صدای_اولیای_دانش‌آموزان با سلام. لطفاً صدای ما رو به وزیر برسانید.

صدای_اولیای_دانش‌آموزان

با سلام.

لطفاً صدای ما رو به وزیر برسانید.

چه لزومی داره امتحان نهم تو این شرایط حضوری باشه؟ واقعاً خانواده ها تو استرس هستن و دانش آموزان همچنین. اگه بحث انتخاب رشته هست خوب اینا تو همگام انتخاب رشته کردن و از پایه هفتم تا اسفند ۹۸ نمره دارن. میتونن براساس اونا انتخاب رشته کنن. لطفاً صدای اولیا رو به مسئولین برسانید. این کار در این شرایط فقط به به اولیا و دانش آموزان استرس وارد می کنه.

صدای_معلمان

سلام

از اینکه حقوق معلمین افزایش پیدا کرد خوشحالم ولی حقوق من که معلم غیرانتفاعی هستم هنوز همان ۶۰۰ هزار تومان با کسورات ۵۷۰ هزار تومان و برای بیمه همان ۷۰ هزار تومان است و چیزی به عنوان حقوق و اسفند و فروردین و اردیبهشت دریافت نکردیم. به آموزش و پرورش برای شکایت رفتیم که هیچ اقدامی نکردند. بخاطر اینکه مسئولین با مدیران، همکار یا آشنا بودند و البته بگم که به مدیر گفتند و من و چندتا از همکارانم سال بعد بی کار شدیم. با ۴۳۱۷ تماس گرفتیم گفتند مدرسه در لیست نیست و بعد از صحبت با مسئول رسیدگی به شکایات متوجه شدم چندین مدرسه غیرانتفاعی در فولادشهر) و مسکن مهر فولادشهر در لیست نیستند. پس حق و حقوق ما چی میشه؟ من هم در دوران کرونا به دانش آموزان حضوری و غیرحضوری تدریس کردم.

سلام خدمت مدیر کانال اخبار فرهنگیان.

لطفاً بپرسید چرا بعضی مدارس کار ثبت نمرات دانش آموزان ابتدایی  را در سامانه سناد به عهده معلم می‌سپارند؟ مگر وظیفه معاون اجرایی نیست؟ معلم یکسال تحصیلی با بچه های ابتدایی سر و کله میزنه. بخاطر توصیفی بودنشون هر هفته پرسش کلاسی و کتبی داره که هر دوی آنها زحمت میبره. و در نهایت کارنامه ها را با کلی زمان و آزمون و مقایسه مینویسه‌. ولی نمرات را هم سپرده اند که باید خود معلم ثبت کنه. لطفاً اگر قراره کار معاون آموزشی، معاون پرورشی و معاون اجرایی را معلم انجام دهد، دلیل وجود این معاونین را بفرمایند؟ و اینکه حقوق آن کارهایشان را به معلم میدهند که انتظار انجام کارهای آنها را دارند؟ چرا از  سکوت و سر به زیری معلمان نجیب و شریف سو استفاده میکنند؟

سلام

در فیش اردیبهشت ماه من فوق العاده ایثارگری  رو که چند ماه داده بودن اونم مبلغش ۱۰۰ هزار تومن بود که ۱۵۹ هزار تومن توی فیش کم کردن، الان نامه پشت نامه میاد که دیوان رد کرد . حالا اونی رو که کم کردن دوباره برمیگردونند؟ برای کم کردن از حقوق معلمان همه حاضر به یراق هستند خدا نکنه چند تومنی بخواهد اضافه شود. من که تو این چند سال گفتن ۱۰ یا ۱۵ یا ۲۰ درصد حقوق اضافه شده نه تنها متوجه اضافه شدن حقوق نشدم بلکه همه اش دارم میبینم ازمون دارن کم میکنن. اداره هم که میریم جواب کارگزینی به ما اینه : یا بخشنامه براشون نیومده یا اینکه به ما ربطی نداره و سیستم اینجوری اعمال میکنه. یعنی وقتی همکار خودمون حاضر نیست قدمی برای من برداره دیگه وای به حال بقیه. بعضی وقتها میگم ما تو این کشور غریبه ایم یا برده؟ نمی دونم. فقط خدا به دادمان برسد.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.