صدای_معلمان سلام. من یک فرهنگی خانم از استان قزوین هستم.

صدای_معلمان

سلام. من یک فرهنگی خانم از استان قزوین هستم. لطفاً از مسئولین بخواهید درباره کسر حق عائله‌مندی خانمها از سال ۹۲ تا ۹۶ در فیش اردیبهشت امسال توضیح دهند. آموزش پرورش گل کاشته برای خانمهای خودسرپرست!

سلام خدمت مدیر محترم کانال.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری با کمال افتخار میفرماید حق تأهل و اولاد بازنشسته ها را ۱۵ درصد افزایش میدیم که الان حق تاهل ما بازنشسته ها ۱۷۱ هزار تومان است. با احتساب ۱۵ درصد، ۲۵ هزار تومان افزایش می یابد. و جمعاً ۱۹۶ هزار تومان می شود. درصورتیکه حق تاهل شاغلان ۲۹۶ هزار تومان است. و همچنین می فرماید سطح زندگی و حقوق ما با بازنشسته ها یکی نیست و فرق میکند. مثل اینکه زن و بچه های شاغلین هم از زن و بچه های ما بازنشسته ها عزیزتر و پرخرج تر هستند! عجب استدلال و عدالتی در این کشور اسلامی با عدالت علی علیه السلام!

سلام خدمت وزیر محترم آموزش و پرورش.

به نظر حقیر بعضی از بیانات شما تا چند ماه روز مانده به آغاز سال تحصیلی  جدید شاید موجب مغشوش نمودن اذهان اولیا، دانش آموزان و دبیران شاغل و بازنشسته ای که به طور اضافه تدریس در مدارس مشغول تدریس می باشند، بشود. البته بررسی شرایط و آماده نمودن خود برای روزهای بد با کارهای کارشناسی شده قابل تقدیر است. به قول شاعر "روزگار است گهی عزت دهد گه خار دارد/ چرخ بازیگر از بازیچه ها بسیار دارد" لطفاً برای شرایط سال بعد فکری بشود و گزینه هایی هم در نظر گرفته شود. ولی با تکرار این مباحث به نظر حقیر با ٣٢ سال سابقه تدریس از مقطع راهنمایی تا کارشناسی دانشگاه موجب تشویش اذهان عمومی و بچه ها و ما دبیران و بازنشستگان خواهد شد. و وضع معیشتی هم مزید بر علت است.

به عمل کار بر آید به سخن دانی نیست.

با تشکر.

با سلام. بنده مدیر دبیرستان می باشم. همکاران بازنشسته ما که بصورت حق التدریس مشغول به کار هستند، از پرداخت نشدن پاداش پایان خدمت خود بطور جدی گله دارند. زیرا قریب به یکسال پس از بازنشستگی هنوز حتی یک ریال از پاداش آنها پرداخت نشده است. و حال با تورم یکساله آیا پرداخت این پاداش با همان مبلغ قبلی اجحاف نیست؟ جالب اینکه هنوز هم از پرداخت آنها خبری نیست. بنده به عنوان صدای همکاران در جلسات اداره وظیفه اطلاع رسانی و مطالبه گری دارم و از شما خواهشمندم صدای ایشان را به گوش مسئولین برسانید. با تشکر فراوان

با عرض سلام و ادب.

اخیراً آقای محمدرضا سیفی تدریس سربازمعلمان  را بی کیفیت دانسته و توهینی شامل قشر سربازمعلم شده که با مدرک تحصیلی عالی در محرومترین مناطق در حال تدریس هستند. آقای سیفی! اصلاً شما از پشت میزتان بلند شدید؟ اصلاً شما از مناطق محروم عشایری بازدید کردید؟ و یا اصلاً شما از میزان تحصیلات سربازمعلمان آگاه هستید که بجای تشکر از زحماتشان چنین حرف‌هایی میزنید؟ اگر واقعاً سربازمعلم تدریسش بی کیفیت است چرا هر سال امریه سربازی انتخاب میکنید؟! دلیلی ندارد مگر اینکه با چندرغاز حقوق بهترین تدریس را برای دانش آموزان مناطق محروم انجام میدهند. دو سال سرباز معلم بودم در مناطق عشایری. در عرض این دوسال کاش فقط و فقط یک بار مسئولین برای نظارت و بازدید می آمدند. کاش متوجه حرفهایی که میزنیم باشیم. هرچند آقای سیفی اعتقاد دارند که آموزش بهتر شده ولی دروغی بیش نیست. چون یقیناً به مناطق عشایری نرفتن که ببینن اوضاع چطوره؟ نه اینترنت هست نه تلویزیون. جواب دو سال زحمت در دورترین و محرومترین مناطق در کشور ما این است. افسوس و صد افسوس.

با سلام و عرض ادب خدمت همکاران عزیزم. بنده معاونت پشتیبانی یکی از مناطق  کشور هستم روز سه شنبه احکام ترمیم رتبه بندی صادر شد. لطفاً بعد از مشاهده ی احکام ترمیم رتبه بندی فرهنگیان شوکه نشوید!

افزایش ناچیز است.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.