صدای_اولیای_دانش‌آموزان با سلام. لطفاً این پیام ما را به گوش مسئولین برسونید که چرا ...

صدای_اولیای_دانش‌آموزان

با سلام.

لطفاً این پیام ما را به گوش مسئولین برسونید که چرا پایه نهم باید امتحان آخر سال را حضوری بدهند؟ مگر این دانش آموزان حضوری درس یاد گرفتند که حضوری امتحان بدهند؟

اگر از نظر ارزشیابی باشد که از سال هفتم تا اوایل اسفند ۹۸ اینها در مدرسه حضور داشتند و اگر قرار بر ارزشیابی باشد دانش آموزان پایه نهم را معلمان راحت تر می توانند ارزشیابی کنند چون  شناخت بیشتری بر آنها دارند. پس اگر مشکل آموزش و پرورش برای تعیین رشته آنهاست، دانش اموزان برحسب این سه سال انتخاب رشته کردند و هدایت تحصیلی آنها هم انجام شده. در این مدت، تدریس به خوبی انجام نشده و مطالب درسی آموخته نشده و قبل از پیام رسان شاد، پرسش و پاسخی در کار نبود. آیا با این شرایط بیماری و اینهنه مشکل، امتحان حضوری لازم است؟

صدای_معلمان

با سلام.

مطالبه امروز فرهنگیان باید به طور جدی روشن شدن وضعیت صندوق ذخیره باشد. چرا که در طول چند دهه گذشته به دلیل عدم آگاهی معلمان از نحوه کار این صندوق کلاه بسیار گشادی بر سر اعضا رفته و جماعت فرهنگی را دلخوش به بازگرداندن اصل موجودی چند ساله به همراه اندکی سود نموده اند. اما ماجرا این است که صندوق با استفاده از سپرده فرهنگیان در سال های گذشته اقدام به خرید شرکت ها و املاک مختلفی نموده و امروز که ارزش این دارایی ها به چند ده هزار میلیارد تومان رسیده فرهنگیان که صاحبان اصلی این دارایی هستند هیچ نفعی از آن ندارند. اشتباه بزرگ فرهنگیان این بود که از ابتدا بدون دانش کافی نسبت به قوانین سهامداری و تنها با تشویق تعاون اداره اقدام به عضویت در صندوق نمودند. اکنون با توجه به این که میزان پرداختی هر فرهنگی در هر سال مشخص است و اموال خریداری شده در هر سال نیز معین است، به راحتی می توان محاسبه کرد که در آن سال به هر عضو چند سهم از این دارایی ها باید تعلق می گرفت. به این ترتیب مجموع سهام متعلق به هر عضو در طول سالهای گذشته قابل محاسبه است. نکته مهم این است که اگر یک عضو بداند که امروز چه مقدار سهام از اموال صندوق دارد، می تواند ارزش روز این سهام را محاسبه کند که با توجه به چند صد برابر شدن این ارزش به جرات می توان گفت ارزش دارایی های اعضای باسابقه به چند صد میلیون تومان می رسد. در حالی که حداکثر چهار پنج میلیون تومان از صندوق به عنوان اصل سپرده دریافت می کنند. متاسفانه صندوق با روشی فریبکارانه اساسنامه را طوری تنظیم نموده که هر عضو در پایان عضویت تنها می تواند مجموع سپرده هایش را با کمی سود دریافت کند نه ارزش روز دارایی اش را. حال این اموال نجومی به چه کسانی تعلق می گیرد خدا عالم است. بنابراین امروز باید مطالبه جدی فرهنگیان از مجلس و ریاست قوه قضاییه این باشد که با ورود به این قضیه، هم تکلیف سپرده گذاری همکاران قدیمی را تعیین کند و هم با تغییر اساسنامه جلوی ادامه این روند ظالمانه را برای اعضا جدید بگیرد.

صدای_مدیران_مناطق

سلام

یک پیشنهاد:

در خصوص امتحانات حضوری دانش آموزان پایه ی نهم اگر امکانش بود که فقط از دروسی که در انتخاب رشته هاشون تاثیر داشت آزمون حضوری گرفته میشد خیلی خوب بود.

دو سه روز هم کمتر بهتر

قرآن، آمادگی دفاعی، انشا و از این قبیل دروس هم کم بشه غنیمته...

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.