صدای_معلمان با سلام با توجه به اجرای رتبه بندی معلمان در مهرماه ۹۸ و کسر مقرری ماه اول آیا کسر مقرری مجدد، قانونی است؟

صدای_معلمان

با سلام

با توجه به اجرای رتبه بندی معلمان در مهرماه ۹۸ و کسر مقرری ماه اول آیا کسر مقرری مجدد، قانونی است؟ با عنایت به اینکه رتبه بندی در اسفند ماه  به اشتباه حذف شده و اینک مجدداً اجرا می شود. خواهشمند است انعکاس بفرمایید.

سلام

لطفاً در مورد معلمین قراردادی حداقل با ۵ سال سابقه کار اطلاع رسانی کنید.

اول که در اسفند ماه تمام مزایا مثل حق اولاد و مسکن و... را حذف کردن و حکم ها را به صورت پیمانی کردند در صورتی که تبدیل وضیعت نکردند. که اگر حساب کنید با این حکم حدود ۶۰۰ هزار تومن را به راحتی کم کردند و در حکم سال جدید کاملاً مشهود شد. و بعد هم در اردیبهشت ماه که حکم زدن ۳۰۰ هزار تومن اضافه کردن. این در صورتی است که کسر حق بیمه ما ۱۸۷۰۰۰ تومن است و یعنی در اصل با این مخارج زندگی هیچی اضافه نکردند. وقتی که به حکم اعتراض کردیم گفتن این حکم به نفع شماست و از این به بعد رتبه بندی شاملتون می شود. الان هم موقع رتبه بندی بود، گفتن شامل قراردادی ها نمی شود و تمام. به نظر شما این حق یک معلم است؟ چرا قراردادی ها را تبدیل وضیعت نمی کنند؟ چرا فکری برای ما نمی کنند؟ خط فقر ۴ونیم میلیون تومان اعلام میشود اما یک معلم حدود ۲ و نیم میلیون حقوق می گیرد.

با سلام خدمت شما وتشکر از کانال بسیار خوبتون.

متاسفانه آموزش پرورش هیچ تسهیلاتی برای کارکنانش نداره ما که سی سال زحمت کشیدیم وبچه هامونم تو مدرسه بزرگ شدن پا به پای پدر مادرشون واقعاً ز گهواره آموختن رو شروع کردن و خیلی از اونا معلم های خیلی خوبی خواهند شد اگه اداره مساعدت کنه و تسهیلاتی برای فرزندان فرهنگی  جهت استخدام اونها داشته باشه کمک خیلی بزرگی به خانواده فرهنگی میکنه و بار بزرگی از دوش اونها برمیداره. بنده دو فرزند فوق لیسانس دارم و هنوز خرجشون گردن ماست. رنج بیکاری از یک طرف و احساس سرباری و پوچی از طرف دیگه اونها رو آزار میده. ای کاش کسی به داد این جوونا برسه...

مسئولین و کاربدستان آموزشی کشور

با احترام به اطلاع می رساند اینجانبان معلمان حق التدریس  (پیش دبستانی، خریدخدمات) که همگی مشمولین مصوبه تبصره ده ماده هفده هستیم از شما خواهشمندیم از قانونی که مجلس تصویب نموده صیانت فرمایید چرا که با وجود تصویب قانون در مجلس، تایید شورای نگهبان و ابلاغ ریاست جمهور به وزیر محترم، متاسفانه مدیر کل امور اداری وزارت فرموده اند دوره دانشگاه فرهنگیان از مهر آغاز می شود در حالیکه ما همگی تابستان در زمان اوقات فراغت قرار داشته و می‌توانیم به راحتی دوره را بگذرانیم و مهر حکم داشته باشیم و اگر وزارت از‌ مهر دوره را آغاز کند، استخدام ما به مهر سال ۱۴۰۰ رسیده که پایان سالِ قانون بوده و عملاً وزارت می‌تواند از قانون استنکاف کند، لذا از شما عاجزانه تقاضامندیم با وزارت صحبت فرموده تا هرچه سریعتر بخشنامه به ادارات کل ابلاغ و دوره در تابستان آغاز شود. دعای خیر ما برکت عمر شما باد.

با تشکر از مساعدت مسئولین ذی‌ربط، مشمولین مصوبه تبصره ده ماده هفده سراسر کشور.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.