگر ساده هم محروم بوده و وضعیت استخدامی اینجانب در هاله ای از ابهام می باشد. خواهشمند است نسبت به تعیین تکلیف وضعیت استخدامی اینجانب و تمام برون سپارهای آموزش و پرورش، اقدام مقتضی و عادلانه صورت پذیرد.

صدای_اولیای_دانش‌آموزان

سلام.

من یک فرهنگیم با ۲۵ سال سابقه خدمت، خواهر شهید  هستم. همسرم هم سابقه ایثارگری دارند. با همه این امتیازات میخوام پسرمو در مدرسه شاهد ابتدایی ناحیه ۶ مشهد ثبت نام کنم، میگن جا نداریم. دو ساله میرم و همین جوابو میدن. سوالم اینه پس چه کسانی در مدارس شاهد درس میخونن؟ و اینقد امتیازشون بالا هست؟ فرزند شهید مگه چند تا هست؟! از اداره ناحیه ۶ مشهد تقاضای کمک دارم. ما که نمیتونیم در مدارس غیرانتفاعی فرزندمونو بگذاریم.

صدای_بازنشستگان

با سلام و تشکر از مدیر محترم کانال به خاطر انعکاس مشکلات فرهنگیان.

جناب وزیر و جناب نوبخت! چرا حق بازنشسته های ۹۸ را نادیده گرفته اید و این همه ظلم به آنها کرده اید؟ نه امتیاز رتبه بندی و نه افزایش ۵۰ درصد امتیازات و نه پرداخت پاداش پایان خدمت که نزدیک به یک سال است و خوب می دانید با این تورم ارزش آن به ۲۰ میلیون هم نمی رسد. نگویید کمبود بودجه که هم شما و هم ما می دانیم حرف بیهوده ای است ! ما معلمیم و تجزیه و تحلیل را آموزش داده ایم. پس نادان نیستیم. آیا پیش خدا و وجدانتان جوابی دارید؟ نفرین و آه و ناله ما نثارتان باد!

سلام.

الان دو سال است که از طریق همسان سازی  ریالی به ما بازنشستگان تعلق نگرفته. این افزایش مال بازنشستگان ۲۰ سال پیش با مدرک سوم راهنمایی بود که الا دریافتی آنان با ما برابری میکند. شاید هم حکم نوبخت باشد. واگذارش کردیم به خدا و مامورش با ابوالفضل.

صدای_معلمان

با سلام و درود بر مدیر کانال اخبار فرهنگیان.

بنده دبیر ورزش  با ۲۹ سال و اندی خدمت در رسته آموزشی و فرهنگی   شاغل در پست مدیر مجتمع ورزشی  هستم. چرا فوق العاده ویژه سال ۹۹ ( ترمیم رتبه بندی) به من و امثال من تعلق نگرفته است؟ با توجه به اینکه رتبه ۵ را دارم.

صدای_دانشجومعلمان

میخواستم لطفا کاری کنید صدای ما به گوش مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان آقای میرزایی برسه که افرادی مثل ما که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش (ماده۲۸) قبول شدیم الان نه کلاس آموزشی داریم بخاطر ویروس کرونا، نه کلاس مجازی، بعدشم هنوز دانشگاه فرهنگیان درباره انتخاب واحدی که برای ترم اول کرده نگفته چه کتابی از چه مؤلفی بخونیم؟ تو رو خدا یه کاری بکنین از این بلاتکلیفی در بیایم. من میترسم امسال سر کار نریم بیفته برای سال بعد. من بخاطر امسال که برم سرکار خیلی برنامه ریزی کردم. الان بعد از ۲۸ سال سن تازه موقعیت ازدواج داره برای من پیش میاد. از شما خواهش میکنم پیگیری کنید.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.