صدای_نیروهای_خدماتی

صدای_نیروهای_خدماتی

با عرض سلام

چرا ما نیروهای خدماتی  مدارس همیشه باید جلوی بچه هایمان شرمنده باشیم؟ با این وضع امروز جامعه و تورم با این حقوق خیلی کم بخدا نمیدانم چکار کنم منی که کارمند دولت هستم چرا باید عین کارگران و یا بدتر از اونها زندگی کنم؟ به ما خدماتی ها نه رتبه بندی و نه افزایش های دیگه تعلق میگیره. هر چی ظلم میشه به ما خدماتی ها میشه و کسی هم پاسخگو نیست. از مسئولین درخواست دارم برای ما یه افزایش حقوقی بزنن

صدای_بازنشستگان

سلام

از روزی که مدارس برای رفع مشکلات درسی دانش آموزان باز شد اولین، لحظات صبح تلفن ازطرف مدرسه بصدا درامد، همکاران محترم، من انتظارش هم نداشتم بجای پرسیدن حال دانش آموز گفتند از مدرسه نمونه اسوه منطقه ۱۸ تهران  ،جهت پرداخت شهریه با شما تماس گرفتم ، لطفا هرچه سریعتر تسویه نمایید.

همکاران عزیزم: من ده سال است هرکاری کردم برای دریافت شهریه غیرقانونی مدارس نمونه دولتی که برای فوق برنامه اجباری ده برابر از دانش آموزان طلب میکنند، نتوانستم موفق شوم تا این شهریه غیرقانونی و ده برابر مبلغ اصلی، که میگیرند را به حد معمول برسانم، چون خود آموزش و پرورش پشت این قضیه است.

باتشکر. دبیر بازنشسته از تهران

با سلام و تشکر از شما بخاطر کانال خوبتون وعرض خسته نباشید.

تورو به خدا حرف ما رو به گوش مسئولین برسونین که بعد از سی سال خدمت ۲۴ اسفند ۹۸ بازنشسته شدم .آیادرسته که با اختلاف پنج روز از رتبه بندی و همه چیز محروم بشم؟ لطفا یه فکری واسه بازنشستگان  وحق ازدست رفتشون بشه. با تشکر از شما

صدای_اولیای_دانش‌آموزان

سلام و درود

 بچه های ماکه دوازدهم  هستن چه نوع آنتی ویروسی در بدنشون دارند که باید آزمون حضوری بدن که بچه های پایه های دیگه ندارند؟ آخه ۵۰۰ تا دانش آموز رو توی یه راهرو دبیرستان چپوند که چی؟ کرونابگیرند؟ یه مقدار تدبیر و فکر و تأمل خوبه. خواهشا گناه ایناچیه که باید از روی بی تدبیری وبی فکری مسئولین گرفتار بشن؟

صدای_معلمان

سلام وقت بخیر.

بنده فروردین ۹۹ مشمول رتبه عالی شدم. سال قبل هم آزمون رتبه بندی را دادم و نمره آوردم چندبار رفتم اداره ڪه چرا رتبه بنده اعمال نمیشه گفتن قراره رتبه بندی جدید  بخشنامه و اعمال بشه و در حڪم جدید اعمال میشه الان ڪه احڪام جدید را زدن با همون رتبه خبره قبلی برام حڪم زدن میخواستم ببینم پس تڪلیف رتبه عالی من چی میشه؟

سلام

من انباردار هنرستان هستم. با مدرک فوق لیسانس. امروز حکم جدید به دستم رسیده و 400 هزار تومان از حقوق من کم شده

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.