صدای_اولیای_دانش‌آموزان سلام. وقت بخیر. در پاسخ به سوال اونایی که میگن مگه نهم ها یا دانش آموزای دیگه کرونا نمیگیرن؟!

صدای_اولیای_دانش‌آموزان

سلام. وقت بخیر.

در پاسخ به سوال اونایی که میگن مگه نهم ها یا دانش آموزای دیگه کرونا نمیگیرن؟! ببینید قرار نیست هر کس که پاشو از خونه گذاشت بیرون کرونا بگیره.شما میتونی به راحتی با رعایت بهداشت ماسک و دستکش ،بری دنبال کارات و سالم برگردی. اینا همش بهانس چون واقعاً چیزیه که چاره داره. همین کسایی که میگن مدرسه رو چرا باز کردن مگه کرونا نیستش! ۹۰ درصد بیشترشون هر روز میرن بیرون خونه فامیل، به مدرسه که میرسه میگن کرونا هست نمیرم! تو چین با اون وضعیتش مدرسه ها باز شد و همه هم با رعایت بهداشت سر کلاسا حاضر شدن! کسی که واقعاً به فکر آیندش باشه و نگران تلف شدن یه سالش به بطالت باشه، صددرصد راه چاره رو پیدا میکنه و بهانه ام نمیگیره.

سلام. تورو خدا این پیام رو بفرستید برا وزیر آموزش و پرورش.

آقای حاجی میرزایی وزیر عزیز! هر روز داره آمار جدید و صعودی از آمار کرونا در رسانه ها و بیمارستان ها مطرح میشه مگه با یکم وایتکس تو شیشه نوشابه خانواده و پاشیدن روی سطوح برای ضدعفونی کردن مدارس میشه بهداشتیشون کرد؟ و مگه میشه دانش آموزان پایه نهم که چند سالشونه، همه دقیق رعایت کنن؟ ماسک و دستکش بزنن یک ساعت بشینن امتحان بدن در نهایت بازم دست به چشم و دهنشون میزنن. یعنی آنقدر واجب هست که امتحانات بچه های نهم به صورت حضوری بگیرین؟ یعنی نمیشد با توجه به معدل ترم اول و آزمون هایی که در شبکه شاد گرفتین نمره بزارین با صلاح دید معلم؟ اگر یکی از این بچه ها کرونا بگیره جناب وزیر شما جواب میدی؟ اگر معلم های این بچه ها ناقل باشن که اکثراً سن بالا هستن کی جواب ما رو میده؟ تورو خدا رسیدگی کنین. بردارید این آزمون و وحشت رو از خانواده ها. کم استرس و فکر داریم؟ خواهش میکنم رسیدگی کنید.

سلام وقتتان به خیر. طاعات و عباداتتان قبول باشد.

علت برگزاری آزمون حضوری پایه نهم را تأثیر نمرات در انتخاب رشته و آزمون های استعداد درخشان و نمونه اعلام کرده اند. زمانی این دلیل موجه بود که امتحانات به صورت هماهنگ و نهایی می بود. در صورتی که اعلام کرده اند امتحان داخلی است، یعنی معلمین محترم سوالات را هم طرح می کنند و هم تصحیح می کنند و امتحانات هم در همان مدرسه برگزار می شود. با این تفاسیر حضور در مدرسه چه توجیهی دارد؟ لطفاً انعکاس بدهید که پدر و مادرها بسیار نگران سلامت فرزندانشان هستند. در هوای گرم با ماسک و دستکش، یک و نیم تا دو ساعت امتحان دادن هم کیفیت امتحان را پایین آورده و قطعاً سنجش قابل قبولی نیست و هم می تواند باعث آلودگی بچه ها شود، با ماسک و دستکش و لباس فرم مدرسه همراه با استرس و اضطراب چگونه انتظار پاسخگویی مطلوبی به سوالات را دارید؟ حضوری بودن امتحانات پایه نهم هیچ تاثیری در کیفیت ارزشیابی ندارد، کیفیت را کم کرده که زیاد نمی کند. لطفاً تجدید نظر کنید تا دیر نشده است. به فکر سلامت نوجوانان باشید. این بچه ها سرمایه های این کشور هستند. با تشکر

صدای_بازنشستگان

سلام.

اینجانب مهر ۹۷ با ۳۱ سال خدمت بازنشسته  شدم. چرا قوانینی که سال هاست تصویب شده به دلیل بی کفایتی و سهل انگاری مدیران و مسئولین شامل حال ما نمیشود؟ ما هم در این جامعه با این گرانی لجام گسیخته زندگی میکنیم. ما هم به اندازه معلمانی که امروز سرکار هستند کارکرده ایم. به خدا ما زنده ایم نفس میکشیم. چگونه باید با این بی عدالتی و حق کشی دوام بیاوریم؟

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.