صدای_اولیای_دانش‌آموزان سلام. وقت به خیر گفته شده برگه های امتحانی با رعایت تمام پروتکلها پخش میشه.

صدای_اولیای_دانش‌آموزان

سلام. وقت به خیر

گفته شده برگه های امتحانی با رعایت تمام پروتکلها پخش میشه. والله بچه ما نهمه. برگه را معلم یا بچه ها توزیع میکنن. ما که ندیدیم رو میز برگه حضور غیاب باشه. نکنه نهم ها جزو نهایی نیستن که اگه نیستن چرا برگزار شده؟ آن معلم یا آن بچه اگه مشکلی پیش بیاد براش کی پاسخگوئه؟ هیچکس. تازه تو راه مدرسه پسرها باهم گروهی میان ماسک ندارن. چرا آخر این ماجرا را ختم به خیر نمیکنن که این بچه ها هیچکدوم گرفتار نشن؟

صدای_نیروهای_خدماتی

سلام و خسته نباشید خدمت شما برادر و همکار گرامی. با آرزوی آرامش و سلامتی برای شما دست اندرکاران کانال اخبار فرهنگیان.

 در رابطه با حق و حقوق خدماتی‌ها) واقعاً ما هم رنج میبریم از کمیِ حقوق و این همه تبعیض. اسفندماه حکمی برایمان زدند که تقریبا ۶۵۰ هزار تومان به ما اضافه شد و در عوض یک بند از بندهای حکم ما خدماتی هابه مبلغ ۳۷۰ هزار تومان کسر شده.

باسلام و خسته  نباشید و ممنون  بابت  کانال خوبتون انشالله سلامت و پایدار باشید.

چرا  فرزندان جانباز که تو رسته خدمات  هستن و مدرک دانشگاهی کارشناسی و  بالاتر دارن رو تغییر رسته  نمیدن؟ به  خدا خسته شدیم. اصلا نیروهای  خدماتی رو جزو آدم حساب نمیکنن. حقوق ما زیر ۳ میلیون و بقیه کارکنان  آموزشی و مدیر و معاون بالای ۶ میلیون. خدا رو خوش میاد؟ والا ما هم بچه  دانشجو داریم و هزار تا گرفتاری با این  وضعیت تورم تو کشورمون‌. خواهش  میکنم از مسئولین ما رو هم دریابید و نسبت به افزایش حقوق ما فکری کنید.

صدای_معلمان

سلام

لطف کنید اعتراض ما رو برسونید، من انباردار هستم. رسته اداری، یازده سال سابقه کار دارم، خیرِ سرمون آچار فرانسه هنرستان بودم و هر مشکلی از خرابی ابزار و لوله کشی گرفته تا قفل در و شکستگی آهن و جوشکاری و... انجام دادم، من جزو آموزش و پرورش هستم یا نه؟ من فرهنگی هستم یا نه؟ چطور میشه حقوق من هنوز بعد یازده سال به سه میلیون تومن رسیده که حدود چهارصد هزار تومنش بابت بیمه ها کم میشه، بعد با اینکه تمام وقتم و بیشتر از همه تو هنرستان هستیم و نه تابستون تعطیلیم و نه مرخصی داریم، بعد تا کوچکترین مشکل یا خرابی هست مدیر و معاونین میان سراغمون و میگن اینو جوش بده، اینو درست کن و در نهایت هم آموزش و پرورش با حرف های شماهایید که سرپا نگه داشتید مدارس رو و ... هندونه های فراوان زیر بغلمون میگذاره ولی بعد به افزایش حقوق که میرسه، ما میشیم غیرفرهنگی! گروه و طبقه هم که حذف کردن از ما که حداقل حقوق رو داریم. تا کی اینطوریه؟ تورو خدا به گوش بالایی ها برسونید، با ماهی دو و نیم میلیون نمیشه هم اجاره داد هم شهریه و هزینه سرویس مدرسه بچه و هم قسط وام و زندگی هم کرد باهاش. بخدا درست نیست این کار. درست نیست اینقدر اختلاف بین فرهنگی. ممنون که اعلام میکنید اعتراض من و امثال من رو، خدا قوت.

با عرض سلام و وقت‌به‌خیر، لطفاً این مطلب را در کانال قرار دهید.

چرا حق کارورزی هنرستان‌ها فقط برای هنرآموز‌ها و مدیر، واریز می‌شود؟ در کارورزی تابستان گذشته که در هنرستان برگزار شد، علاوه بر مدیر، معاونان آموزشی و اجرایی هم حضور داشتند اما برای آنها مبلغی واریز نشد و پس از مراجعه به اداره، گفته شد که بر طبق چارت مربوطه، فقط باید برای مدیر پرداخت شود. در صورتی‌که معاونان هم همراه مدیر در مدرسه حضور داشتند و کارهای مربوط به مدرسه و کارورزی را انجام می‌دادند. اصلا انصاف نیست که زحمات آن‌ها نادیده گرفته شود؛ این چارت مسخره باید اصلاح شود...

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.