صدای_معلمان سلام وقت بخیر ضمن تشکر از مدیر اخبار فرهنگیان که مانند پلی میان ما و مسئولین قرار دارند.

صدای_معلمان

سلام وقت بخیر

ضمن تشکر از مدیر اخبار فرهنگیان که مانند پلی میان ما و مسئولین قرار دارند.

البته من خودم فرهنگی بازنشسته هستم و فرزندم کلاس دوازدهم ریاضی

مدتی است که امتحانات نهایی دوازدهم شروع شده. گله من این است در این شرایط سخت کرونایی و استرس بیش از حد فرزندانمان چرا اینقدر امتحانات را سخت می گیرند؟ و هر امتحان با چهل سوال ! آخه مگه اینها بچه‌های این مرز و بوم نیستند که بی رحمانه رفتار میشه باهاشون؟ مگه اینا سرمایه های ایران نیستند که هیچ توجهی به روح و روانشان نمیشه ؟ مگه شما طراحان ایرانی و انسان دوست نیستید؟ لطفاً به فرزندان ایران رحم کنید و از فشارهای روحی و روانی این روزهای شاگردان بکاهید تا خدایی ناکرده شاهد اخبار تٱسف بار نشویم‌ و زمانی پی به اشتباهات مان ببریم که خیلی دیر باشه.‌ البته این شکایت ها تنها از جانب فرزند من نیست. هم خودم شاهدم و هم اکثر بچه‌ها که از سالن امتحان بیرون میان ناراحت و ناامید هستن.‌ مخصوصاً امتحان ادبیات خیلی سخت و بیشتر از قسمت نخونده ی کتاب بود.

سلام. خدا قوت و سپاسگزارم بخاطر زحماتی که متحمل میشید.

آقای وزیر آیا این درسته که حقوق ما معلمان رو با هم همسان سازی کردید؟ بازنشستگان () رو هم با خودشون همسان سازی میکنید؟ من با سی سال سابقه و مدرک لیسانس که ارشدم رو هم اعمال نکردن با همکار پانزده سال سابقه حقوقمون مساویه. درستش اینه که تجربه ما ارزشش بیشتر از این باشه. لعنت بر اختلاسگران و مسئولین دزد. از همکاران محترم اخبار فرهنگیان هم بخاطر تلاششون در اطلاع رسانی به ما و رساندن صدای فرهنگیان به گوش کرِ مسئولین سپاسگزارم.

سلام.

یکی به وزیر بی سواد بگه درسته حقوق معلم ها رو اضافه کردید که حقشون هست. چرا منت میذاره؟ تورم رو و بازار رو یه نگاهی بندازه، هرچند خیالی نیس. ماشین لباسشوییه ۱/۵ میلیونی شده ۹ میلیون. همه چی گرون شده. حالا سوال اینجاس آیا این حقوق که سرمون میزنی کفاف یه معلم بازنشسته با ۲۹ سال سابقه هست؟ جان من یک هفته بیاد جامون رو مردانه عوض کنیم. به قرآن به پیغمبر من معلم بعد از ۲۹ سال هنوز خونه ندارم. چون حلال زندگی کردم. برنامه ریزی کردم یه کاری بکنم این گرونی و مشکلات نذاشته. الان هم خونه خریدن شده جزو آرزوها.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.