صدای_معلمان با سلام و احترام می خواستم در خصوص نبود یک منطق عادلانه در خصوص احکام حقوقی فقط همین نکته را عرض کنم

صدای_معلمان

با سلام و احترام

می خواستم در خصوص نبود یک منطق عادلانه در خصوص احکام حقوقی فقط همین نکته را عرض کنم که بعد از صحبت با همکارم متوجه شدم که ایشان  رقم زیر حکم شان بیشتر از صد هزار تومان از بنده بیشتر است. در حالی که من ۲۳ سال سابقه دارم و ایشان حدود ۱۸ سال. هر دویمان نیروی آموزشی و لیسانس هستیم و من حتی یک فرزند بیشتر از ایشان دارم. تنها نکته جالب این است که تفاوت بند ی تبصره ۱۲ در ابتدای سال ۹۸ باعث شده که ایشان باوجود سابقه بیش از ۵ سال  کمتر و حتی یک فرزند کمتر، صد هزار تومان بیشتر از من دریافتی داشته باشند. این قدرت و منطق قانون گذاری در کشور ما را نشان می دهد. عجب نمایندگان و عجب مسئولینی داریم !!

صدای_خدمتگزاران

سلام علیکم.

میخوام اینو به سمع وزارت آموزش پرورش برسونم :

آیا نیروهای خدماتی (خدمتگزار وسرایدار) آموزش وپرورش ،جزء فرهنگیان به حساب می آیند یا خیر ؟ اگر جواب بله است پس چرا کمتر از نصف حقوق یک معلم ،حقوق میگیرند؟ و حتی رتبه بندی هم شامل حالشون نمیشه؟ و اگر‌ جواب خیر است، چرا پیگیر این قضیه نمی شوند و آنها را فرهنگی حساب کنن و وضعیت (سمت شغلی) تغییر وضعیت و حقوق آنها رسیدگی نمی کنن؟ همه ساله داریم می بینیم که نیروهای حق التدریس پیمانی میشن. پیمانیا رسمی میشن. استخدام معلم هرساله دارن. ولی چرا وضعیت شغلی نیروهای خدماتی تغییر نمیکنه و چرا کسی از مسئولین اداره مربوطه از استخدام نیروهای جدید خدماتی حرف به میان نمیاره؟ و این نیروهای خدماتی که چندین سال در این سمت هستند و همه مدارک لیسانس به بالا دارن تغییر وضعیت نمی دهند؟

صدای_بازنشستگان

سلام.

آقای وزیر آموزش و‌پرورش! واقعاً خسته نباشید! رتبه بندی را به گفته خودتان اصلاح و ترمیم کردید، اما چگونه حق و ناحق می‌کنید؟ شما مگر مدافع حقوق برحق همکارانتان در دولت نیستید؟ مگر نه اینست که شما باید سیره مولای علی  را بسط و پیاده کنید؟ امیر المومنین برای عدالت خواهی وگرفتن حق مظلوم لحظه ای از پا ننشست. ما جمعی از همکاران بازنشسته ۹۸ هستیم که خواهان اجرای رتبه بندی و اجرای امتیازات فصل دهم  هستیم. چرا که میدانیم اجرای آن از مهر ۹۸ مغرضانه و پایمال کردن حقوق حقه همکارانتان است. زیرا در نیمسال اول ۹۸ ما شاغل بوده ایم و اجرای آن از دوم مهر جهت ضایع کردن حق ما بازنشستگان ۹۸ می باشد. لطفاً مجدانه در پی رسیدگی این امر باشید. با تشکر از مدیریت کانال.

با سلام و عرض ادب و احترام.

خواستم چند مطلبی در مورد بازنشستگان ایران به گوش مسئولین محترم برسانم.

در کدام کشور مسلمان و غیر مسلمانی بازنشستگان بعد از بازنشستگی تازه به فکر درآمد میفتند که از کجا درآمدی پیدا کنند؟ و مجبور میشن به شغل دست فروشی و مغازه داری و مسافرکشی وحتی کارگری و... روی بیاورند تا شرمنده زن و بچه هایشان نشوند؟ در کجای دنیا کارمندی بازنشسته می شود و بعد از ۸ ماه حقوق همکاران شاغلش دو برابر حقوقش میشود؟ در کدام کشور ناعادل و ظالم حقوق و مزایا و پوشش خدمات انواع بیمه ها و خدمات رفاهی و... بازنسستگان نصف شاغلین می باشد؟ در کدام کشور بیگانه وبی رحمی به چشم یک از کار افتاده و از رده خارج به او نگاه می کنند؟ و با این سن باید به فکر درآمد و خرج و دخل زندگی خود باشد؟ آخه در کدام قانون و کدام سرزمین دنیا وقتی فردی که بازنشسته شد باید بمیرد وحق زندگی ندارد و به کلی فراموش می شود؟ در هر جای دنیا که هیچ ادعایی از اسلامیت ناب محمدی و عدالت حضرت علی علیه السلام را هم ندارند به چشم عزت و احترام به بازنشسته ها نگاه میکنند و بعد از اینکه بازنشسته شدند از هر لحاظ امکانات رفاهی وبیمه ای و حقوق و مزایای آنان از شاغلین بیشتره. چون مسؤلین ظالم کشور آنان میدانند و درک می کنند کسی که بازنشسته شد به علت کهولت سن و ۳۰ سال خدمت و خستگی بدن، جسمش رفته رفته ناتوان و ضعیف شده و بیماری های گوناگونی پیدا میکند و از طرفی صاحب نوه و عروس و داماد میشه و خرجش زیادتر از شاغلین است و به علت کهولت سن قادر به کار کردن و درآمدزایی نیست. و مسئولین بی وجدان این گونه ممالک از این قشر که بهترین سالهای عمرشان را صرف خدمت و پیشرفت این کشور کرده اند، حمایت کامل میکنند و نمیگذارند که باقی عمرشان تازه به دنبال درآمد و خرج زندگی خود باشند تا شرمنده خانواده گسترده وبزرگ خود نباشند.

لطفاً این مطالب را پخش کنید تا بلکه یک مسئول عادل و باوجدانی پیدا شد و از خدا و آخرت ترسید و چشمش به این مطالب افتاد و وجدان او را بیدار کرد و یک فکری به حال این عزیزان کرد.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.